تحلیل بیت کوین 23 اسفند | بیت کوین آماده عبور از ۲۵ هزار دلار

67
0
تحلیل بیت کوین 23 اسفند

بیت کوین امروز در صرافی Bitstamp به تقریباً ۲۵ هزار دلار رسیده و از پایین‌ترین سطح روز جمعه ۲۰ درصد افزایش داشته است. این ارز دیجیتال پرچمدار در حال حاضر با قیمت ۲۴۳۰۰ دلار معامله می‌شود. هر دو بیت کوین و اتر از زمان پایین‌ترین سطح خود در روز جمعه، افزایش تقریباً ۲۰ درصدی را تجربه کردند. در این پست به تحلیل بیت کوین 23 اسفند می پردازیم.

تحلیل بیت کوین 23 اسفند

این افزایش ناگهانی پس از وعده‌های اطمینان بخش مقامات ایالات متحده مبنی بر اینکه سپرده‌های بانک‌های سیلیکون ولی و سیگنچر شکست خورده محافظت خواهند شد، اتفاق افتاد و باعث شد که بسیاری از شرکت‌های مرتبط با رمزارزها به افزایش قیمت کنونی، کمک کنند.

استیبل کوین مشکل‌دار USDC نیز به دنبال افزایش دسترسی وام دهندگان به پول نقد سریع، که توسط فدرال رزرو و خزانه داری پس از تصرف بانک سیلیکون ولی و امضا توسط دولت مجاز شد، به حالت اولیه برگشت و هماهنگی خود را با دلار آمریکا بدست آورد.

قانون‌گذاران برای ارائه بیمه FDIC به سپرده گذاران بانک سیلیکون ولی که بیمه نشده بودند، اقداماتی انجام دادند که برخی از منتقدان آن را کمک مالی می‌نامند. با این حال، دولت بایدن استفاده از وجوه مالیات دهندگان را رد می‌کند، علیرغم اینکه سپرده گذارانی که مالیات دهندگان نیز هستند به طور غیرمستقیم بودجه FDIC را از طریق مالیات بر سپرده‌های بانکی خود تأمین می‌کنند. معامله گران انتظار دارند سقوط بانک‌های سیلیکون ولی، سیلورگیت و سیگنچر منجر به کاهش قابل توجه افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو شود.

این در نرخ ترمینال وجوه فدرال رزرو منعکس شده است که به دلیل شرط بندی توسط معامله گران از ۵.۷٪ در روز پنجشنبه به ۵.۱٪ کاهش یافته است. بر اساس مبادلات بانک مرکزی بلومبرگ، دیگر افزایش نرخ بهره در حال حاضر محتمل‌‌ترین سناریو در نظر گرفته نمی‌شود، زیرا ۵۰ واحد کاهش نرخ تا پایان سال قیمت گذاری شده است. همچنین مایک نووگراتز، غول رمزارز بارها پیش بینی کرده است که بعید است ارزهای دیجیتال بدون محور فدرال رزرو بهبود یابند.

آرتور هیز، یکی از چهره‌های معروف ارزهای دیجیتال، درباره این وضعیت اظهار نظر کرد و گفت که بازار اوراق قرضه نشان می‌دهد که به حالت چاپ پول بازگشته است و به مردم توصیه می‌کند با فدرال رزرو مبارزه نکنند

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس