هدیه فروشگاه اپیک گیمز به مناسبت کریسمس

24
0
هدیه فروشگاه اپیک گیمز

فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games) بار دیگر برنامه‌ای تبلیغاتی را اجرا خواهد کرد که برای بازیکنان این فرصت را فراهم می‌کند تا هر روز در طول دوره تعطیلات کریسمس، یک بازی رایگان را دریافت کنند. در این پست به بررسی هدیه فروشگاه اپیک گیمز می پردازیم.

هدیه فروشگاه اپیک گیمز

این خبر به گفته billbil-kun کاربر Dealabs منتشر شده که بیش از یک سال است برنامه‌های تبلیغاتی مختلف Epic Games Store، PlayStation Plus و Xbox Game Pass را به طور دقیق فاش کرده است.
در سال ۲۰۱۹ ، فروشگاه اپیک گیمز ۱۲ بازی را در طول کریسمس به رایگان اهدا کرد و در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، این تعداد به ۱۵ عنوان رایگان افزایش پیدا کرد.

billbil-kun در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است این برنامه امسال دوباره تکرار شود، گفت که بین روزهای ۱۵ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۴ آذر) تا ۱۰ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۰ دی) اجرا خواهد شد.

هدیه فروشگاه اپیک گیمز
هدیه فروشگاه اپیک گیمز

فروشگاه اپیک گیمز سال میلادی گذشته، ۸۹ عنوان رایگان با مجموع ارزش ۲۱۲۰ دلار برای کاربران خود رایگان کرده بود که البته این تعداد در سال ۲۰۲۰، حدود ۱۰۳ عدد بود. طبق گزارش اپیک، کاربران بیش از ۷۶۵ میلیون بازی رایگان در سال ۲۰۲۱ در اکانت خود ثبت کردند.

در حال حاضر نیز هر هفته حداقل یک بازی را برای کاربران خود رایگان می‌کند. هم‌اکنون بازیکنان می‌توانند بازی جنگی فضایی Star Wars: Squadrons ساخته استودیو EA Motive را تا اول دسامبر به‌ طور رایگان دریافت کنند.

این بازی با دو عنوان Fort Triumph و RPG in a Box جایگزین خواهد شد که از ۱ تا ۸ دسامبر (۱۰ تا ۱۷ آذر) رایگان خواهند شد.

اعضای آمازون پرایم گیمینگ نیز در حال حاضر می‌توانند هفت عنوان پی‌سی را بدون پرداخت هزینه اضافی دریافت کنند.
بازی‌های رایگان ماه نوامبر این سرویس عبارتند از: Fallout New Vegas: Ultimate Edition، WRC 9: FIA World Rally Championship، Indiana Jones and the Last Crusade، Last Day of June، Etherborn، Whispering Willows و Facility 47.

منبع: VGC

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس