معرفی 7 آلت کوین برتر 2021 برای سود های کلان

انتظار دارم که امسال، آلتکوین پیشرفت قابل توجهی کند. در ادامه به معرفی 7 آلت کوین برتر 2021 برای سود های کلان می‌پردازیم.

28
0
معرفی 7 آلت کوین برتر 2021 برای سود های کلان

انتظار دارم که امسال، آلتکوین پیشرفت قابل توجهی کند. Cryptocurrency به تدریج شاهد استقبال بیش‌تری در جهان است. و در این بین، آلتکوین‌های بسیاری وجود دارد که قیمت‌هایشان به شدت در حال افزایش است، زیرا افراد زیادی در سراسر جهان از این آلتکوین‌ها استفاده می‌کنند. در ادامه به معرفی 7 آلت کوین برتر 2021 برای سود های کلان می‌پردازیم.

بهترین ترفندی که می‌توانید به کار گیرید این است که قبل از اینکه آلتکوین به صورت عمومی به کار گرفته شود، شما این کار را انجام دهید. به این ترتیب می‌توانید پیشرفت کنید.

معرفی 7 آلت کوین برتر 2021 برای سودهای کلان

آلتکوین چیست؟ به گزارش Investopedia، آلتکوین یکی دیگر از Cryptocurrency‌هایی است که بعد از موفقیت بیت کوین عرضه شده است. طور کلی، آلتکوین‌ها در حال اثبات قابلیت‌های خود به عنوان جایگزینی بهتر برای بیت کوین هستند.

تمام آلتکوین‌هایی که من در اینجا معرفی می‌کنم در صرافی‌های بزرگ قابل معامله هستند. نیازی نیست برای دستیابی به یک توکن، نگران استفاده از Uniswap و پرداخت هزینه‌های فوق العاده بالای gas، آنچه که بلاکچین Ethereum درگیر آن است، باشید.

Cardano (ADA)

1 معرفی 7 آلت کوین برتر 2021 برای سود های کلان

برای صحبت از آلتکوین‌های مورد علاقه‌ام، از کاردانو شروع می‌کنم. من یکی از بزرگ‌ترین طرفداران کاردانو هستم، تا جایی که بیش‌ترین دارایی من را تشکیل می‌دهد.

کاردانو یک پروتکل غیرمتمرکز است که هدف آن تصاحب آنچه Ethereum در آن شکست خورده است (و یا آنچه که در حال شکست خوردن در آن است). کاردانو به جای استفاده از الگوریتم اثبات کار، از الگوریتم اثبات سهام استفاده می‌کند، به این معنی که مشکلات انرژی مشابه بیت کوین یا Ethereum را ندارد. همچنین با استخراج کاردانو می‌توانید پاداش استخراجتان (معمولاً حدود ۵٪) را دریافت کنید. من به شدت توصیه می‌کنم راجع به این کوین کمی تحقیق کنید.

از آنجا که هنوز قرارداد هوشمند (الگوریتم کامپیوتری که به طرفین معامله اجازه‌ی اجرای سریع و تراکنش لحظه‌ای قرارداد را اعطا نموده و از طریق تکنولوژی بلاکچین پشتیبانی می‌شود) و ویژگی‌های توکن زیرمجموعه خود را ارائه نداده است، اغلب دست کم گرفته می‌شود.

با این حال، به زودی عرضه می‌شوند و پس از عرضه، تهدید بزرگی برای Ethereum ایجاد می‌کنند.

 چند نکته دیگر در مورد کاردانو:

  • بیش‌ترین کوین استخراج شده در کل صنعت crypto است.
  • به طور چشمگیری غیرمتمرکزتر از Ethereum است.
  • در بیشتر روزها، کاردانو بیش‌تر از Ethereum پول منتقل می‌کند، با این حال کسری از هزینه‌های gas را پرداخت می‌کند.
  • شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد Elon Musk در کاردانو درگیر شده است.
  • صرافی‌هایی که برای کاردانو توصیه می‌کنم Binance و Crypto.com هستند.

معرفی 7 آلت کوین برتر 2021 | Enjin (ENJ)

2 معرفی 7 آلت کوین برتر 2021 برای سود های کلان

اگر در این زمینه اطلاعاتی ندارید خوب است بدانید که، فضای NFT تغییراتی در Crypto ایجاد کرده است. خرید Enjin راه خوبی برای شروع این کار است. Enjin روشی برای ترکیب NFT‌ها و cryptocurrency در انواع بازی‌های ویدیویی است.

Minecraft یک مثال مناسبی در این زمینه است.

Minecraft در گذشته بسیار محبوب بود، و ایده‌ها و روندهای فکری متداول و مرسوم را تغییر داده است، و همواره یکی از ترندهای توییتر است و صدها هزار بیننده در Twitch را به خود جذب می‌کند. اگر سرورهای Minecraft شروع به ادغام NFT‌ها در سرورهای خود کنند، ما شاهد دستاوردهای بزرگی در Enjin خواهیم بود، زیرا باعث هجوم کاربران به این تکنولوژی خواهد شد.

صرافی‌هایی که برای Enjin توصیه می‌کنم Binance و Crypto.com هستند.

Uniswap (UNI)

3 معرفی 7 آلت کوین برتر 2021 برای سود های کلان

Uniswap بهترین صرافی غیرمتمرکز (یا DEX) برای معامله هر توکن ERC-20 است. با این حال، با هزینه‌های بالای gas در Ethereum، هزینه‌های مبادله توکن‌ها در Uniswap این کار را برای همه به جز افراد سرمایه دار، غیرممکن کرده است.

که این مشکل ممکن است به زودی تغییر کند. Ethereum در حال کار بر روی نسخه Ethereum 2.0 خود است، که Ethereum را به یک سیستم اثبات اعتبار تبدیل می‌کند و هزینه‌های gas را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه تغییراتی در شرایط ماینینگ Ethereum ایجاد خواهد شد و آن را بهبود خواهند داد، که باعث کاهش هزینه‌های gas می‌شود و افراد معمولی می‌توانند بار دیگر از Uniswap استفاده کنند.

با استفاده از این نظریه‌ها، توکن Uniswaps UNI (که به عنوان توکن حمایتی استفاده می‌شود) معرفی و عرضه خواهد شد.

صرافی‌هایی که برای توکن UNI توصیه می‌کنم، Gemini ،Binance ،Coinbase و Crypto.com هستند.

معرفی 7 آلت کوین برتر 2021 | Litecoin (LTC)

4 معرفی 7 آلت کوین برتر 2021 برای سود های کلان

Litecoin اغلب به عنوان “نقره” در crypto شناخته می‌شود (طلا، بیت کوین است). یعنی Litecoin یک روش جایگزین برای ذخیره ارزش برای بیت کوین است. Litecoin از نظر کاربردی به سایر پروژه‌ها شباهتی ندارد. اما من به دو دلیل به آن خوشبین هستم:

اول از همه، Litecoin یک روش عالی برای انتقال پول است. هزینه کمی دارد، تقریباً در همه جا پذیرفته می‌شود، و از آنجا که “یکنواخت” است، امیدوارم در آینده نیز ثابت باقی بماند. علاوه بر این، Litecoin توسط PayPal حمایت می‌شود، که در این سه ماه پرداخت‌های Crypto را به معامله کنندگان خود ارائه می‌دهد و ما شاهد رشد تقاضا برای Litecoin خواهیم بود.

دوم، Litecoin در حال کار بر روی اضافه کردن ویژگی حفظ حریم خصوصی است. یعنی Litecoin قادر به انجام معاملات عمومی و خصوصی خواهد بود که دقیقا مناسب کوین خواهد بود. این کار باعث می‌شود که Litecoin یکی از ۱۰ cryptocurrency برتر باشد که از معاملات خصوصی پشتیبانی می‌کند. همچنین تقریباً همه صرافی‌های crypto از آن پشتیبانی می‌کنند.

نکته دیگر این است که Litecoin قصد دارد با کاردانو همکاری کند.

این دو نکته باعث می‌شود که من مطمئن شوم که Litecoin در مسیر رشد و پیشرفت قرار گرفته است. و من به حرفی که می‌زنم ایمان دارم.

کوین Binance (BNB)

5 معرفی 7 آلت کوین برتر 2021 برای سود های کلان

کوین Binance، توسط خود Binance اجرا می‌شود.

اخیراً رشد چشمگیری داشته است و تبدیل به سومین crypto اصلی از نظر ارزش بازار شده است. کوین Binance در بلاکچین Binance، رقیب Ethereum، ساخته شده است. و مشکلات هزینه gas را که Ethereum با آن روبرو بوده است را حل می‌کند. به همین دلیل، رشد زیادی داشته است. با اینکه اخیراً پیشرفت زیادی کرده است، اما معتقدم هنوز جای رشد دارد. با این حال همچنان با احتیاط برخورد خواهم کرد. منتظر یک اصلاح خوب باشید تا قبل از ورود، قیمت کاهش یافته باشد.

صرافی‌هایی که برای BNB توصیه می‌کنم Binance و Crypto.com هستند.

معرفی 7 آلت کوین برتر 2021 | Filecoin (FILE)

6 معرفی 7 آلت کوین برتر 2021 برای سود های کلان

Filecoin یکی از منحصر به فردترین پروژه‌های crypto است که تاکنون دیده‌ام. به کاربران این امکان را می‌دهد تا فایل‌ها را از طریق بلاکچین ذخیره کنند. Filecoin این ظرفیت را دارد دارد که در خیلی چیزها مثل ذخیره سازی ابری غیر متمرکز و یا  CDNها (آنچه کتابخانه‌های مورد استفاده در وب سایت‌ها را ارائه می‌دهد) استفاده شود. در حالی که Filecoin اخیراً رشد نسبتاً خوبی داشته است، اما در بیش‌تر موارد خوب و ثابت بوده است. Filecoin نسبتاً پایدار است (برای crypto) و راه خوبی برای دستیابی به برخی از دستاوردهای ثابت در آینده است. این یک گزینه مناسب برای متنوع سازی دارایی‌های crypto شما است. به علاوه این پروژه بسیار جالب است.

صرافی‌هایی که من برای Filecoin توصیه می‌کنم Gemini و Crypto.com هستند.

Crypto.com (CRO)

7 معرفی 7 آلت کوین برتر 2021 برای سود های کلان

آخرین گزینه در این لیست، توکن CRO در Crypto.com است. توکن CRO توسط  Crypto.com برای دریافت کارت‌های اعتباری پاداش بیش‌تر و سایر مزایا استفاده می‌شود. من در این مقاله به جزئیات بیش‌تر در مورد کاربرد آن می‌پردازم:

در حالی که Crypto.com از سال ۲۰۱۶ شروع به کار کرد، در دو سال اخیر رشد زیادی داشته است. با سرعت رشدی که دارد، به راحتی می‌تواند نقش مهمی در مبادلات به دست آورد و سهام بازار را از Binance و Coinbase بگیرد. این افزایش استفاده به این معنی است که به طور طبیعی تقاضای بیش‌تری برای کوین بوجود خواهد آمد و درنتیجه باعث افزایش قیمت می‌شود.

علاوه بر این، کاربران مجبورند برای یک مدت یعنی از زمان گرفتن کارت، خارج کردن آن CRO از گردش مالی و کاهش عرضه، CRO خود را گرو بگذارند. و برای کاهش بیش‌تر عرضه، Crypto.com اخیراً ۷۰ میلیارد CRO را سوزانده است، که بزرگ‌ترین سوزاندن cryptocurrency تا به امروز بوده است. این سوزاندن به طور قطع به افزایش قیمت CRO کمک می‌کند.

من Crypto.com را برای خرید CRO توصیه می‌کنم (به هر حال این توکن خودشان است).

هزاران cryptocurrency دیگر وجود دارد که من به آن‌ها خوشبینم. اما این لیست خیلی طولانی می‌شود. این‌ها چند crypto دیگر هستند که ممکن است دوست داشته باشید آن‌ها را بررسی کنید:

۱. Aave (AAVE)،‌ وام‌های غیرمتمرکز و وا‌م‌های سریع را امکان پذیر می‌کند.

۲. 1Inch (1INCH)، شبیه Uniswap است اما همیشه بهترین قیمت را پیدا می‌کند.

۳. Polkadot (DOT)، رقیب احتمالی دیگر Ethereum با ترفندهای خاص خود

۴. Pancake Swap (CAKE) ،Uniswap بلاکچین Binance

۵. Chainlink (LINK)، دنیای واقعی را به دنیای crypto متصل می‌کند.

حال که با 7 آلت کوین برتر سال 2021 آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس