نقد و بررسی فیلم The Nun 2

370
0
نقد و بررسی فیلم The Nun 2

به تازگی در مراسم سینما کان این هفته، اولین ویدیو از فیلم ترسناک راهبه 2 (The Nun 2) منتشر شده و اگرچه هنوز به صورت رسمی در اختیار مخاطبان قرار نگرفته، اما حاضران در مراسم جزییاتی از آن را منتشر کرده‌اند. در این پست به نقد و بررسی فیلم The Nun 2 می پردازیم.

نقد و بررسی فیلم The Nun 2

در دنباله فیلم راهبه، تایسا فارمیگا دوباره به نقش خواهر آیرین بازمی‌گردد و یک بار دیگر با بونی آرونز در نقش راهبه یا همان «والاک شیطان» روبرو می‌شود. استورم رید که تجربه حضور در سریال‌های د لست آو آس و Euphoria را داشته نیز به جمع بازیگران راهبه 2 در فرانچایز Conjuring اضافه شده است.

نقد و بررسی فیلم The Nun 2
نقد و بررسی فیلم The Nun 2

طبق توضیحات حاضران در مراسم درباره تریلر منتشر شده، در ابتدا جمعی از دختران را می‌بینیم که در یک کلیسای ترسناک متروکه مشغول بازی به نام Defy The Devil هستند. این ویدیو مجسمه پنهان شده‌ای را نشان می‌دهد که به آرامی سر خود را حرکت می‌دهد که در ابتدا دختران متوجه آن نمی‌‌شوند. عنوان بخشی از بازی خود، آن‌ها یکدیگر را به چالش می‌کشند تا به دنبال شیطان در قالب یک بز هیولا در شیشه‌های رنگی کلیسا بگردند. معلوم شد که یک بز در پنجره به تصویر کشیده شده و وقتی راهبه پشت یکی از دخترها ظاهر می‌شود، چشمانش قرمز می شود.
این تریلر همچنین مخاطبان را به ابتدای داستان و خواهر آیرین می‌برد؛ یک کشیش برای مقابله با راهبه شیطانی والاک، که برای ایجاد ویرانی به جهان بازگشته است، از او طلب کمک می‌کند. تسا فارمیگا و استوریم رید در جریان این مراسم درباره فیلم صحبت‌هایی داشتند و فاش کردند که این کلیسا واقعا در یک منطقه دور افتاده در فرانسه بوده و فارمیگا از آن منطقه ترسیده بوده و برای قدم زدن در اطراف آن‌جا نیاز به همراهی شخص دیگری نیاز داشته است. او همچنین بیان کرده که فیلم راهبه 2 قرار است دنیای کانجورینگ را گسترش دهد و این دنباله بسیار بزرگتر از نسخه قبلی خود خواهد بود.

لازم به ذکر است که فیلم ترسناک The Nun 2 برای اکران در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است.

gamespot

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس