تصاویر بازی STALKER 2

71
0
تصاویر بازی STALKER 2

همزمان با مصاحبه‌ای که توسعه‌دهندگان بازی STALKER 2 با رسانه Wired داشته‌اند، چند اسکرین‌شات فوق‌العاده از آن منتشر کرده‌اند که توانایی‌های آنریل انجین ۵ را به رخ همگان می‌کشد. در این مطلب به بررسی تصاویر بازی STALKER 2 می پردازیم.

تصاویر بازی STALKER 2

بازی استاکر ۲ که یک شوتر اول شخص و ترسناک بقا است، شامل یک داستان حماسی و غیرخطی خواهد بود. همچنین، تصمیمات شما در بازی علاوه بر نتایج کوتاه‌مدت، یک سری عواقب بزرگ دارد که روی تمام دنیا تاثیر می‌گذارد. داستان در یکی از مناطق چرنوبیل جریان دارد و علاوه بر برخی لوکیشن‌های شناخته‌شده از بازی اول، شامل چند لوکیشن جدید خواهد بود.

آقای Grygorovych تهیه کننده بازی در مصاحبه با Wired گفت:

این بازی الان یک محصول ملی است. هدف ما این است که به جهانیان نشان دهیم که اوکراینی‌ها نه تنها در زمینه جنگ تاثیر‌گذار هستند، بلکه به همین موازات در زمینه میراث فرهنگی ارزش‌آفرینی می‌کنند.

GSC GameWorld تایید کرده برای انیمیشن بدن و صورت تمام کاراکترها از تکنولوژی موشن کپچر استفاده می‌کند و همچنین باید منتظر پشتیبانی STALKER 2 از مادها و رهگیری پرتو از روز نخست عرضه باشیم. بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl برای عرضه در سال ۲۰۲۳ روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی برنامه‌ریزی شده است.

dsogaming

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس