چگونه تگ Xbox را تغییر دهیم؟

58
0
چگونه تگ Xbox را تغییر دهیم؟

آیا باید تگ بازی خود را در Xbox Live تغییر دهید؟ در اینجا نحوه تغییر آسان آن از Xbox یا وب آورده شده است. چگونه تگ Xbox را تغییر دهیم؟

تگ بازی شما نشان دهنده شما به دیگران در Xbox Live است. اما همه افراد تگ بازی خود را دوست ندارند. ممکن است در زمانی که در دبیرستان انتخاب کرده ‌اید عصبانی شوید، یا شاید زمانی که حساب Xbox خود را راه ‌اندازی می ‌کنید فرصتی برای تنظیم برچسب بازی خود نداشته باشید.

در هر صورت، خوشحال می شوید که بدانید مایکروسافت به شما اجازه می دهد تگ بازی Xbox خود را تغییر دهید. در اینجا نحوه طی کردن فرآیند آمده است.

چگونه برچسب بازی خود را در وب تغییر دهید

اگر در کنسول Xbox خود نیستید، یا ترجیح می ‌دهید برچسب بازی جدید خود را تایپ کنید، می ‌توانید آن را با استفاده از یک مرورگر وب در تلفن یا رایانه شخصی خود تغییر دهید.

برای انجام این کار، به صفحه تغییر برچسب بازی خود بروید و در صورت نیاز با حساب مایکروسافت خود وارد شوید. نام را در بالا سمت راست بررسی کنید تا مطمئن شوید که با حساب مناسب وارد شده اید. این امر به ویژه در صورتی مهم است که با یک دوست در ایکس باکس به اشتراک بگذارید و اعتبار آنها را داشته باشید!

در این صفحه، کادری را می ‌بینید که در آن می ‌توانید یک برچسب بازی جدید را وارد کنید و روی بررسی در دسترس بودن کلیک کنید تا ببینید آیا این تگ گرفته شده است یا خیر.

همانطور که صفحه اشاره می کند، برچسب های بازی حداکثر می توانند 12 کاراکتر داشته باشند که شامل فاصله ها نیز می شود. برچسب های بازی نمی توانند با یک عدد شروع شوند. اگر برچسب پیشنهادی جدید شما هر یک از این قوانین را زیر پا بگذارد (یا قوانین ناسزاگویی ایکس باکس را زیر پا بگذارد)، با خطا مواجه خواهید شد.

اگر برچسب بازی در دسترس باشد، پیش نمایشی از نحوه ظاهر آن در پلتفرم Xbox را مشاهده خواهید کرد. تگ ‌های بازی که قبلاً استفاده می ‌شوند نیز شامل پسوندی متشکل از یک نماد هش (#) به دنبال رشته‌ ای از اعداد هستند. این پسوند ها به چندین نفر اجازه می ‌دهند تا از یک برچسب بازی استفاده کنند، در حالی که هنوز چیزی برای متمایز کردن آنها وجود دارد.

همانطور که در صفحه ذکر شده است، تغییر تگ گیمرتگ فعلی شما را به استخر باز می ‌گرداند. اگر قبلاً تگ بازی خود را تغییر نداده اید، می توانید این کار را یک بار به صورت رایگان انجام دهید. تغییر مجدد آن برای هر بار 10 دلار هزینه دارد.

چگونه برچسب بازی خود را در کنسول ایکس باکس تغییر دهید

اگر ترجیح می دهید، می توانید یک برچسب گیم جدید در Xbox Series X|S یا Xbox One خود انتخاب کنید. مراحل در نسل های کنسول یکسان است.

دکمه Xbox را روی کنترلر خود فشار دهید تا راهنما باز شود، سپس به نمایه و سیستم بروید (این تصویر آواتار شما را نشان می دهد؛ اگر می خواهید یک گیمر جدید را تنظیم کنید، به راهنمای ما برای تنظیم یک گیمر سفارشی مراجعه کنید) و حساب خود را انتخاب کنید.

به نمایه من > سفارشی کردن نمایه بروید و برچسب بازی خود را انتخاب کنید. در بخش انتخاب برچسب بازیکن جدید، برچسبی را که می ‌خواهید با آن تعویض کنید وارد کنید، سپس در دسترس بودن آن را بررسی کنید. اگر در دسترس باشد، پیش نمایشی از ظاهر آن را می ‌بینید، سپس می ‌توانید تأیید کنید.

همان نکات فوق در مورد طول، پسوند ها و هزینه تگ بازی اعمال می شود.

نکات مهم هنگام تغییر برچسب بازی

اگر به تغییر برچسب گیم خود فکر می کنید، علاوه بر آنچه در بالا به آن پرداختیم، باید به چند نکته مهم نیز توجه کنید.

اولاً، تغییر برچسب گیم شما بر هیچ چیز دیگری در مورد حساب شما تأثیر نمی گذارد (مانند Gamerscore یا تنظیمات حریم خصوصی). برچسب بازی شما به طور خودکار برای همه دوستان شما به روز می شود، بنابراین اگرچه ممکن است بخواهید برای جلوگیری از سردرگمی به آنها اطلاع دهید، آنها مجبور نیستند کاری را به صورت دستی انجام دهند.

توجه داشته باشید که اگر یک برچسب بازی را انتخاب کنید که از قبل استفاده می شود و بنابراین یکی با پسوند دریافت می کنید، آن اعداد تقریباً در همه جا ظاهر می شوند (به جز در لیست دوستان). شما نمی توانید اعداد پسوند را انتخاب کنید. اگر این موضوع شما را آزار می دهد، یک برچسب گیم منحصر به فرد را انتخاب کنید.

این پسوند ها در اکثر موارد چهار رقمی هستند، اما طول آن به طول برچسب گیم بستگی دارد. یک نام 12 کاراکتری دارای پسوند سه رقمی است. هر کاراکتر کمتری در گیم ‌تگ اجازه می ‌دهد تا کاراکتر دیگری در پسوند وجود داشته باشد.

هنگامی که ایکس باکس سیستم برچسب بازی خود را در سال 2019 به روز کرد، پشتیبانی زبان را گسترش داد. بنابراین می توانید از الفبای دیگری غیر از الفبای لاتین در برچسب بازی خود استفاده کنید. با این حال، استفاده از کاراکتر های غیر لاتین همیشه منجر به پسوند می شود.

برچسب بازی Xbox خود را تغییر دهید و خود را با آن معرفی کنید

همانطور که دیدیم، تغییر تگ بازی خود در Xbox Live بسیار ساده است. از آنجایی که اولین تغییر رایگان است، شما این شانس را دارید که نام خود را به روز کنید تا با حضور آنلاین خود در جای دیگر مطابقت داشته باشد، یا آن را برای چیزی جدید تغییر دهید. نکات کوچک مورد بحث را در ذهن داشته باشید و این یک تجربه آسان خواهد بود.

در همین حال، راه ‌های زیادی برای سفارشی ‌سازی ایکس‌ باکس فراتر از تگ بازی ‌تان نیز وجود دارد که می توانید در دیگر مقالات ما نحوه ی اعمال آن ها را بررسی و بر کنسول خود انجام دهید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس