شاخص TVL بیبی دوج سوآپ به 34 میلیون دلار رسید

60
0
شاخص TVL بیبی دوج سوآپ

بیبی دوج سواپ نسبت به رقیبان خود به ارتفاعات جدیدی می رسد. آیا بازی می تواند به ارتقای پروتکل به سطح جدیدی در سال 2023 کمک کند؟ در این خبر به بررسی افزایش شاخص TVL بیبی دوج سوآپ می پردازیم.

شاخص TVL بیبی دوج سوآپ

بیبی دوج سواپ “پسر” تحسین شده نماد میم محبوب، DOGE است. بیبی دوج سواپ با نام بیبی دوج شروع به کار کرد و یک سیستم غیرقابل تورم است که به تدریج کمبود آن را افزایش می دهد و نقدینگی آن را افزایش می دهد. این پروژه اکنون یک بورس کاملاً غیرمتمرکز با سوآپ، استخرهای نقدینگی، ییلدفارمینگ و غیره است. BabyDoge کاربرد اصلی خود را ایجاد یک جامعه میم سرگرم کننده برای گسترش آگاهی در مورد پذیرش حیوانات می داند.

Baby Doge Swap در تاریخ 14 ژانویه به بالاترین میزان کل زمان قفل شده (TVL) یعنی 34.7 میلیون دلار رسیده است. طبق گفته DefiLlama، شاخص TVL قبل از بازگشت به بیش از 34 میلیون دلار در 24 ژانویه به زیر 32 میلیون دلار کاهش یافت.

شاخص TVL بیبی دوج سوآپ
شاخص TVL بیبی دوج سوآپ

TVL در Baby Doge Swap پس از گذراندن چند هفته اول سال جدید با شیب ثابت، بیش از 30 میلیون دلار بازگشت. به گفته CoinGecko، قیمت بیبی دوج نیز در کنار TVL افزایش یافته است و در 30 روز گذشته 29.3 درصد رشد کرده است. این افزایش کم و بیش به دنبال روند صعودی اخیر زمستانی از سکه های اصلی در ارزهای دیجیتال است که شاهد افزایش 35 درصدی بیت کوین به بیش از 22 هزار دلار بوده است.

شاخص TVL بیبی دوج سوآپ
شاخص TVL بیبی دوج سوآپ

تیم Baby Doge به دنبال مشارکت در بازی در اکوسیستم Web3 است. این تیم در توییتر به دنبال بازی هایی با یک جامعه قوی بود که احتمالاً می تواند از شور و شوق گسترده جامعه توسط Baby Doge استفاده کند.

بیبی دوج قبلا با بازی مسابقه اسب دوانی NFT DeRace شریک بود. این دو پروژه برای ویژگی های بازی مخصوص Baby Doge و همچنین رویدادهای بین دو جامعه ترکیب شدند.

bsc

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس