پرفروش ترین بازی های آمریکا و بریتانیا ۲۰۲۳

77
0
پرفروش ترین بازی های آمریکا و بریتانیا ۲۰۲۳

شرکت تحقیقاتی Newzoo از پرفروش ترین بازی های آمریکا و بریتانیا ۲۰۲۳ رونمایی کرده است. با اول نیوز همراه باشید.

پرفروش ترین بازی های آمریکا و بریتانیا ۲۰۲۳

Hogwarts Legacy در این سه ماه‌ روی پی‌سی پرفروش ترین بازی بوده است. این عنوان همچنین روی ایکس باکس‌های و پلی استیشن نیز در آمریکا رتبه اول را در اختیار دارد. با این وجود فیفا ۲۳ در بریتانیا محبوبیت بسیار زیادی دارد و توانسته فروش بیشتری نسبت به هاگوارتز لگاسی تجربه کند.

کمپانی وارنر گیمز اعلام کرده است که این بازی اکشن نقش‌افرینی توانسته بود طی دو هفته ۱۲ میلیون نسخه و ۸۵۰ میلیون دلار فروش داشته باشد. Sons of the Forest و Valorant نیز روی پی‌سی عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند و به ترتیب دومین و سومین بازی پرفروش آمریکا بودند، جایگاه این عناوین در بریتانیا برعکس است.

Dead Space، سیمز ۴، League of Legends، روبلاکس، Modern Warfare 2 و Fortnite نیز دیگر بازی‌های پردرآمد پی‌سی در آمریکا و بریتانیا محسوب می‌شوند. این بازی‌های در لیست مربوط به کنسول‌های نیز حضور دارند، ولی باید NBA 2K23 را به آن‌ها اضافه کنیم که در آمریکا جایگاه دوم و بریتانیا جایگاه هشتم را دارد.

در میان بازی‌های انحصاری و فرست پارتی، نینتندو بهترین عملکرد را داشته است. در میان ۲۰ بازی پرفروش در کشورهای آمریکا و انگلستان، ۱۴ تای آن‌ها به این شرکت تعلق دارند.

videogameschronicle

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس