هوآوی FreeBuds Pro 2 از پردازنده جدید BES2700 استفاده می کند

32
0
هوآوی FreeBuds Pro 2

هواوی قبلاً از هدست های FreeBuds Pro 2 را در رویداد HarmonyOS 3.0 که اخیراً برگزار شد، رونمایی کرده است. این شرکت جدیدترین هدست ها را با تشریح چندین ویژگی آن معرفی کرده است. با این حال، به نظر می‌رسد که این غول فناوری فراموش کرده است که به جنبه کلیدی هوآوی FreeBuds Pro 2 اشاره کند – یعنی پردازنده آن.

طبق آخرین اطلاعات ارائه شده، Hengxuan، Huawei FreeBuds Pro 2 از پردازنده کنترل اصلی BES2700 استفاده می‌کند. این چیپست سری 2700 جدیدترین محصول Hengxuan است که به تازگی برای دستگاه های مشتری عرضه شده است. تا پایان سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲، این پردازنده ها وارد مرحله سهام می شوند.

سری BES2700 یک پلتفرم Wearable بلوتوث بسیار کم مصرف است. عمدتاً برای برنامه های صوتی TWS، ANC ترکیبی و هوش مصنوعی استفاده می‌شود. این پردازنده ها قابلیت پردازش هوشمند داده های محلی شده را با حداقل توان مورد نیاز دارند.

در نتیجه، دارندگان هدست Huawei FreeBuds Pro 2 عمر باتری طولانی تری را تجربه خواهند کرد. از طرف دیگر، این به طولانی شدن زمان بین شارژ ها و امکان استفاده طولانی تر از محصول کمک می کند.

اطلاعات بیشتر نشان می‌دهد که در حال حاضر، دستگاه های FreeBuds Pro 2 دستگاه هایی هستند که از جدیدترین فناوری تراشه استفاده می‌کنند.این شرکت چیپست های جدید توسعه یافته را تا نیمه دوم سال جاری برای محصولات سایر برندها عرضه خواهد کرد.

هوآوی FreeBuds Pro 2
هوآوی FreeBuds Pro 2

Hengxuan و فن آوری های آن

فناوری های Hengxuan برای محصولات خود را به سه بخش تقسیم می کند. اینها شامل گوشی های هوشمند، تولیدکنندگان صدا و سازمان‌دهنده های اینترنتی می‌شوند. در اینجا نیز، این شرکت به شدت بر روی گوشی های TWS تمرکز می کند و برای ارائه یک تجربه صوتی راحت به کاربران تلاش می کند.

از طرف دیگر، Hengxuan معتقد است که در چند سال گذشته، این شرکت بسیار رشد کرده است. از تولقد تراشه هدست TWS تا حرکت به سمت تولیدات خانه هوشمند، این شرکت رشد خوبی در نمودار موفقیت داشته است. اکنون، این شرکت در نظر دارد به تدریج از تنها مفاهیم صوتی به مفاهیم صوتی و تصویری تبدیل شود و از این رو، به زودی تحولی پربار به ارمغان خواهد آورد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس