نسخه اصلی کالاف دیوتی وارزون Warzone Caldera نام دارد

65
0
نسخه اصلی کالاف دیوتی وارزون

همانطور که قبلا وعده داده شده بود، اکتیویژن نسخه اصلی کالاف دیوتی وارزون را با نام Warzone Caldera دوباره در دسترس بازیکنان قرار داد. این عنوان با انتشار Warzone 2 موقتا غیرفعال شده بود.

نسخه اصلی کالاف دیوتی وارزون

وارزون کالدرا نسبت به گذشته امکانات کمتری دارد، چرا که اکنون تنها در پلی لیست‌های عادی بتل رویال آن (همچون تک نفره و چهارنفره) بازی کنید و دیگر خبری از Plunder یا سایر حالات ویژه نیست. همچنین این عنوان تنها روی مپ Caldera قابل بازی خواهد بود و مپ‌های Rebirth Island و Fortune’s Keep از بازی کنار رفته‌اند، و البته خبری از بازگشت Verdansk نیز نیست.

نسخه اصلی کالاف دیوتی وارزون
نسخه اصلی کالاف دیوتی وارزون

ضمنا فروشگاه داخل بازی نیز از Warzone Caldera حذف شده است، هرچند که COD Pointها بین تمام بازی‌های کالاف دیوتی همچون وارزون 2 و مدرن وارفر 2 قابل انتقال هستند. به گفته اکتیویژن:

پیشرفت بازیکنان، پیشرفت میان پلتفرمی برای XP و Weapon XP، اینونتوری، محتویات بتل پس، سلاح‌ها، باندل‌های فروشگاه و سایر خریدهای انجام شده در مدرن وارفر 2019، وارزون، بلک آپس کلد وار و ونگارد همگی فقط در داخل Warzone Caldera (و خود بازی‌هایشان) در دسترس خواهند بود.

وارزون 2 در تاریخ ۲۵ آبان رسما لانچ شد و طبق آمار اکتیویژن توانست در پنج روز اول فعالیتش به بیش از ۲۵ میلیون بازیکن دست پیدا کند. می‌توان حدس زد یکی از عواملی که به شروع قدرتمند این عنوان بتل رویال مجانی کمک کرد، غیرفعال شدن موقت نسخه اصلی Warzone درست پیش از انتشار آن بود. در آن موقع، اکتیویژن وعده داد که پس از پایدار شدن اکوسیستم وارزون 2 و یک استراحت کوتاه برای جشن شکرگزاری، وارزون 1 تحت عنوان Call of Duty: Warzone Caldera به عنوان یک تجربه کوتاه باز می‌گردد و همین اتفاق هم افتاد.

منبع: VGC

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس