بهترین بازی های کریپتویی برای کسب درآمد

امروزه بازی‌ها تبدیل به بخشی از فرهنگ بشر شده‌اند. در ادامه به معرفی بهترین بازی های کریپتویی برای کسب درآمد می‌پردازیم.

91
0

امروزه بازی‌ها تبدیل به بخشی از فرهنگ بشر شده‌اند. به عنوان یک صنعت، تحلیلگران پیش بینی می‌کنند که بازی در سال ۲۰۲۴، ۲۱۸/۷ میلیارد دلار درآمد خواهد داشت. این اتفاق بیش‌تر از آنچه می‌دانیم بر زندگی مردم تأثیر می‌گذارد. جدا از توسعه بازی‌ها، رقابت در eSports، خرید و فروش اقلام درون بازی و میزبانی مسابقات می‌تواند میلیون‌ها دلار برای شما سود خالص داشته باشند. در ادامه به معرفی بهترین بازی های کریپتویی برای کسب درآمد می‌پردازیم.

در گذشته، بازی مورد توجه منتقدان قرار می‌گرفت زیرا آنها ادعا می‌کردند که بازی‌های رایانه‌ای برای شما مضر هستند و باعث اتلاف وقت می‌شدند. با این حال، ممکن است این باور قدیمی تا حدودی تغییر کرده باشد.  مطالعات اخیر نشان می‌دهد که در این بازی‌ها مزایای زیادی وجود دارد.

تحقیقات نشان می‌دهد که بازی مزایای خاصی دارد. گذشته از آن، سازمان بهداشت جهانی WHO نیز موضع خصمانه خود را در مورد بازی‌ها تغییر داده است. در شرایط همه گیری ویروس کرونا، WHO بازی‌های ویدیویی را برای جلوگیری از شیوع COVID-19 معرفی کرد. به علاوه توانایی کسب درآمد از طریق بازی را نیز باید در نظر گرفت و در حال حاضر، فروش بازی‌های ویدئویی، کمک‌های زیادی به اقتصاد جهانی می‌کند.

بازی های کریپتویی | برای کسب و دست یابی به رمز ارز‌ها، بازی کنید

01 بهترین بازی های کریپتویی برای کسب درآمد
بهترین بازی های کریپتویی برای کسب درآمد

 پیشرفت‌های تکنولوژیکی صنعت بازی‌های ویدئویی را به یک مسیر مثبت و رو به رشد کشاند. با این کار، ظهور یک سبک بازی انقلابی دور از ذهن نبود. از طریق بلاک چین، گیمرها نیازی به بازی تمام وقت یا حرفه‌ای برای کسب درآمد ندارند. تنها چیزی که آنها نیاز دارند رایانه شخصی یا دستگاه‌های تلفن همراه آنها و تمایل آنها برای گذراندن زمان برای انجام اینگونه بازی‌ها است.

اکنون که می‌توانید با بازی درآمد کسب کنید، گیمرها تمایل دارند بپرسند که کدام بازی‌ها به احتمال زیاد در آمد بیش‌تری برای آن در پی‌خواهند داشت. گزینه‌های بازی بلاک چین زیادی وجود دارد، اما تیم ما ۱۰ بازی برتر را برای کسب بیش‌ترین درآمد انتخاب کرده است.

بهترین بازی های کریپتویی برای کسب درآمد

در این لیست، تیم ما بازی‌هایی را که قبلاً منتشر شده‌اند و بازی‌هایی که هنوز در حال توسعه هستند اما دارای پتانسیل زیادی برای محبوب شدن در آینده می‌باشند، قرار داده است.

۱۰. Town Star

10 بهترین بازی های کریپتویی برای کسب درآمد

GALA Cryptocurrency/Token Used:

از بنیانگذار Zynga ،FarmVille و Words With Friends، اینبار جدیدترین پروژه آنها با نام Town Star می‌آید.  Town Star که تحت بازی‌های Gala برگزار شد، به سرعت علاقه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرد، به ویژه کسانی که در سال ۲۰۰۹ واقعا عاشق بازی FarmVille بودند.

برای انجام بازی، نیازی به ایجاد حساب ندارید، اما برای بازگشت به شهر خود و کسب و دریافت پاداش، باید این کار را انجام دهید. بازی با انتخاب یک بازیکن در زمین خالی برای تصاحب آن آغاز می‌شود. از نظر استراتژیک، شما باید زمین خود را به درستی انتخاب کرده و در نهایت شهر خود را بسازید.

بازی از شما می‌خواهد که یک چرخه شش روزه را تکمیل کنید، سپس نقشه جهان را پس از آن تکمیل کنید. نه تنها نقشه جهان بازنشانی می‌شود، بلکه دستاوردهای بازیکن نیز بازنشانی می‌شود. در هر چرخه، بازیکن NFT و توکن GALA و موارد دیگر را دریافت می‌کند.

در واقع، همین اواخر، Town Star Skins Town Star خود را با موضوع میراندوس راه اندازی کرد که برای افزایش مهارت و سرعت کار بازیکنان در “شهر” طراحی شده است.

این بازی برای کسانی که قبلا در Farmville و Words With Friends  بازی کرده‌اند بسیار مناسب است زیرا می‌توان این بازی را به راحتی  آن دو بازی کرد.

۹. Revomon

9 بهترین بازی های کریپتویی برای کسب درآمد

Cryptocurrency/Token Used: REVO

Revomon یک RPG آنلاین است که با استفاده از جدیدترین فناوری مانند NFT‌ها، یک تجربه کامل از واقعیت مجازی را ارائه می‌دهد. با این کار، Revomon به بازیکنان این امکان را می‌دهد که ارزش بازی های بلاک چین را احساس کنند.

Revomon در حال حاضر در نسخه بازی Alpha در دسترس است. به این معنی که تجربه شما افزایش می‌یابد، همین امر در مورد درآمد هنگام بازی نیز صدق می‌کند. در حال حاضر، تیم در حال کار بر روی نسخه بعدی آلفا ۱/۲ است که 3D Art و NFTها را ادغام می‌کند.

با چندین ویژگی افزوده شده، جنبه اجتماعی، خط داستانی و رقابت در بازی افزایش می‌یابد. Revomon به بازیکنان کمک می‌کند تا ارز دیجیتال را در یک بازار امن و مطمئن بدست آورند. Tokenomics ،$ REVO، دقیقا همین کار را انجام می‌دهد ایجاد یک اکوسیستم متعادل از سرمایه گذاران و رشد پروژه.

۸. Splinterlands

8 بهترین بازی های کریپتویی برای کسب درآمد

Cryptocurrency/Token Used: SPS

مورد بعدی در این لیست Splinterlands است. با Splinterlands، بازیکنان می‌توانند کارت‌هایی با آمار و توانایی‌های مختلف جمع آوری کنند. از این کارت‌ها برای نبرد با سایر بازیکنان، از طریق مسابقات مختلف نیز استفاده می‌شود.

Splinterlands که با بلاک چین ادغام شده است، به بازیکنان اجازه می‌دهد دارایی های خود را خریداری کرده، به فروش رسانده و معامله کنند، دریافت پاداش از مسابقات، بازی‌های رتبه بندی شده و ماموریت‌ها به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به راحتی درآمد کسب کنند.

در حقیقت، Splinterlands با بلاک چین Ethereum ،Tron و WAX سازگاری دارد. همچنین از کیف پول رمزنگاری Hive استفاده می‌کند که هنگام ثبت نام در بازی، به طور خودکار اعتبارات درون بازی شما را تولید می‌کند.

۷. Sorare

7 بهترین بازی های کریپتویی برای کسب درآمد

Cryptocurrency/Token Used: SOR، ETH

مطمئناً طرفداران فوتبال این بازی را بسیار دوست خواهند داشت. پلتفرم NFT مبتنی بر فوتبال و بلاک چین اتریوم. در این بازی بازیکنان کارت جمع آوری می‌کنند که بازیکنان فوتبال از سراسر جهان را شامل می‌شود. با این مجموعه‌های جمع آوری شده، یک بازیکن می‌تواند یک تیم فوتبال مجازی تشکیل دهد و در لیگ‌های مختلف فعال با دیگر بازیکنان رقابت کند.

بازی بر اساس بازی واقعی طراحی شده است. از این رو، به بازیکن اجازه می‌دهد تا ترکیب بندی کند، کاپیتان انتخاب کند و امتیاز کسب کند. کارت‌های قابل جمع آوری در Sorare دارای سطوح منحصر به فرد و کمیابی هستند. با پیروزی بر مدیران در هر بازی می‌توانید جوایز هفتگی را کسب کنید تا سطح خود را بالا ببرید و به دسته‌های مختلف برسید.

به تازگی، Sorare  اعلام کرد که کارت‌های محدود با ۱/۱۰۰۰ کمیابی به زودی در بازی موجود می‌شود و شانس بازیکنان را برای بازی در بازی‌های فوتبال Division 5 ،Global All-Star افزایش می‌دهد.

Sorare از NFT استفاده می‌کند، بازیکن می‌تواند با استفاده از استاندارد توکن ERC-721 در اتریوم کارت بفروشد، خرید یا مبادله کند.

6. Alien Worlds

6 بهترین بازی های کریپتویی برای کسب درآمد

Cryptocurrency/Token Used: Trilium, ERC-20/BEP-20/WAX fungible token

Worlds Alien یک بازی نوظهور NFT DeFi و یکی از بهترین بازی های کریپتویی است که رقابت و همکاری بین بازیکنان را ایجاد می‌کند.

در metaverse Alien Worlds، می‌توان یک سیاره را اداره کرد و به شورای سیاره‌ای تبدیل شد.  یک بازیکن می‌تواند NFT game cards (Land on Planets, Tools Weapons, Avatars, Minions, and Artifacts) mine Trilium, battle  در نبرد با سایر بازیکنان و انجام ماموریت‌های درون بازی بدست آورد. شخص باید در انتخاب، خرید و مونتاژ NFT‌ها برای گیم پلی شخصی آنها استراتژی داشته باشد، زیرا می‌تواند به طور کامل بر جهت بازی تاثیر بگذارد.

ارز رمزنگاری شده در Alien Worlds Trilium در توکن قابل جابجایی ERC-20/BEP-20/WAX است. که می‌تواند برای شرکت و رای گیری در انتخابات یک سیاره خاص مورد استفاده قرار گیرد و همچنین در فدراسیون توزیع می‌شود که وظیفه آن ایجاد یک اقتصاد Metaversal کاربردی است.

۵. CryptoBlades

5 بهترین بازی های کریپتویی برای کسب درآمد

Cryptocurrency/Token Used: SKILL

Cryptoblades یکی از بازیهای RPG NFT است که توسط Riveted Games توسعه داده شده است، یک بازی ساز برنده جایزه. CryptoBlades با قدرت BSC و بلاک چین به یک بازی قوی تبدیل شده است که بازیکنان می‌توانند از آن پاداش دریافت کنند.

 برای بازی در بستر بازی تحت وب آنها به اتصال به اینترنت نیاز دارید. در ابتدا، بازی به این معنی است که یک بازیکن می‌تواند NFT (سلاح‌ها و شخصیت‌های) خود را با فروش و تجارت آنها در بازار درون بازی کنترل کند. با این حال، هر معامله نیاز به هزینه جزئی دارد.

در CryptoBlades، توکن مورد استفاده SKILL است. یک بازیکن هر زمان که بر حریف خود پیروز شود، توکن‌های SKILL را به دست می‌آورد.

علاوه بر این، بازیکنان همچنان تشویق می‌شوند که بازی را انجام دهند زیرا کسب درآمد از آن آسان است.

۴. Lost Relics

4 بهترین بازی های کریپتویی برای کسب درآمد

Lost Relics یکی  دیگر از بازی های کریپتویی است. این یک بازی نقش آفرینی اکشن و ماجراجویی است (ARRP که توسط بلاک چین اتریوم پشتیبانی می‌شود. این یکی از معروف‌ترین و بازی شده‌ترین بازی‌های NFT در حال حاضر است که بازیکنان به راحتی پاداش‌هایی مانند سکه طلا و سایر اقلام بلاک چین را به دست می‌آورند. علاوه بر این، این موارد به دلیل کمیاب بودن آنها در بازارهای عمومی با قیمت‌های بالا قابل معامله هستند.

برای انجام بازی، باید با هیولا مبارزه کنید ، ماموریت‌های خود را تکمیل کنید، به سیاه چال‌ها حمله کنید و تا آنجا که می‌توانید غنیمت‌های کمیاب جمع آوری کرده و از این طریق آنها درآمد کسب کنید. بازیکن می‌تواند موارد ارزشمندی را از طریق Quests ، Events و Encounters به ​​دست آورد.

3. Axie Infinity

3 بهترین بازی های کریپتویی برای کسب درآمد

Cryptocurrency/Token Used: AXS

Axie Infinity بازی‌ای است که اصطلاح “بازی برای کسب درآمد” را رواج داد و به عنوان اولین بازی که، رویای کسب درآمد از طریق بازی را برای بسیاری از گیمرها محقق کرد، در تاریخ ثبت خواهد شد.

این بازی به کاربران امکان خرید، فروش، پرورش و تجارت Axies را می‌دهد. اینها موجودات زیبا و گرد NFT هستند که دارای مهارت‌های مختلفی هستند که می‌توانید در نبرد استفاده کنید. در بازی، می‌توانید حالت Adventure را بازی کنید یا در حالت PVP با سایر بازیکنان رقابت کنید. در اینجا، می‌توانید Smooth Love Potion (SLP) یک ارز رمزنگاری شده به دست آورید. همچنین می‌توانید SLP را از طریق مبادلات رمزنگاری به فیات تبدیل کنید.

Axie Infinity در حال حاضر سریع‌ترین بازی در زمینه توسعه بلاک چین Play to Earn است. در حال حاضر، بازی روزانه ۵۰۰۰۰۰ کاربر دارد. همچنین اخیرا از NBA Top Shot برای فروش تمام وقت NFT پیشی گرفته است.

۲. Illuvium

2 بهترین بازی های کریپتویی برای کسب درآمد

Cryptocurrency/Token Used: ILV

Illuvium بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. مانند Axie Infinity، این یک solid gamified DeFi است که به شما امکان می‌دهد ETH کسب کنید.

این یک بازی نقش آفرینی سه بعدی با خط داستانی مشخص و چشم اندازی باز و قابل کشف است. هر ایلوویال دارای ویژگی‌های متمایز و آثار هنری است. علاوه بر این، هر کدام به شکلی متفاوت و با قدرت‌های مختلف هستند.

در بازی، شما با بازیکنان دیگر مبارزه می‌کنید و می‌توانید این Illuvials را در Shards ذخیره شده در بلاک چین جمع آوری کنید. همچنین اگر می‌خواهید این Illuvials را با بازیکنان دیگر مبادله کنید.

با راه اندازی Illuvials، بازیکنان می‌توانند انتظار مزایای طولانی مدت، درآمد و تجربه بازی در سطح بالا را داشته باشند.

۱. My DeFi Pet

1 بهترین بازی های کریپتویی برای کسب درآمد

Cryptocurrency/Token Used: DPET

My DeFi Pet ممکن است یکی از امیدوار کننده‌ترین بازی‌های آینده NFT در حال حاضر باشد. این بازی دارای مکانیزم‌های سوددهی مناسب برای بازی است. به احتمال زیاد شبیه Axie Infinity ،My DeFi Pet همچنین شامل سیستم‌های پرورش، تکامل و نبرد در ویژگی‌های NFT است.

توکن بازی DPET است که می‌توانید از این توکن برای خرید و فروش حیوانات خانگی، ارتقاء هیولا و حتی باز کردن قفل ویژگی‌های آنها استفاده کنید. البته به غیر از توکن‌ها، می‌توانید پاداش‌های دیگری نیز از بازی بگیرید.

حس و تجربه ی این بازی مشابه Farmville است و گرافیک آن با Dragon City قابل مقایسه است زیرا می‌توانید در اینجا نیز هیولاها پرورش دهید.

با این حال ، همانطور که هنوز در نسخه بتا است ، مردم هنوز نمی‌توانند از پتانسیل بازی به طور کامل استفاده کنند. اما باید بگوییم که، مردم می‌توانند انتظار ویژگیهای دیگری مانند PvP PvP battle, Campaign Mode Daily Quest, Pet Expedition, Endless Tower, New UI, Sell Cage feature, Skill System for Pets و غیره را داشته باشند.

در حال حاضر، My DeFi Pet را مطابق سلیقه خود بازی کنید، به این دلیل که تیم پشتیبان آن مشتاق به روز رسانی بازی هستند. همچنین، صبورانه منتظر بمانید تا قفل ویژگی “play to earn” آن باز شود.

لیست کامل بازی‌های NFT و Play-To-Earn که امروزه صنعت بازی‌های بلاک چین را شکل می‌دهند.

در ابتدا، بازی‌های آنلاین ساخته شد تا به ما فرصت دهد تا با خود یا با همسالان خود سرگرم شده و اوقات خوشی سپری کنیم. امروزه به لطف بازی‌های بلاک چین، می‌توانید در حین انجام کاری که دوست دارید درآمد قابل توجهی هم کسب کنید.

حال که با بهترین بازی های کریپتویی آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالت سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس