پیش‌بینی تاریخ عرضه‌ی Bayonetta 3

68
0
پیش‌بینی تاریخ عرضه‌ی Bayonetta 3

بازی Bayonetta 3 بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازی‌های نینتندو سوییچ و سال است. متأسفانه تاریخ عرضه‌ی بازی هنوز مشخص نشده است. ولی ما با توجه به عملکرد نینتندو تحقیقات جالبی انجام داده‌ایم که بدون شک برای شما جذاب خواهد بود. بنابراین با اول نیوز همراه شوید تا به پیش‌بینی تاریخ عرضه‌ی Bayonetta 3 بپردازیم.

کنسول پرطرفدار و محبوب نینتندو سوییچ به عملکرد خیره کننده‌ی خود ادامه می‌دهد. شاید نینتندو در کشور ما طرفداران زیادی نداشته باشد ولی این نکته را در نظر داشته باشید که آمار فروش جدیدترین کنسول این غول ژاپنی به تازگی از پلی استیشن 4 جلو زد! این آمار فوق‌العاده است. برخی پیش‌بینی می‌کنند که سوییچ توان شکستن رکورد فروش سلطان کنسول‌ها یعنی PS2 را خواهد داشت. این موفقیت بزرگ و فروش خیره‌کننده طبیعتاً بدون عرضه‌ی بازی‌های شگفت‌انگیز ممکن نمی‌شد. بازی‌هایی همچون Kirby and the Forgotten Land که اخیراً عرضه شده است و Splatoon 3 که شهریور ماه از راه می‌رسد.

اما از همه‌ی این بازی‌ها مهم‌تر Bayonetta 3 است. این بازی درست هم‌زمان با رونمایی از نینتندو سوییچ یعنی در سال 2017 معرفی شد. ولی تا کنون اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده است. با این حال نینتندو به طرفداران اطمینان داده است که بازی به شدت مورد انتظار بایونتا 3 حتماً در سال 2022 میلادی عرضه خواهد شد.

با این وجود نینتندو و PlatinumGames هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیق بازی را مشخص نکرده‌اند. حال که تقریباً نیمی از 2022 را پشت سر گذاشته‌ایم، طرفداران نگران این هستند که نکند بازی تا 2023 تأخیر بخورد. اگر ادعای نینتندو واقعی باشد و Bayonetta 3 حتماً در 2022 عرضه خواهد شد، می‌شود با نگاهی به استراتژی‌های گذشته‌ی آن‌ها تاریخ عرضه‌ی بازی را پیش‌بینی کرد.

 

بازی های نینتندو سوییچ

تاریخ عرضه‌ی سایر بازی‌های نینتندو برای 2022

چند ماهی تا پایان سال 2022 باقی مانده است. آنطور که به نظر می‌آید نینتندو قصد دارد شانس درخشش را به همه‌ی بازی‌های خود اعطا کند. برای همین عرضه‌ی بازی‌ها را با مهلت تنفس در دستور کار قرار داده است. توجه بفرمائید که Splatoon 3 برای عرضه‌ در شهریور ماه برنامه‌ریزی شده است، از آن سو نیز Pokemon: Scarlet و Pokemon: Violet را داریم که برای عرضه در حوالی آبان و آذر برنامه‌ریزی شده‌اند. دیگر بازی‌های حائز اهمیت شامل Xenoblades Chronicles 3 می‌باشند که نینتندو در اقدامی عجیب تاریخ عرضه‌ی بازی را جلو انداخت! این بازی قرار بود شهریور عرضه شود ولی به بازه‌ی زمانی تیر ماه منتقل شد. Mario Strikers: Battle League نیز قرار است خرداد ماه راهی نینتندو سوییچ شود.

این برنامه‌ریزی فوق‌العاده است. تقریباً برای هر سلیقه‌ای عنوانی برای تجربه وجود دارد. ولی با توجه به این برنامه بازه‌ی زمانی مهر ماه خالی است! هیچ بازی شاخصی برای عرضه در این ماه برنامه‌ریزی نشده است. با توجه به استراتژی نینتندو مبنی بر این‌که هر ماه یک بازی بزرگ برای عرضه‌ داشته باشد، به احتمال زیاد Bayonetta 3 برای درخشش در مهر ماه برنامه‌ریزی شده است. این استراتژی را می‌توان از جلو انداختن تاریخ عرضه‌ی Xenoblades Chronicles 3 استنباط کرد. اتفاقی که بسیار کم سابقه است و حساسیت اهالی فن را برانگیخت.

 

پیش‌بینی تاریخ عرضه‌ی Bayonetta 3

استراتژی معرفی و عرضه‌ی نینتندو

به صورت کلی نینتندو خیلی اهل شلوغ کاری و نمایش‌های متعدد نیست. آن‌ها معمولاً در بازه‌ی زمانی نزدیک به عرضه تبلیغات را آغاز می‌کنند. البته استثنا هم وجود داشته است. به عنوان مثال Breath of the Wild 2 و Bayonetta 3 سال‌ها پیش از عرضه معرفی شدند. ولی همان‌طور که می‌دانید اطلاعات چندانی از آن‌ها به اشتراک گذاشته نمی‌شود. وضعیت Breath of the Wild 2 اسرارآمیز است و Bayonetta 3 پس از 5 سال هنوز حتی تاریخ عرضه‌ی دقیق هم ندارد. نینتندو راهبرد سکوت خبری را پیش می‌گیرد و تنها چند ماه پیش از عرضه‌ با انفجار اطلاعات و کمپین تبلیغاتی هیجانات برای بازی را بالا می‌برد. به عنوان مثال می‌شود به Super Smash Bros Ultimate اشاره کرد که برنامه‌ی اصلی آن‌ها در E3 2018 بود و 6 ماه بعد شاهد عرضه‌ی آن بودیم.

با توجه به این تفاسیر Bayonetta 3 هنوز ویژگی‌های خود را تبلیغ نکرده است. ما از تغییرات گیم پلی و مبارزات این بازی بی خبریم. اگر قرار باشد مهر ماه شاهد عرضه‌ی آن باشیم، می‌بایست خیلی زود یک نمایش بزرگ را در پیش داشته باشیم. احتمالاً در قالب یک Nintendo Direct معرفی کامل بازی صورت پذیرد. تنها بازه‌ی زمانی عرضه‌ی دیگر دی ماه خواهد بود. که باز هم اگر چنین باشد فرقی نمی‌کند و باید ظرف یک ماه آینده شاهد نمایش جدید بازی Bayonetta 3 باشیم. ولی بین مهر ماه و دی ماه، گزینه‌ی اول محتمل‌تر است.

نینتندو دایرکت بایونتا 3

البته تمام این پیش‌بینی‌ها را در حد شایعه بدانید. تا وقتی که خود نینتندو چیزی را اعلام نکرده باشد، نمی‌شود تاریخ عرضه‌ی دقیقی را عنوان کرد. ولی به هر حال اگر واقعاً بازی Bayonetta 3 برای عرضه‌ در سال 2022 برنامه‌ریزی شده باشد، زمان در حال از دست رفتن است و سازندگان باید خیلی زود کمپین تبلیغاتی را آغاز کنند. به هر حال 2 ماهی که عنوان کردیم با استراتژی نینتندو کاملاً هماهنگ است. آن‌ها انتخاب بهتری نخواهند داشت. پیش‌بینی ما به احتمال زیاد درست از آب در خواهد آمد. امیدواریم نینتندو و PlatinumGames خیلی زود اطلاعات رسمی و تاریخ عرضه را مشخص کنند تا طرفداران بی شمار این بازی هک اند اسلش جذاب از سردرگمی در آیند.

بازی Bayonetta 3 به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ در حال توسعه است.

نظر شما در خصوص این موضوع چیست دوستان؟ پیش‌بینی تاریخ عرضه‌ی Bayonetta 3 توسط ما درست از آب در خواهد آمد؟ پیش‌بینی شما چیست؟ لطفاً در پایان نظرات خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس