پرلایک‌ترین پست اینستاگرام توسط مسی شکسته شد

59
0
پرلایک‌ترین پست اینستاگرام

با پایان مسابقات جام جهانی فوتبال در قطر، لیونل مسی، ستاره‌ی آرژانتینی، سرانجام به آرزوی دیرینه‌اش رسید. در بازی فینال آرژانتین توانست فرانسه را شکست دهد و قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ شود. مسی که در این مسابقات خوش درخشید، اکنون رکورد دیگری نیز در اختیار دارد: پرلایک‌ترین پست اینستاگرام.

پرلایک‌ترین پست اینستاگرام

مسی پس از پایان مسابقه‌ی فینال پستی در اینستاگرام منتشر کرد که حاوی چند تصویر است. این تصاویر خوشحالی مسی و هم‌تیمی‌هایش را نشان می‌دهند. در زمان نوشته شدن این مقاله، تعداد لایک‌های پست موردبحث مرز ۶۸ میلیون را رد کرده است.

کورد قبلی پرلایک‌ترین پست در اختیار تخم مرغ معروفی است که چند سال پیش جنجال زیادی به پا کرد. این تخم مرغ در اوایل سال ۲۰۱۹ به‌یک‌باره اینستاگرام را در نوردید و ۵۷٫۳ میلیون لایک را از آنِ خود کرد.

شکسته شدن رکورد پرلایک‌ترین پست اینستاگرام توسط لیونل مسی اتفاق چندان عجیبی نیست. بررسی‌ها نشان می‌دهد اکثر پست‌های پرلایک اینستاگرام متعلق‌به فوتبالیست‌ها هستند. مسی که هم‌اکنون در تیم پاری‌سن‌ژرمن بازی می‌کند هشت پست در بین ۲۰ پست پرلایک اینستاگرام دارد.

لیونل مسی از لحاظ تعداد فالور، سومین حساب محبوب اینستاگرام را دارد. حساب رسمی اینستاگرام دارای بیشترین تعداد فالور است و کریستیانو رونالدو در رتبه‌ی دوم قرار گرفته.

engadget

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس