بازی‌های دیگری که باید قبل از عرضه Skate تجربه کنید

61
0
بازی‌های دیگری که باید قبل از عرضه Skate تجربه کنید

از آنجایی که تاریخ انتشار تایید شده‌ای برای جدیدترین بازی اسکیت EA وجود ندارد، ممکن است طرفداران بخواهند مهارت‌های خود را با بازی عناوین مشابه اسکیت بورد حفظ کنند. فهرست بازی‌های دیگری که باید قبل از عرضه Skate تجربه کنید را در اول نیوز مطالعه کنید.

توجه زیادی به جدیدترین محصول EA در مجموعه Skate پس از تریلر پیش آلفا دریافتی به همراه به‌روزرسانی‌هایی از سوی توسعه‌دهندگان صورت گرفته است. با این اوصاف، هنوز تاریخ انتشار رسمی برای Skate وجود ندارد، بنابراین طرفداران این سری منتظر نسخه بعدی در مجموعه‌ بازی محبوب شبیه سازی اسکیت بورد هستند. خوشبختانه، بسیاری از بازی‌های اسکیت بورد دیگر در حال حاضر در دسترس هستند که به بازیکنان این امکان را می‌دهند تا مهارت‌های خود را تقویت کنند و زمان خود را تا زمان انتشار Skate اختصاص دهند.

بازی‌های اسکیت‌برد ابتدا با سری Pro Skater تونی هاوک شتاب گرفت و از آن زمان تکامل یافته و رشد کرده‌اند تا نه تنها گیمرها را آرام کنند، بلکه اسکیت‌بورد بازان مشتاق را نیز جلب می‌کند. در سال‌های اخیر، بسیاری از بازی‌های شبیه‌سازی اسکیت بورد تلاش کرده‌اند تا رویکردی واقعی‌تر به این ورزش داشته باشند، شوقی که احتمالاً برای اولین بار از بازی Skate اصلی الهام گرفته شده است. با ارتقای مداوم سخت افزار بازی، گرافیک و فیزیک، بازی‌های اسکیت برد زیادی وجود دارند که واقع گرایی اسکیت را به سطح بالاتری رسانده‌اند و تجربه شبیه سازی را ایجاد کرده‌اند که بیشتر از همیشه احساس می‌شود.

بازی‌های دیگری که باید قبل از عرضه Skate تجربه کنید

Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2

بازی‌های Pro Skater تونی هاوک واقعاً ژانر اسکیت بورد را به وجود آورد و اگرچه این بازی‌ها به اندازه سری Skate یا سایر بازی‌های اسکیت‌برد واقع‌گرایانه نیستند، اما میراث آن‌ها را نباید نادیده گرفت. اگرچه بازی اصلی در سال 1999 منتشر شد، اما این سری به عنوان یک شبیه‌سازی اسکیت‌برد بازی سریع و آرکید نامی برای خود ایجاد کرده است. و با بازسازی بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 که در سال 2020 منتشر شد، بسیاری از طرفداران توانستند بازی‌های کلاسیک را با گرافیک و کنترل‌های به مراتب بهتر بازبینی کنند.

برخلاف مجموعه Skate، بازی Tony Hawk’s Pro Skater به ترفندها و ترکیب‌های غیرواقعی افتخار می‌کند و بازیکنان را تشویق می‌کند تا با دویدن‌های زمان‌بندی‌شده خود در هر سطح فردی خلاق باشند. بازی‌های Tony Hawk’s Pro Skater چالشی منحصربه‌فرد ایجاد می‌کنند که هنوز توسط هیچ بازی اسکیت‌برد دیگری بازسازی نشده است. این عناوین به گیمرهایی که ممکن است با این ورزش آشنایی نداشته باشند، اجازه می‌دهد تا از کنترل‌های اولیه برای انجام بدلکاری‌های چشمگیر و به دست آوردن درک اولیه از اسکیت بورد استفاده کنند.

Session: Skate Sim

بازی Sessions: Skate Sim اولین بار در سال 2017 با دسترسی اولیه منتشر شد و این عنوان یکی از واقعی‌ترین بازی‌های شبیه سازی اسکیت بورد تا به امروز بود. ویژگی اصلی Session: Skate Sim برداشت منحصر به فرد آن از نحوه اجرای ترفندهای بازیکنان است. Session: Skate Sim با استفاده از کنترلرهای دوتایی با حداکثر پتانسیل خود، باعث می‌شود هر آنالوگ کنترل یک پای بازیکن اسکیت باز را در دست بگیرد، به طوری که آنالوگ چپ پای چپ و آنالوگ راست پای راست را کنترل می‌کند. بنابراین برخلاف تکان دادن یک آنالوگ کنترلی یا زدن یک دکمه برای اجرای یک ترفند، بازیکنان باید پاهای خود را هماهنگ کنند تا بتوانند با موفقیت یک ترفند را انجام دهند، که اجرای ترفندها را بسیار پیچیده‌تر می‌کند، اما همچنین پاداش بیشتری می‌دهد.

با این اوصاف، Session: Skate Sim برای مدتی در دسترس بوده است و هنوز قبل از انتشار کامل نیاز به پرداخت دارد. نقطه ضعف بازی واقع گرایی افراطی، و دقتی است که بازیکنان هنگام تلاش برای انجام ترفندهایی که ممکن است در بازی‌های دیگر ساده به نظر برسند، داشته باشند. خوشبختانه، این عنوان به‌روزرسانی‌های زیادی دریافت کرده است، که جدیدترین آن‌ها فیزیک را تغییر داده و تجهیزات جدیدی را به آن اضافه کرده است. اگر همه چیز طبق برنامه توسعه دهندگان، Crea-ture Studios و Illogika پیش برود، Session: Skate Sim قرار است در سپتامبر 2022 به طور کامل منتشر شود.

اسکیت

بازی‌های Skate قدیمی

هیچ راه بهتری برای بازیکنان برای آماده شدن برای جدیدترین تجربه Skateوجود ندارد جز تقویت مهارت‌های خود و تسلط بر سیستم ترفند نمادین فرنچایز در سه بازی اول این سری. اگرچه بیش از 10 سال از انتشار اسکیت 3 می‌گذرد، اما بسیاری از طرفداران هنوز از بازی‌های اسکیت بورد لذت می‌برند، زیرا به نظر می‌رسد که آن‌ها یک حد میانه‌ای عالی و مفرح بین بازی‌های سبک آرکید و بازی‌های فوق واقعی پیدا می‌کنند. اگرچه در بازی‌های Skate حس و حال واقع گرایی وجود دارد، اما می‌توان ترفندها و ترکیب‌های عجیب و غریبی را نیز انجام داد که بازیکنان هنوز در حال بهبود آن‌ها هستند.

بازی اورجینال Skate و Skate 3 در حال حاضر در Xbox Game Pass از طریق سرویس Cloud Gaming در دسترس هستند، این موضوع مجموعه را برای طرفداران قدیمی و همچنین تازه واردانی که ممکن است بخواهند قبل از جدیدترین شبیه سازی اسکیت بورد تجربه کنند، در دسترس‌تر می‌کند. بازی‌های منتشر شده ارزش تجربه را دارند و از آنجایی که بازی جدید Skate یک عنوان سرویس زنده رایگان خواهد بود، برای افراد بیشتری قابل دسترسی خواهد بود، به این معنی که بازیکنان قطعاً می‌خواهند مهارت‌های اسکیت‌بورد خود را با استفاده از طرح کنترل منحصر به فرد اسکیت قبل از رفتن به خیابان‌ها تمرین کنند.

بازی Skate هم‌اکنون در حال توسعه است. نظر شما در خصوص این بازی چیست؟ فهرست بازی‌های دیگری که باید قبل از عرضه Skate تجربه کنید را چطور می‌بینید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس