تحلیل ارزهای دیجیتال 24 بهمن

58
0
تحلیل ارزهای دیجیتال 24 بهمن

قیمت بیت کوین در تلاش برای بهبود و بازیابی ضررهای اخیر خود است، اما افزایش نسبی آن قانع‌کننده نیست. این نشان می‌دهد که خریداران نگران افزایش نوسانات قبل از انتشار داده‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده ماه ژانویه در روز ۱۴ام فوریه هستند. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال 24 بهمن می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال 24 بهمن

تحلیلگران Delphi Digital انتظار دارند که فدرال رزرو ایالات متحده در اواخر امسال به سمت یک سیاست تطبیقی حرکت کند و این می‌تواند برای دارایی‌های پرریسک مطلوب باشد. در همین راستا، دن مورهد (Dan Morehead)، مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی Pantera Capital، نیز ادعا می‌کند که چرخه صعودی هفتم بیت کوین ممکن است آغاز شده باشد.

در حالت کلی، اگرچه عملکرد بیت کوین در کوتاه‌مدت نامشخص است، اما تحلیلگران در بلندمدت نسبت به آن دیدگاهی صعودی دارند. در ادامه به بررسی نمودار ۵ ارز دیجیتالی می‌پردازیم که انتظار می‌رود در کوتاه‌مدت عملکرد بهتری در مقایسه با سایر رمزارزها داشته باشند.

تحلیل بیت کوین 24 بهمن

در تاریخ ۱۰ فوریه، قیمت بیت کوین به حمایت قوی ۲۱،۴۸۰ دلار رسید. انتظار می‌رود در محدوده بین میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۰،۳۴۷ دلار) و ۲۱،۴۸۰ دلار، احتمالاً شاهد خرید تهاجمی توسط گاوها باشیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال 24 بهمن
تحلیل ارزهای دیجیتال 24 بهمن

اولین مانع در مسیر صعودی، میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۲،۳۴۷ دلار) است. برای اینکه گاوها دوباره بتوانند کنترل بازار را به دست بگیرند، باید از این مانع عبور کنند. یک مانع کوچک هم در ۲۲،۸۰۰ دلار وجود دارد، اما اگر آن هم پشت سر گذاشته شود، جفت BTC/USDT می‌تواند ۲۴،۲۵۵ دلار را دوباره آزمایش کند. انتظار می‌رود که خرس‌ها با تمام توان از منطقه ۲۴،۲۵۵ تا ۲۵،۲۱۱ دلار دفاع کنند؛ زیرا در صورت عبور از آن، این جفت می‌تواند شاهد تغییر روند باشد.

در مقابل، اگر قیمت به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه سقوط کند، نشان می‌دهد که خرس‌ها به بازی بازگشته‌اند. در چنین شرایطی، این جفت می‌تواند منطقه حمایتی حیاتی بین ۱۸ هزار تا ۱۶ هزار دلار را دوباره آزمایش کند.

تحلیل پالیگان 24 بهمن

در چند روز گذشته، پالیگان تنها شاهد عقب‌نشینی جزئی بود که نشان می‌دهد معامله‌گران باعجله از موقعیت خود خارج نمی‌شوند و با افت قیمت، خرید می‌کنند.

تحلیل ارزهای دیجیتال 24 بهمن
تحلیل ارزهای دیجیتال 24 بهمن

شیب رو به بالای میانگین‌های متحرک نشان می‌دهد که گاوها کنترل اوضاع را در دست دارد. در این میان، واگرایی منفی شاخص قدرت نسبی (RSI) مایه نگرانی است، اما یک نشانه مثبت این است که خرس‌ها نتوانسته‌اند قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱٫۱۷ دلار) برسانند. این موضوع، چشم‌انداز صعود به بالای منطقه ۱٫۳ تا ۱٫۳۵ دلاری را افزایش می‌دهد. اگر گاوها در تلاش خود موفق شوند، جفت MATIC/USDT می‌تواند یک حرکت صعودی را به ۱٫۵ دلار و پس از آن به ۱٫۷ دلار آغاز کند.

در مقابل، اولین نشانه ضعف، وقفه و بسته شدن کندل قیمت زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه خواهد بود. در این صورت، احتمال کاهش قیمت تا ۱٫۰۵ دلار وجود دارد.

تحلیل هدرا هش گراف 24 بهمن

در حالی که اکثر ارزهای دیجیتال بزرگ در حال عقب‌نشینی از روند صعودی اخیر خود هستند، هدرا هش گراف در کوتاه‌مدت عملکرد بهتری داشته و مقاومت ۰٫۰۸ دلاری را پشت سر گذاشته است.

تحلیل ارزهای دیجیتال 24 بهمن
تحلیل ارزهای دیجیتال 24 بهمن

شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰٫۰۷ دلار) در حال افزایش است و RSI در قلمروی اشباع خرید قرار دارد که نشان‌دهنده برتری گاوها است. با این حال، فتیله بلند در کندل روز ۱۲ام فوریه، فروش در سطوح بالاتر را نشان می‌دهد. در محدوده سطح بریک آوت ۰٫۰۸ دلار، جفت HBAR/USDT می‌تواند شاهد نبردی سخت باشد. اگر گاوها از این سطح دفاع کرده و آن را به حمایت تبدیل کنند، این جفت می‌تواند یک حرکت صعودی جدید را به سمت ۰٫۱۱ دلار آغاز کند. اگر این مانع هم از سر راه برداشته شود، حرکت صعودی می‌تواند تا ۰٫۱۵ دلار ادامه داشته باشد.

در مقابل، اگر قیمت به زیر سطح بریک آوت سقوط کند، نشان‌دهنده ادامه فروش خرس‌ها در رالی‌ها است. در چنین شرایطی، این جفت می‌تواند به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند.

تحلیل لیدو دائو 24 بهمن

در چند روز گذشته، قیمت لیدو دائو در نوسان بوده است، اما یک نشانه مثبت این است که گاوها با موفقیت از متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲٫۳۲ دلار) دفاع کرده‌اند. این نشان می‌دهد که احساسات مثبت باقی مانده و معامله‌گران در حال خرید در افت قیمتی هستند.

تحلیل ارزهای دیجیتال 24 بهمن
تحلیل ارزهای دیجیتال 24 بهمن

خریداران در مرحله بعدی تلاش خواهند کرد تا قیمت را به مقاومت ۳ دلاری برسانند. این سطح احتمالاً فروش تهاجمی خرس‌ها را به خود جلب خواهد کرد؛ زیرا اگر این مقاومت از سر راه برداشته شود، جفت LDO/USDT می‌تواند به سمت ۴ دلار حرکت کند. شیب رو به بالای متحرک نمایی متحرک نمایی ۲۰ روزه و قرار داشتن RSI در محدوده مثبت، نشان می‌دهد که خریداران برتری دارند.

در مقابل، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، نشان می‌دهد که این جفت ممکن است برای چند روز دیگر بین ۳ تا ۱٫۷۲ دلار در نوسان باقی بماند.

تحلیل بیت دائو 24 بهمن

در حالی که برخی از ارزهای دیجیتال بخشی از دستاوردهای اخیر خود را از دست داده‌اند، بیت دائو توانسته است بالاتر از حمایت خود در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰٫۵۵ دلار) باقی بماند. این نشان می‌دهد که گاوها برای برداشت سود عجله‌ای ندارند.

تحلیل ارزهای دیجیتال 24 بهمن
تحلیل ارزهای دیجیتال 24 بهمن

جفت BIT/DAO هنوز از منطقه خطر خارج نشده است؛ زیرا فتیله بلند در کندل روز ۱۱ام فوریه نشان می‌دهد که خرس‌ها در رالی‌ها نزدیک به ۰٫۶ دلار می‌فروشند. خرس‌ها دوباره تلاش خواهند کرد تا قیمت را زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه پایین بیاورند و حفظ کنند. اگر آنها موفق شوند، این جفت می‌تواند تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰٫۴۸ دلار) عقب‌نشینی کند.

برعکس، اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بازگردد، گاوها دوباره مقاومت ۰٫۶ دلار را به چالش خواهند کشید. صعود و بسته شدن کندل قیمتی بالاتر از این سطح، نشانه از سرگیری روند صعودی خواهد بود. در چنین شرایطی، این جفت می‌تواند به ۰٫۶۵ دلار و سپس، تا ۰٫۶۹ دلار صعود کند.

cointelegraph

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس