معرفی تمام بازی‌های نشان داده شده در کنفرانس E3 2021 یوبیسافت

بزرگ‌ترین کنفرانس بازی‌ها بعد از یک سال تاخیر بازگشته. در ادامه تمام بازی‌های نشان داده شده در کنفرانس یوبیسافت E3 2021 را نام خواهیم برد.

62
0
معرفی تمام بازی‌های نشان داده شده در کنفرانس E3 2021 یوبیسافت

بزرگ‌ترین کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای بعد از یک سال تاخیر بازگشته و ناشران بزرگ را باری دیگر دور هم جمع کرده است. کمپانی یوبیسافت (Ubisoft) هم مثل همیشه با حمایت از E3 نمایشی را با اسم Ubisoft Forward اجرا کرد. با اینکه نمایش خیلی قوی نبود ولی بازی‌های خوبی در آن معرفی شد. در ادامه تمام بازی‌های نشان داده شده در کنفرانس یوبیسافت E3 2021 را نام خواهیم برد.

تمام بازی‌های نشان داده شده در کنفرانس E3 2021 یوبیسافت

تقریبا تمام بازی‌های نشان داده شده در کنفرانس یوبیسافت برای تمام پلتفرم‌های PC ،PS4 ،PS5 ،Xbox one و Xbox series X | S در دسترس است. همچنین یک بازی انحصاری برای Nintendo Switch معرفی شد.

Rainbow Six Extraction

1 معرفی تمام بازی‌های نشان داده شده در کنفرانس E3 2021 یوبیسافت

بازی Rainbow Six که در چند سال اخیر طرفداران زیادی را جذب خود کرده در سال ۲۰۱۹ با معرفی نسخه‌ی جدیدی با پسوند quarantine طرفداران را هیجان زده کرد. ولی بعد از آن بازی در سکوت خبری بزرگی فرو رفت. در کنفرانس E3 2021 یوبیسافت این بازی دوباره نشان داده شد ولی پسوند quarantine به extraction تغییر پیدا کرد.

بازی Rainbow Six Extraction یک بازی چند نفره و co-op است که می‌توانید آن را به صورت ۳ نفره همراه با دوستانتان بازی کنید. همچنین بازی در زمان عرضه ۱۸ اپراتور قابل بازی دارد که در آینده با آپدیت‌ها بیش‌تر می‌شود. بازی Rainbow Six Extraction در تاریخ ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های Stadia ،PC ،PS4 ،PS5 ،Xbox one و Xbox series X | S منتشر خواهد شد.

Far Cry 6 Season Pass

2 معرفی تمام بازی‌های نشان داده شده در کنفرانس E3 2021 یوبیسافت

با اینکه نمایش Far Cry 6 در کنفرانس هیچکس را متعجل نکرد ولی نمایش چشم نوازی داشت. نمایش Season Pass بازی بسیار جالب بود. این Season Pass به شما اجازه می‌دهد به عنوان کارکتر‌های منفی نسخه‌های قبل مانند Vass از Far Cry 3، شخصیت Pagin Min از Far Cry 4 و Joseph Seed از Far Cry 5 بازی کنید.

تریلر دوم Far Cry 6 در کنفرانس ما را بیش‌تر با شخصیت منفی بازی یعنی Antón آشنا کرد.

Mario + Rabbids Sparks of Hope

3 معرفی تمام بازی‌های نشان داده شده در کنفرانس E3 2021 یوبیسافت

در کنفرانس بازی انحصاری دیگری برای Nintendo Switch از سری Mario معرفی شد. این بازی که مخلوطی از شخصیت‌های دوست داشتنی Rabbids یوبیسافت و Mario ادامه‌ی بازی قبلی (Mario + Rabbids Kingdom Battle) است. برخلاف انتظارات در کنفرانس یوبیسافت با نمایش گیم پلی معرفی شد.

Avatar: Frontiers of Pandora

4 معرفی تمام بازی‌های نشان داده شده در کنفرانس E3 2021 یوبیسافت

و میرسیم به سورپرایز مراسم یعنی بازی جدید Avatar که سال‌ها پیش نسخه‌ی قدیمی آن برای کنسول‌های نسل ۷ منتشر شد و James Cameron’s Avatar: The Game نام داشت و با اینکه بازی نمرات خوبی را از سمت منتقدان دریافت نکرد ولی طرفداران زیادی داشت. Avatar: Frontiers of Pandora که یک بازی کامل نسل ۹ است و برای نسل ۸ کنسول‌ها برنامه ریزی نشده با تریلر چشم نوازی معرفی شد و تاریخ انتشار ۲۰۲۲ در آخر تریلر به نمایش درآمد. هنوز اطلاعات زیادی از این بازی در دسترس نیست و باید بیش‌تر منتظر بمانیم.

از دیگر وقایع کنفرانس یوبیسافت نشان دادن گیم پلی دیگری از بازی ورزشی Riders Republic، معرفی بازی Rocksmith+، اپدیت‌های جدید بازی‌های For Honor و The Crew، اضافه شدن کارکتر‌های Ninja Turtles به بازی Brawlhalla و نشان دادن اپدیت‌ها و DLC‌های بعدی Assassin’s Creed Valhalla را می‌توان نام برد.

حال که با تمام بازی‌های نشان داده شده در کنفرانس E3 2021 یوبیسافت آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس