ورود پپه (PEPE) به بایننس

24
0
ورود پپه (PEPE) به بایننس

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی‌ ارز دیجیتال در جهان، از اضافه شدن دو توکن جدید به منطقه نوآوری (Innovation Zone) خود خبر داده است. دو میم کوین پپه (PEPE) و فلوکی اینو (FLOKI) اکنون برای معاملات اسپات در این پلتفرم در دسترس هستند و جفت‌های معاملاتی پشتیبانی‌شده عبارتند از: PEPE/USDT ،PEPE/TUSD ،FLOKI/USDT و FLOKI/TUSD. در این پست به بررسی ورود پپه (PEPE) به بایننس می پردازیم.

ورود پپه (PEPE) به بایننس

بایننس در بیانیه خود همچنین اعلام کرده که ظرف ۴۸ ساعت آینده، فلوکی و پپه را به لیست دارایی‌های قابل‌استقراض در پلتفرم خود نیز اضافه خواهد کرد.
فلوکی کار خود را به ‌عنوان یک پروژه مبتنی بر میم شروع کرد، اما از زمان راه‌اندازی، خدمات خود را گسترش داد و در حال حاضر، طیف گسترده‌ای از محصولات از جمله بازی‌ها، مجموعه‌های NFT (توکن غیرقابل تعویض) و حتی کارت نقدی رمزارزی را ارائه می‌دهد. در همین حال، پپه یک میم کوین بحث‌برانگیز است که با الهام از میم اینترنتی معروف «پپه قورباغه» و بدون هیچ کاربردی، توسط یک تیم ناشناس ساخته شده است.

به دنبال انتشار بیانیه بایننس، قیمت این دو میم کوین در عرض چند دقیقه بیش از ۶۰ درصد افزایش یافت. علاوه بر این، ارزش بازار پپه اکنون از ۱٫۲۲ میلیارد دلار فراتر رفته که تا چند هفته پیش، غیرقابل تصور به نظر می‌رسید.
علی‌رغم لیست شدن فلوکی و پپه در بایننس، مدیرعامل این صرافی با انتشار توییتی، در رابطه با این نوع رمزارزها به جامعه کریپتو هشدار داده است. او به کاربران توصیه کرده که مراقب نوسانات بالای میم کوین‌ها باشند و گفته، هیچ‌کس آنها را مجبور به خرید این دو رمزارز نمی‌کند.
در این میان، بسیاری از فعالان بازار معتقدند که فلوکی خود را اثبات کرده و سزاوار به رسمیت شناخته شدن است. این میم کوین به‌تازگی در صرافی بیتفینکس (Bitfinex) هم لیست شده است.

u.today

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس