بررسی 6 دلیل برای اینکه چرا نباید صندلی بازی بخرید

62
0
صندلی بازی

وسوسه شده اید که یک صندلی بازی بخرید؟ باید تجدید نظر کنید؛ در این مقاله به بررسی ۶ دلیل می پردازیم.

صندلی بازی

اگر زمان زیادی را پشت میز خود صرف بازی کنید  در این صورت، اهمیت راحت ماندن را می دانید. صندلی‌های بازی اغلب به‌عنوان صندلی‌های راحت ‌تری توصیه می‌شوند که با قیمت بالاتری نسبت به آنچه که معمولاً برای یک صندلی خرج می‌کنید، عرضه می‌شوند.

با این حال، دلایل زیادی وجود دارد که چرا شما نباید صندلی گیمینگ بخرید که باید قبل از خرید در نظر گرفته شود.

  1. صندلی های بازی فاقد تنوع طراحی هستند

صندلی بازی
صندلی گیمینگ

تفاوت مشخصی در طراحی صندلی های بازی وجود دارد که اگر طراحی معمولی این محصولات را دوست نداشته باشید، می تواند مشکل ساز شود.

صندلی‌های بازی اغلب توسط همان تولیدکنندگان معدود ساخته می‌شوند و به سادگی برای نمایندگی از هر شرکتی که از آن خرید می‌کنید، تغییر نام داده می‌شوند. حتی زمانی که آنها توسط تولید کنندگان مختلف ساخته می شوند، معمولاً طرح های تقریباً یکسانی دارند.

صندلی ها شاید به اندازه سایر محصولات فضای زیادی برای تنوع طراحی نداشته باشند، اما انتظار دارید کمی بیشتر تنوع داشته باشند. یکی از جذابیت‌های خرید یک صندلی گیمینگ ممکن است این باشد که شما چیزی می‌خواهید که ظاهر و احساس متفاوتی نسبت به یک صندلی معمولی داشته باشد، بنابراین ظاهر تقریباً همه‌جای آن‌ها ممکن است شما را ناامید کند.

 

  1. صندلی های بازی می توانند بسیار گران باشند

صندلی بازی
صندلی بازی

احتمالاً در مورد اختلاف قیمت بین یک صندلی اداری معمولی و یک صندلی بازی شنیده اید. شوخی نیست: صندلی های بازی اغلب بسیار گران هستند و با هر خرید چند صد دلار به شما ضرر وارد می کنند.

ایرادی ندارد که کمی بیشتر هزینه کنید تا اطمینان حاصل شود که یک صندلی باکیفیت است و به این سرعت نمی شکند، اما ممکن است احساس کنید که شرکت های صندلی گیمینگ، قایق را با چیزی که شارژ می کنند، به بیرون حل می دهند. تفاوت قیمت احتمالاً تازگی است، صندلی های بازی در مقایسه با صندلی های اداری، بازار نسبتا جدیدی هستند.

خرج کردن 40 دلار برای یک صندلی برای شکستن آن در 6 ماه یک چیز است، هزینه کردن 200 دلار برای یک صندلی گیمینگ برای شکستن آن در 9 ماه بسیار بدتر است. قبل از خرید یک صندلی گیمینگ، واقعاً باید در نظر داشته باشید که آیا طول عمر کافی در آن برای توجیه برچسب قیمت بالاتر خواهید داشت، به خصوص اگر طرف بزرگ ‌تری هستید و با دوام طولانی صندلی‌ها مشکل دارید.

داشتن یک سرگرمی بازی می تواند به سرعت هزینه های شما را افزایش دهد. استفاده از سایت‌های تخفیف بازی برای خرید بازی‌های ویدیویی ارزان می‌تواند راهی عالی برای صرفه‌جویی در پول باشد، که در خریدهایی مانند صندلی بازی یا هدست بازی کمک می‌کند.

  1. Ergonomic ارگونومیک فقط یک کلیدواژه است

صندلی بازی
صندلی گیمینگ

به نظر می رسد “ارگونومیک” فقط یک کلمه تبلیغاتی در صنعت صندلی است. مهم است که یک صندلی ارگونومیک داشته باشید، به این معنی که یک صندلی کارآمد و راحت است، اما ممکن است با یک محصول صندلی گیمینگ آن را پیدا نکنید.

صندلی‌های بازی معمولاً به دلیل طراحی صاف پشتی که نحوه نشستن طبیعی شما را منعکس نمی‌کند، پشتیبانی از کمر ندارند. صندلی‌های بازی همچنین دارای «صندلی‌های سطلی» و تکیه‌گاه ناخوشایند سر هستند، که اگر در طول روز زمان زیادی را در حالت نشسته بگذرانید، ایده‌آل نیست.

حتی اگر قصد ندارید روزانه زمان زیادی را روی صندلی گیمینگ خود بگذرانید، چرا برای طراحی ناراحت کننده هزینه اضافی صرف کنید؟ برای شرکت‌هایی که این صندلی‌های بازی را می‌فروشند واقعاً آسان است که کلمه “ارگونومیک” را در عنوان یا توضیحات محصول بگذارند، اما اغلب می‌بینید که ویدیوهای بررسی محصول خاص در YouTube داستان بسیار متفاوتی را بیان می‌کنند.

از سوی دیگر، چندین روش اثبات شده وجود دارد که صفحه کلیدهای ارگونومیک می توانند سلامت و بهره وری شما را افزایش دهند، بدون اینکه برچسب قیمتی چشمگیر به آنها چسبانده شده باشد.

 

  1. طراحی زشت و ناراحت کننده

صندلی بازی
صندلی گیمینگ

وقتی صحبت از صندلی ها به میان می آید، همه چیز به ظاهر نیست، مهم ترین چیز این است که بتوانید روی آن ها بنشینید و راحت باشید. با این حال، داشتن یک صندلی که احساس راحتی می کند و زیبا به نظر می رسد بهترین چیز در همه ی جهات است، که بعید است با یک صندلی گیمینگ پیدا کنید.

صندلی های بازی معمولاً دارای طرح های زشت و باریکی هستند که واقعاً شبیه ابعاد معمولی سر شما نیستند. بازوها یکسان هستند، اغلب بسیار باریک و کوتاه هستند که باعث می‌شود آن‌طور که انتظار داشتید، دسته‌ای از دسته‌ها کار نکنند.

طراحی باریک جدا از اینکه صندلی های بازی را در مقابل صندلی های اداری متمایز می کند، واقعاً منطقی نیست.

  1. صندلی های بازی می توانند به سرعت پوسته شوند

صندلی بازی
صندلی گیمینگ

این یک مسئله شناخته شده است که صندلی های بازی معمولاً زودتر پوسته می شوند. پوسته پوسته شدن به دلیل این است که صندلی‌های بازی اغلب با چرم ارزان‌تر تولید می‌شوند و ظاهر آن‌ها را افتضاح می‌کند.

وقتی صندلی بازی پوسته می‌شود، خطر لکه‌گرفتن راحت ‌تر و همچنین آسیب جدی‌تر به صندلی وجود دارد. از آنجایی که لایه برداری بسیار سریع اتفاق می افتد، ارزش آن را دارد که در هنگام بررسی یک محصول گران قیمت به این موضوع توجه کنید.

  1. طراحی شده برای بدنه های کوچکتر و باریک

صندلی بازی
صندلی بازی

صندلی‌های بازی معمولاً برای بدنه‌های کوچک ‌تر و باریک‌ تر طراحی می‌شوند، که می‌تواند پیدا کردن یکی از آن‌ها را برای شما دشوار کند اگر در سمت بزرگ ‌تر یا بلندتر هستید. در هنگام خرید هر مبلمانی ارزش آن را دارد که به ابعاد آن توجه کنید، اما چیزی که در بازار صندلی های بازی آزاردهنده است، عدم تنوع در طرح ها و ابعاد آن است.

مطمئناً می‌توانید صندلی‌های بازی را پیدا کنید که مناسب چارچوب شما باشد، اما ممکن است کمی بیشتر از آنچه در ابتدا انتظار داشتید جستجو کنید. از آنجایی که بازار صندلی های بازی به دلیل عدم تنوع در طراحی، گران است، اگر به طور خاص صندلی های بازی برای افراد بزرگتر را جستجو کنید، ممکن است مجبور باشید با هزینه های اضافی کنار بیایید. مراقب باشید صرفاً به این دلیل که ابعاد مورد نیاز شما استاندارد نیست، بیش از حد پرداخت نکنید.

بهترین صندلی را برای خود بخرید

به عنوان یک مصرف کننده مدرن، شما منابع زیادی برای ارزیابی گزینه های خود در هنگام خرید دارید. اگرچه این یک واقعیت نیست که صندلی های اداری بهتر از صندلی های بازی هستند، به این معنی نیست که صندلی های بازی ایرادات خود را ندارند که باید در نظر گرفته شود.

تا آنجا که می توانید تحقیق کنید، شاید محصول خاصی را که در نظر دارید بررسی کنید و سعی کنید از پرداخت بیش از حد برای صندلی گیمینگ با طراحی نامناسب خودداری کنید. با داشتن یک صندلی اداری به اندازه کافی مناسب و تلاش آگاهانه برای حفظ وضعیت بدنی خوب، ممکن است حتی نیازی به صندلی گیمینگ نداشته باشید.

منبع : makeuseof

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس