هوآوی Watch Fit 2 بروزرسانی آگوست 2022 را دریافت می‌کند

69
0
هوآوی Watch Fit 2

هوآوی Watch Fit 2 به‌روزرسانی جدید فریمور (firmware) را در اگوست 2022 برای کاربران دریافت میکند، این اپدیت جدید به شما کمک می‌کند شکاف امنیتی را برطرف کنید و تجربه‌ای بهتر با Watch Fit 2 به شما ارائه دهد.

هوآوی Watch Fit 2 دارای طراحی مستطیل شکل است و در دست شما راحت تر و زیباتر به نظر میرسد. این شرکت بر روی مدل‌های پوشیدنی پیشرفته تمرکز می‌کند تا جدیدترین نرم‌افزار را ارائه دهد. نسخه جدید هواوی واچ فیت 2 ثبات سیستم دستگاه ها را بهبود داده است تا عملکردی بهتر و بی‌عیب داشته باشد.

به روز رسانی را می توان از طریق نسخه HarmonyOS 2.1.0.158 (C00M02) 262 مگابایتی شناسایی کرد. این به‌روزرسانی به دلیل حجم بالا احتمالا باعث ارتقا و بهبود دستگاه میشود.

توصیه می کنیم این به روز رسانی را در اسرع وقت نصب کنید تا ساعت هوشمند خود را ارتقا دهید. این نسخه امنیت و ثبات را به روشی جدید بهینه می کند. این به روز رسانی در حال حاضر در بازار چین در حال عرضه است.

HarmonyOS 3 برای هوآوی Watch Fit 2

هواوی در تلاش است تا نرم‌افزار جدیدی را برای دستگاه‌ها منتشر کند که نسخه HarmonyOS 3 است و تاکنون بسیاری از دستگاه‌ها از جمله Watch 3 به‌روزرسانی بتا آن را دریافت کرده اند. بنابراین احتمالا آپدیت بتای HaermonyOS 3 نیز در روز آینده برای Watch Fit 2 منتشر خواهد شد. زیرا هواوی واچ فیت 2 به تازگی بر اساس HarmonyOS 2 راه اندازی شده است و واجد شرایط دریافت HarmonyOS 3 خواهد بود.

به‌روزرسانی HarmonyOS 3 برای واچ فیت دیر منتشر می‌شود، اما مطمئناً کاربران آن را دریافت خواهند کرد. تا آن زمان میتوانید از آپدیت آگوست 2022 برای Watch Fit 2 استفاده کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس