سایلنت هیل جدید به احتمال زیاد انحصاری PS5 است

81
0
سایلنت هیل جدید به احتمال زیاد انحصاری PS5 است

شایعات پیرامون بازی سایلنت هیل جدید فراوان است. تقریباً همه‌ی آن‌ها روی یک نکته اتفاق نظر دارند، سایلنت هیل جدید انحصاری PS5 است. با ما در اول نیوز همراه باشید تا به این موضوع مهم بپردازیم که سایلنت هیل جدید به احتمال زیاد انحصاری PS5 است یا خیر.

فرانچایز محبوب کونامی یعنی سایلنت هیل از زمان لغو شدن پروژه‌ی استاد کوجیما یعنی Silent Hills در خواب عمیقی فرو رفته است. البته در سال‌های اخیر شاهد کارهای حاشیه‌ای کونامی با این فرانچایز بوده‌ایم. به عنوان مثال اضافه شدن شخصیت‌های معروف سایلنت هیل به دیگر بازی‌های ترسناک از جمله Dead by Daylight. ولی خبری از نسخه‌ی جدید نبوده است. اما تقريباً از 2 سال پیش و حوالی معرفی کنسول جدید پلی استیشن یعنی PS5 شایعات جدی در سطح اینترنت مطرح شد مبنی بر این‌که سایلنت هیل قرار است به عنوان انحصاری PS5 یک بازگشت شکوهمند داشته باشد.

در طول 2 سال گذشته شرایط برای طرفداران سایلنت هیل کابوس وار بوده است. هر روز یک شایعه و یک احتمال مطرح می‌شد. برخی می‌گفتند بازی جدید سایلنت هیل بازسازی نسخه‌ی نخست است. عده‌ای می‌گفتند بازی جدید عنوانی کاملاََ بکر و اورجینال است. تعدادی ادعا می‌کردند سونی حق امتیاز بازی‌های کونامی را خریده است. منابعی نیز ادعا می‌کردند که سونی با همکاری کونامی در حال احیای سایلنت هیل است و حتی استاد هیدئو کوجیما نیز روی پروژه کار می‌کند.

سایلنت هیل جدید به احتمال زیاد انحصاری PS5 است

جالب است که علیرغم همه‌ی این شایعات و اظهارات منابع معتبر کونامی تا کنون هیچ بیانیه‌ی رسمی منتشر نکرده است. در واقع آن‌ها حتی زخمت تکذیب این شایعات را نیز به خود ندادند! ولی از قدیم گفته‌اند تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها. قطعاً این شایعات از یک جایی آب می‌خورند. مگر نه چطور ممکن است که 2 سال پیاپی منابع سرشناس اصرار کنند بازی جدید سایلنت هیل در دست توسعه است و خبری نباشد.

عجیب‌ترین شایعه در میان انبوه شایعات همکاری مجدد استاد کوجیما با کونامی است. قطعاً این اتفاق میمون خواهد بود ولی احتمال رخداد آن بسیار اندک و غیر محتمل است. ولی شایعه‌ی ساخت سایلنت هیل جدید توسط سازنده‌ی بازی ترسناک The Medium یعنی Bloober Team محتمل‌ترین گزینه است. این استودیو چندی پیش قرارداد همکاری رسمی با کونامی امضا کرد ولی مفاد آن علنی نشد. از آن‌جایی که این اتفاق پس از شایعات جدی ساخت انحصاری سایلنت هیل برای PS5 رخ داد، منابع متعددی به این نتیجه رسیده‌اند که کونامی چندین سایلنت هیل در دست توسعه دارد. یک بازی انحصاری برای PS5 که زودتر از بقیه منتشر می‌شود. یک بازسازی از سایلنت هیل 2 و بازی جدید دیگری که توسط Bloober Team در حال توسعه است. باید دید بالأخره کونامی کی می‌خواهد از پروژه یا پروژه‌های رسمی رونمایی کند.

جدیدترین صحبت‌ها درباره‌ی سایلنت هیل را منبع شناخته شده جناب جف گراب انجام داده است. ایشان می‌گوید به احتمال بسیار زیاد سایلنت هیل جدید انحصاری PS5 است. با توجه به اطلاعاتی که به دست آورده بعید است که سایلنت هیل جدید برای سایر پلتفرم‌ها عرضه شود. این شایعه توسط منابع مختلفی بارها مطرح شده است.

سایلنت هیل جدید به احتمال زیاد انحصاری PS5 است

اما بزرگ‌ترین افشای اطلاعاتی در خصوص سایلنت هیل جدید همین چند وقت پیش رخ داد و ما شاهد درز تصاویر بازی در شبکه‌های اجتماعی بودیم. این تصاویر را شخصی تحت نام کاربری AestheticGamer منتشر کرد. این شخص فوق‌العاده معتبر است و تخصص ویژه‌ی آن افشای اطلاعات بازی‌های ترسناک به خصوص Resident Evil است. جالب است که تصاویر به فاصله‌ی چند دقیقه با DMCA و نقض قانون حق کپی رایت مواجه و از بستر اینترنت حذف شدند! این موضوع بر اعتبار این تصاویر افزود و این شائبه را ایجاد کرد که حتماً تصاویر معتبر بوده‌اند. وگرنه چرا به این سرعت با DMCA و قانون نقض حق کپی رایت مواجه شدند تا جایی که حتی حساب منبعی که تصاویر را منتشر کرده بود برای مدتی قفل شد!

علیرغم همه‌ی این اتفاقات در حال حاضر هیچ بازی سایلنت هیل جدیدی که انحصاری PS5 باشد معرفی نشده است. بنابراین بهتر این است که طرفداران انتظارات خود را پایین نگه دارند. خوشبختانه شایعات State of Play جدید توسط پلی استیشن به گوش می‌رسد. بنابراین شاید بالأخره طرفداران شاهد رونمایی از نسخه‌ی جدید فرانچایز محبوبشان باشند.

نسخه‌ی جدید سایلنت هیل طبق شنیده‌ها در دست توسعه قرار دارد. به نظر شما سایلنت هیل جدید به احتمال زیاد انحصاری PS5 است؟ آیا کونامی چندین سایلنت هیل را به صورت هم‌زمان در دست توسعه دارد؟ لطفاََ نظرات خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس