چرا حال حاضر بد ترین زمان خرید ارز بایننس ( BNB ) است ؟

احتمال دارد در چند روز آینده BNB ارزش خود را از دست بدهد. در ادامه به بد ترین زمان خرید ارز بایننس می‌پردازیم.

26
0
چرا حال حاضر بد ترین زمان خرید ارز بایننس ( BNB ) است ؟

سلب مسئولیت: یافته‌های تجزیه و تحلیل زیر تنها نظر نویسنده است و نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری در نظر گرفته شود. بازار ارزهای دیجیتال پس از ریختن در ۷ سپتامبر کمی تسکین یافته، اما سودآوری همچنان در حال کاهش است. Binance Coin نیز از این روند گسترده مستثنی نبوده است. این آلت کوین پس از شکست مثلث صعودی، موقعیت خود را از دست داد، اما قیمت آن بلافاصله از سد مقاومت رد شد. در ادامه به دلایل اینکه چرا در حال حاضر بد ترین زمان خرید ارز بایننس (BNB) است می‌پردازیم.

با ظهور یک روند مشخص، اکنون می‌توان انتظار داشت که قیمت آلت کوین در محدوده‌ای معامله شود. در زمان نگارش این گزارش، BNB در ۴۱۴/۶ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته ۱/۵۸ درصد در ضرر بوده است.

زمان خرید ارز بایننس | نمودار Binance

1 چرا حال حاضر بد ترین زمان خرید ارز بایننس ( BNB ) است ؟

با توجه به نمودار بالا ضررهای BNB تا سطح ۳۹۰ دلار پایین آمد، اگرچه چند شمعدان به زیر خط دفاعی رفتند. به نظر می‌رسید که خریداران با شکست مثلث صعودی واکنش نشان دادند، اما نقطه مقاومت ۴۳۷ دلار مانع از صعود بیش‌تر شد.

احتمال دارد در چند روز آینده کوین بایننس به صورت گسترده‌ای ارزش خود را از دست بدهد. BNB می‌تواند در محدوده ۴۱۰ تا ۴۳۷ دلار در کوتاه مدت قرار گیرد. می‌توان انتظار داشت که با ایجاد یک روند قوی‌تر در بازار گسترده، نوسانات در دیگر ارز‌ها کم شود. از آنجا که به نظر می‌رسد نوسانات پس از برخی حرکات ناگهانی در بازار حل می‌شود، می‌توان دوره ادغام بین ۴۳۷ تا ۴۱۰ دلار را انتظار داشت

وقتی شمع‌ها به نوار پایینی منتقل می‌شوند، معمولاً می‌توان خرید را مشاهده کرد. از سوی دیگر، خطوط پشتیبانی ۳۹۰ و ۳۷۲ دلار در صورت سقوط BNB فعال می‌شوند. به معامله گران توصیه می‌شود از بازارهای محدود فاصله بگیرند زیرا به نظر می‌رسد در مورد BNB عدم اطمینان شدیدی وجود دارد.

حال که دلایل اینکه چرا در حال حاضر بد ترین زمان خرید ارز بایننس (BNB) است آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس