پرطرفدارترین بازی ایکس باکس 2023

45
0
پرطرفدارترین بازی ایکس باکس 2023

یک هفته پس از عرضه‌ی بازی شوتر Atomic Heart که اولین اثر استودیوی Mundfish به حساب‌ می‌آید، حالا شاهد آمار فراتر از انتظار اولین بازی این استودیوی مستقر در قبرس هستیم. در این پست بررسی پرطرفدارترین بازی ایکس باکس 2023 می پردازیم.

پرطرفدارترین بازی ایکس باکس 2023

طبق آمار منتشر شده توسط وب‌سایت TrueAchievements که داده‌های بیش از یک میلیون بازیکن کنسول‌های ایکس باکس و گیم‌ پس را زیر نظر دارد، بیش از ۱۲۰ هزار بازیکن این پایگاه آماری تاکنون گیم‌پلی این بازی شوتر را تجربه کرده‌اند. این آمار، Atomic Heart را با ۲۰ هزار کاربر بیشتر در هفته‌ی ابتدایی انتشار، بالاتر از بازی بسیار موفق هاگوارتز لگسی قرار می‌دهد.

نسخه‌ی دوباره عرضه‌‌ شده‌ی بازی GoldenEye 007 و بازی Hi-Fi Rush که از زمان عرضه در ماه گذشته با تحسین هواداران نیز روبه‌رو شده‌ بود، با حدود ۷۰ هزار بازیکن در رتبه‌های بعدی پرطرفدارترین بازی‌های جدید پلتفرم ایکس باکس تا این مقطع از سال ۲۰۲۳ قرار گرفته‌اند. البته Hogwarts Legacy برخلاف بازی‌های نام برده‌ی دیگر، بدون حضور در فهرست بازی‌های گیم پس موفق به دستیابی به این رکورد شده است.

از سوی دیگر در مقایسه با بازی High on Life که در اواسط ماه دسامبر ۲۰۲۲ روی کنسول‌های ایکس باکس و گیم‌ پس منتشر شد، بازی کمدی شوتر جدید استودیوی Squanch Games موفق شده بود تا در هفته‌ ابتدایی عرضه‌ی خود، در حدود ۱۶۰ هزار بازیکن همزمان داشته باشد. البته Atomic Heart همچنان نسبت به دیگر بازی‌های بزرگ ایکس باکس در سال ۲۰۲۲ مانند PowerWash Simulator ،Deathloop ،Scorn و A Plague Tale: Requiem در جایگاه بالاتری قرار گرفته است که علاقه‌مندی بازیکنان برای تجربه و ورود به دنیای این بازی شوتر را نشان می‌دهد.
Atomic Heart از روز اول انتشار برای کاربران گیم‌ پس روی مایکروسافت کلاود گیمینگ، پی‌سی و کنسول‌های ایکس باکس نسل هشتمی و نهمی در دسترس قرار گرفته است. بازیکنان در نقش یک مامور ویژه با نام Major Sergei Nechayev، توسط نیروهای شوروی برای بررسی و تحت کنترل قرار دادن مؤسسه تحقیقاتی Facility 3826 در سال ۱۹۵۵ به این قرارگاه زیرزمینی سفر خواهند کرد و با موجودات جهش‌یافته، ربات‌های یاغی و هوش مصنوعی فوق‌پیشرفته‌ی Kollektiv روبه‌رو خواهند شد.

trueachievements

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس