هشدار : پاوربانک انکر 535 را نخرید

95
0
پاوربانک انکر 535

انکر، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل، فراخوان جمع‌آوری شماری از سری پاوربانک انکر 535 را ثبت کرده است. ظاهرا این پاوربانک‌ها مشکلی ساختاری دارند که باعث داغی بیش‌از‌حد و احتمال آتش‌سوزی می‌شود.

پاوربانک انکر 535

انکر که مقر مرکزی‌اش در چین قرار دارد، می‌گوید «تعداد کمی» از پاوربانک‌های سری Anker 535 (معروف به PowerCore 20K) با شماره‌مدل A1366 با مشکلی داغی مواجه می‌شوند. این شرکت در حال همکاری با دولت‌ها است تا محصولات معیوب را از بازار جمع‌آوری کند.
پاوربانک انکر ۵۳۵ «محتمل‌ترین عامل» آتش‌سوزی یک خانه در شهرستان واشینگتن در ایالت مریلند است. این آتش‌سوزی که هفته‌ی گذشته اتفاق افتاد، احتمالا توسط یک کیف حاوی پاوربانک انکر ۵۳۵ شروع شده است. این کیف حاوی هیچ دستگاه الکترونیکی دیگر یا هر وسیله‌ای که عامل آتش‌سوزی باشد، نبود. خوشبختانه در حادثه‌ی آتش‌سوزی هیچ‌کس آسیب ندید.

انکر به کاربرانش توصیه کرده است که سریعا استفاده از پاوربانک را متوقف کنند و این محصول را در محفظه‌ای ایمن قرار دهند. انکر اعلام کرده هزینه‌ی پاوربانک را به تمامی کاربران برمی‌گرداند؛ البته از آن‌جایی که انکر در ایران نمایندگی ندارد، خبری از بازپرداخت به ایرانی‌ها نخواهد بود.
اگر نمی‌دانید که در حال استفاده از کدام‌ مدل پاوربانک‌های انکر هستید، نگاهی به متن ثبت‌شده در بخش پایینی پاوربانک بیاندازید. روی بدنه‌ی محصولات معیوب عبارت 535 Power Bank (PowerCore 20K با شماره‌مدل A1366 دیده می‌شود.

theverge

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس