7 بهترین ماوس گیمینگ برای دستان کوچک

138
0
بهترین ماوس گیمینگ

در فهرست طاقت فرسا موس های بازی، با تمام دکمه ها و ویژگی های فانتزی قدم بزنید و به سرعت متوجه خواهید شد که برای دستان شما بسیار بزرگ هستند. اگر دست‌های شما در سمت کوچک ‌تر است، حتی یک موس معمولی نیز می‌تواند کمی بزرگ باشد که دسترسی به دکمه‌ها را دشوارتر می‌کند. بهترین ماوس گیمینگ را در ادامه معرفی کرده ایم.

همچنین مطلب 10 تا از بهترین لوازم جانبی های گیمینگ را هم بخوانید.

بدترین قسمت این است که بسیاری از موش های کوچکتر وقتی به اندازه معینی می رسند ویژگی های خود را از دست می دهند. خوشبختانه، یک راه حل وجود دارد: موس های کامپیوتری که برای جا دادن دست های کوچک طراحی شده اند، بدون اینکه ویژگی های عالی بازی مانند دکمه های اضافی را قربانی کنند.

در اینجا بهترین موس های بازی برای دست های کوچک موجود امروزی وجود دارد.

1.بهترین ماوس گیمینگ: XTRFY M42

پیدا کردن یک موس بازی که بدون کاهش عملکرد یا حذف ویژگی‌های ارزشمند مانند دکمه‌های اضافی، برای دست شما مناسب باشد، بسیار دردسرساز است. با XTRFY M42، موسی با عملکرد بالا را به خانه می برید که در یک طراحی جمع و جور، تمام نشانه های مناسب را می گیرد.

برای شروع، XTRFY M42 برای قرار دادن دست‌های کوچک ‌تر طراحی شده است، و به انگشتان کوتاه‌تر اجازه می‌دهد تا به تمام دکمه‌های لازم دسترسی پیدا کنند که در غیر این صورت یک موس بزرگ‌ تر حتی دشوارتر می‌کرد. این امر به ویژه در مورد دو دکمه اضافی در قسمت چپ موس که کاملاً برای انگشت شست شما قرار گرفته اند صادق است.

علاوه بر این، XTRFY M42 دارای پوسته های مدولار است که موس را به گونه ای منحنی یا صاف می کند که به بهترین شکل برای دست شما مناسب است، مخصوصاً اگر در حال آزمایش گرفتن های مختلف هستید، مفید است.

هنگامی که بازی گرم می شود، یکی از ویژگی های کلیدی XTRFY M42 نمای بیرونی لانه زنبوری است. این باعث می‌شود هوا راحت ‌تر به گردش درآید، دست شما را خنک و عاری نگه می‌دارد و در عین حال وزن کلی XTRFY M42 را نیز کاهش می‌دهد.

ویژگی های کلیدی

. شامل پوسته های مدولار اختیاری است

. دو دکمه اضافی در کنار

. طراحی لانه زنبوری برای خنک نگه داشتن دست

مشخصات فنی

. نام تجاری: XTRFY

. وزن: 2.08 اونس

. سنسورو DPI:3389،16000 Pixart

. سوئیچ ها: Omron

. نورپردازی RGB: بله

. دکمه های قابل برنامه ریزی: خیر

. قابلیت اتصال: USB

. بی سیم: بله

ویژگی های مثبت

+ بسیار بادوام

+ سازگار با تمامی دستگیره ها

+ کابل محکم و بافته شده

ویژگی ی های منفی

– دکمه DPI در پایین قرار دارد

2.بهترین ماوس گیمینگ: Razer Viper Mini

Razer Viper Mini را می توان در سه کلمه توصیف کرد: سازگار، راحت و قابل اعتماد. اگر امیدوار بودید که Razer Viper را به دست بیاورید، اما متوجه شدید که بسیار بزرگ است، Viper Mini همه چیزهایی است که مدل فول سایز آن به شکلی بسیار کوچک تر است.

در کنار هم، Razer Viper Mini همان شکل متقارن برادر بزرگ تر خود را دارد و برای راست دست ها و چپ دست ها مفید است. در هر صورت، پشت Razer Viper Mini به درستی به اوج می رسد تا کف دست شما به راحتی روی آن قرار گیرد. علاوه بر این، دو دکمه ماوس (موس) دارای یک انحنای جزئی نسبت به آنها هستند که به شما این امکان را می دهد تا هر کدام را که ترجیح می دهید انتخاب کنید.

با توجه به اینکه Razer Viper Mini به راحتی روی موس پد می‌چرخد، این کاملاً مفید است. این تا حدودی به دلیل ساختار سبک آن است، اما این افتخار به پای ماوس با کیفیت بالا و کابل Speedflex تعلق می گیرد. Razer Viper Mini تنها با ترکیب این دو ویژگی، اصطکاک را بدون استفاده از بانجی موس به شدت کاهش داده است.

ویژگی های کلیدی

. همه دکمه ها را می توان دوباره برنامه ریزی کرد

. طراحی دوسویه

. کابل اسپید فلکس

مشخصات فنی

. برند: Razer

. وزن: 3.04 اونس

. سنسور و DPI: نوری، 8500

. سوئیچ ها: Razer اپتیکال

. نورپردازی RGB: بله

. دکمه های قابل برنامه ریزی: 6

. قابلیت اتصال: USB

. بی سیم: خیر

. عمر باتری: N/A

. نوع باتری: N/A

ویژگی های مثبت

+ خیلی سبک

+ متوجه کشش کابل نمی شوید

+ دکمه ها یک کلیک خوب و شنیدنی دارند

ویژگی های منفی

– چپ دست‌ها متوجه می‌شوند که دکمه‌های اضافی به طرز ناخوشایندی قرار گرفته‌اند

3. Redragon M711 Cobra

هیچ اشکالی ندارد که ما چیزهای ضروری را بخواهیم، ​​درست است؟ هنگامی که به چیزی نیاز دارید که کار را بدون سر و صدا انجام دهد – به خصوص وقتی که بیشتر بودجه خود را صرف یک رایانه شخصی با عملکرد بالا می کنید – از Redragon M711 Cobra استفاده کنید.

بخشی از موفقیت Redragon M711 Cobra سنسور نوری PixArt PMW3325 است. وقتی باید سریع تصمیم بگیرید، حسگر PixArt به طور قابل اعتمادی حرکات شما را در نقطه و دقیق نگه می دارد. و اگر احساس می کنید که نیاز به تنظیمات دارید، نرم افزار Redragon موس را مطابق میل شما تنظیم می کند.

نیمه دیگر عملکرد Redragon M711 Cobra در قفسه بالایی طراحی است. جمع و جور است، همراه با یک برآمدگی خوب در پشت برای کف دست و مهمتر از همه، کناره‌های بافت‌دار برای حفظ چنگال شما در زمانی که آن تکان‌های سریع وارد بازی می‌شوند.

ویژگی های کلیدی

. 4 گزینه نرخ نظرسنجی

. کابل بافته شده

. با نرم افزار 5 پروفایل Keybind ایجاد کنید

مشخصات فنی

. نام تجاری: Redragon

. وزن: 4 اونس

. سنسور و DPI: نوری، 10000

. سوئیچ ها: HUANO

. نورپردازی RGB: بله

. دکمه های قابل برنامه ریزی: بله

. قابلیت اتصال: USB

. بی سیم: خیر

. عمر باتری: N/A

. نوع باتری: N/A

. جفت شدن چند دستگاه: خیر

ویژگی های مثبت

+ راحت در دست

+ برای عناوین FPS عالی است

+ گزینه های محکم RGB

ویژگی های منفی

– احساس ارزانی می کند

4. ماوس (موس) گیمینگ اپتیکال دودستگاه لاجیتک G300s

افراد چپ دست خوشحال می شوند زیرا لاجیتک دارای یک ماوس (موس) بازی با عملکرد بالا است که برای هر دو دست مناسب است: Logitech G300s. نه تنها دارای طراحی دوسویه است، بلکه علاوه بر چندین ویژگی بازی که باید داشته باشید، برای دست های کوچک نیز اندازه مناسبی دارد.

به غیر از شکل، یکی از اولین ویژگی های Logitech G300s که متوجه آن خواهید شد دکمه های اضافی است. در مجموع لاجیتک G300s دارای 9 دکمه است که همه آنها از طریق نرم افزار اختصاصی لاجیتک قابل برنامه ریزی هستند که پیکربندی را ساده می کند.

البته، قدرت واقعی لاجیتک G300s حسگر نوری و انتخاب های طراحی آن است که برای ایجاد یک تجربه بازی دقیق و پاسخگو گرد هم آمده اند. حسگر پیشرفته داخل با واکنش‌های سریع شما هماهنگی می‌کند در حالی که کناره‌های بافت‌دار و پایه‌های PTFE کم اصطکاک، حرکات موس شما را روی پد موس گیر نمی‌دهد.

ویژگی های کلیدی

. طراحی دوسویه

. پایه های PTFE کم اصطکاک

. پروفایل های سفارشی از یک رایانه به رایانه دیگر منتقل می شوند

مشخصات فنی

. برند: لاجیتک

. وزن: 2.88 اونس

. سنسور و DPI: اپتیکال، 2500

. کلید: مکانیکی

. نورپردازی RGB: بله

. دکمه های قابل برنامه ریزی: 9

. قابلیت اتصال: USB

. بی سیم: خیر

. عمر باتری: N/A

. نوع باتری: N/A

ویژگی های مثبت

+ الگوی بافت دار چسبندگی خوبی به آن دارد

+ با اصطکاک بسیار کم روی تشک می لغزد

+ گزینه ای عالی برای چپ دست ها

ویژگی های منفی

– منحنی یادگیری با قرار دادن دکمه ها

5.بهترین ماوس گیمینگ: Glorious Gaming Mouse Model O Minus

بازی شدید می شود، به خصوص در سطح حرفه ای. شما در حال صفر کردن، تمرکز، در منطقه هستید و احتمالاً با دستی بسیار عرق کرده موس خود را در دست می گیرید. شما به چیزی نیاز دارید، یک ماوس با عملکرد حرفه ای که دستان شما را خنک نگه دارد. در این صورت، موس گیمینگ Glorious Model O Minus شما را تحت پوشش قرار داده است.

یکی از ویژگی های کلیدی موس گیمینگ Glorious مدل O Minus به غیر از اندازه آن، طراحی لانه زنبوری است. سوراخ‌هایی عمداً حک شده‌اند تا اجازه دهند هوا از طریق موس عبور کند و دست شما را خنک کند و در نهایت از لغزش کف دست‌ها و انگشتان شما در حیاتی‌ترین لحظات مسابقه جلوگیری می‌کند.

و بله، موس گیمینگ Glorious مدل O Minus با توجه به وزن کم و پایه‌های PTFE کم اصطکاک که باعث می‌شود احساس کنید موس روی سطح می‌چرخد، هر کاری را که در آن انجام می‌دهید، انجام می‌دهد.

مهمتر از همه، محدوده متغیر DPI موس گیمینگ Glorious مدل O Minus است که حداکثر به DPI 12000 با نرخ نظرسنجی 1000 هرتز می رسد. این به خوبی در محدوده چیزی است که بسیاری از گیمرهای حرفه ای در یک موس به دنبال آن هستند، همراه با دکمه های انگشت شست اضافی.

ویژگی های کلیدی

. پایه موس PTFE کم اصطکاک

. چهار رنگ و پرداخت

مشخصات فنی

. نام تجاری: Glorious PC Gaming

. وزن: 2.04 اونس (مات)، 2.08 اونس (براق)

. سنسور و DPI: 3360،12000Pixart

. سوئیچ ها: Omron Mechanical

. نورپردازی RGB: بله

. دکمه های قابل برنامه ریزی: 6

. قابلیت اتصال: USB

. بی سیم: خیر

ویژگی های مثبت

+ پاهای (feet) موس پد موس را نمی گیرند

+ طراحی لانه زنبوری دست ها را خنک نگه می دارد

+ کابل بافته شده قوی و بادوام

ویژگی های منفی

– جایگذاری ضعیف دکمه برای چپ دست ها

6.بهترین ماوس گیمینگ: Logitech G203 Mouse

گیمرها تمایل دارند از موس های بازی انتظار ویژگی های خاصی مانند دکمه های اضافی، سنسور پاسخگو و شاید RGB را داشته باشند. تعداد زیادی از ماوس‌های (موس های) بازی سعی می‌کنند بیش از حد لازم پف (bloat) کنند، بنابراین اگر به دنبال موس بازی هستید که بیت‌های غیر ضروری را کاهش دهد، نگاهی به Logitech G203 بیندازید. این یک همراه عالی برای بازیکنانی است که تازه شروع به جدی گرفتن بازی های خود کرده اند و نیاز به جایگزینی برای موس پایینی خود دارند.

برای شروع، Logitech G203 بسیار سازگار با ژانرهای مختلف است. با نرم افزار G Hub لاجیتک می توان پنج تنظیمات مختلف حساسیت را ذخیره کرد. وقتی از یک FPS به یک MMO می‌روید، داشتن یک موهبت است. علاوه بر این، به لطف حافظه داخلی Logitech G203، تنظیمات از یک رایانه به رایانه بعدی منتقل می شود.

از نظر عملکرد، لاجیتک G203 مطمئناً کار را انجام می دهد. این می تواند به حداکثر DPI 8000 و نرخ نظرسنجی 1000 هرتز برسد که در حد انتظارات حرفه ای است، به خصوص در صحنه FPS. با این حال، چیزی که بیش از همه خودنمایی می کند فنرهای فلزی است که دکمه های موس در آن قرار دارند و مقدار مناسبی از فشار را ارائه می دهند تا شما را با سرعتی که انگشتانتان اجازه می دهند کلیک کنید.

ویژگی های کلیدی

. Lightsync RGB

. کابل بدون بافته

. نرم افزار رایگان (Logitech G Hub)

مشخصات فنی

. برند: لاجیتک جی

. وزن: 4 اونس

. سنسور و DPI: نوری، 8000

. سوئیچ ها: Omron

. نورپردازی RGB: بله

. دکمه های قابل برنامه ریزی: بله

. قابلیت اتصال: USB

. بی سیم: خیر

. عمر باتری: N/A

. نوع باتری: N/A

. جفت شدن چند دستگاه: خیر

ویژگی های مثبت

+ فنرهای فلزی پس بک (pushback) خوبی می دهند

+ انتخاب خوب رنگ

+ طراحی راحت

ویژگی های منفی

– کابل ارزان

7. Corsair Scimitar Pro RGB

آیا ماجراجویی های بزرگ، حمله ها و سیاه چال ها را ترجیح می دهید؟ آیا دوست دارید روزانه صدها نفر را ملاقات کنید و در کنار آنها برای شکست دادن جانوران بزرگ و جمع آوری غارت تلاش کنید؟ زمانی که صحبت از سرگرمی یک MMO خوب به میان می آید، این فقط نوک کوه یخ است، و هیچ همراهی به اندازه Corsair Scimitar Pro برای انجام کارهای دلهره آور مناسب نیست.

چرا دو دکمه اضافی دارید در حالی که می توانید 12 دکمه داشته باشید؟ بله، Corsair Scimitar Pro دو دکمه ندارد، بلکه دارای 12 دکمه اضافی در کناره است. علاوه بر این، هر دکمه ای که Corsair Scimitar Pro دارد می تواند به دلخواه شما برنامه ریزی شود. و اگر این کافی نبود، حافظه داخلی Corsair Scimitar Pro اجازه می دهد تا سه پروفایل در موس ذخیره شود، بنابراین اگر رایانه را تغییر دهید، همیشه تنظیمات دلخواه خود را در دسترس خواهید داشت.

با وجود دکمه‌های زیاد، Corsair Scimitar Pro کاملاً برای دست‌های کوچک ‌تر طراحی شده است. در واقع، همه دکمه‌ها روی یک پنل کوچک قرار گرفته‌اند که می‌تواند به سمت جلو و عقب حرکت کند و در موقعیتی قرار بگیرد که مناسب دست شما باشد. شکل راحت و کانتور آن هنگام بستن زیپ به دور موس پد که Corsair Scimitar Pro به لطف نورپردازی سریع سنسور PixArt PMW3367 و محدوده DPI که به حداکثر 16000 می‌رسد، بیش از حد توانایی آن را دارد، مفید است.

ویژگی های کلیدی

. 12 دکمه اضافی در کنار

. نرم افزار iCUE Corsair

. حافظه روی برد

مشخصات فنی

. برند: کورسیر

. وزن: 4.3 اونس

. سنسور و DPI: : Pixart PMW3367,16000

. سوئیچ ها: Omron

. نورپردازی RGB: بله

. دکمه های قابل برنامه ریزی: 17

. قابلیت اتصال: USB

. بی سیم: خیر

ویژگی های مثبت

+ انتخابی عالی برای MMO و MOBA

+ محدوده DPI بالا

+ پنل کناری قابل جابجایی است

ویژگی های منفی

– منحنی یادگیری شیب دار

سوالات متداول

آیا باید یک موس بازی بی سیم انتخاب کنم؟

اگر یک دهه پیش این سوال را می پرسیدید، یک موس سیمی (wired) همیشه بهتر از موس سیمی (wired) عمل می کرد. طبق استانداردهای امروزی، موس‌های بی‌سیم و سیمی از نظر عملکرد به قدری نزدیک هستند که با فرض اینکه از ماوس (موس) رایانه استفاده نمی‌کنید، هرگز متوجه تفاوت نمی‌شوید. با این اوصاف، اگر عملکرد برای شما بسیار مهم است، با موس سیمی بروید. اگر از روی ناچاری وایرلس را انتخاب کنید، با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد.

آیا به موس با DPI بالا نیاز دارم؟

نه، شما این کار را نمی کنید. در واقع، خواهید دید که بسیاری از بازیکنان حرفه ای ورزش های الکترونیکی به ندرت بیش از 800 DPI دارند. از این نظر، انتخاب موس به دلیل داشتن 20000 DPI می‌تواند بیهوده باشد. البته، اگر به ماوسی (موسی) نیاز دارید که DPI بالایی داشته باشد، حتماً به همین دلیل یک موس مخصوص بازی را انتخاب کنید. شما همیشه می توانید DPI را به تنظیماتی که راحت تر است تنظیم کنید.

آیا دکمه های اضافی ارزش داشتن را دارند؟

بسته به ژانر، داشتن تنها دو دکمه اضافی می تواند دنیای متفاوتی را ایجاد کند. انگشت شست شما از قبل درست در جایی که دکمه ها قرار دارند قرار گرفته است و فشار دادن سریع را برای شما آسان تر می کند برخلاف فشار دادن دست دیگرتان بر روی کلید فوری که درست دور از دسترس است. اگر در موقعیتی هستید که یک موس بازی با دکمه های اضافی انتخاب کنید، کاملاً ارزشش را دارد.

1/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس