چگونه ری اکشن های iMessage را در تلفن اندرویدی خود مشاهده کنیم؟

635
0
ری اکشن های iMessage

برنامه Gooogle Message می تواند ری اکشن های iMessage را درست مانند ایموجی‌هانمایش دهد. در ادامه هر آنچه را که لازم است انجام دهید ، به طور کامل آموزش داده ایم.

iMessage یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های اپل است. توانایی ارسال ری اکشن به پیام ها بسیار سرگرم کننده است و از طرفی خیلی طول نکشید که گوگل این ویژگی را در برنامه پیام رسانی خود پیاده سازی کرد.

با این حال، یک مشکل وجود دارد که کاربران اندروید برای مدت طولانی با آن مواجه هستند و آن اینکه نمی توانند ری اکشن های کاربران آیفون را مشاهده کنند. اگر شما هم با این مشکل روبرو شده اید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

وقتی Google Messages قابلیت ری اکشن به پیام‌ها را با ایموجی و GIF به برنامه خود اضافه کرد، راهی عالی برای تعامل و سرگرمی ایجاد شد. با این حال، در هنگام چت با کاربران آیفون مشکلاتی به وجود آمد.

مشکل بدین شرح بود که هنگام مکالمه با شخصی که از برنامه iMessage استفاده می کند، برای هر واکنشی که ارسال می کند، به جای اینکه به صورت ایموجی ظاهر شود، یک پیام متنی خودکار مانند [Contact] loved [message] نمایش داده می شود. این اتفتق برای بسیاری از مردم رضایت بخش نبود و در نهایت باعث سردرگمی زیادی شد. اما پس از به روز رسانی برنامه Google Messages، این مشکل رفع شده است.

چگونگی نمایش ری اکشن های iMessage

برای اینکه بتوانید ری اکشن های iMessage را مشاهده کنید، کافی است به play store بروید و آخرین نسخه Google Messages را دانلود کنید. هنگامی که به‌روزرسانی را دریافت کردید، استفاده ازgoogle Messages بسیار لذت بخش تر خواهد بود و از شر تمام آن پیام های خودکار خلاص خواهید شد.

اگر روی ایموجی کلیک کنید، یک پنجره بازشو ظاهر می‌شود که عبارت « Translated from iPhone » را نشان می‌دهد. اوایل در نسخه بتا، برخی از ایموجی ها هنوز شناسایی نمی شدند و نمی توانستند مانند دیگر ری اکشن ها ظاهر شوند. به عنوان مثال، ایموجی قلب ارسال شده از یک آیفون به صورت ایموجی چشم قلبی ظاهر می شد.

با این حال، به لطف بروزرسانی ها، اکنون این نواقص برطرف شده اند. تنها نکته ای که باید به خاطر بسپارید این است که برای مشاهده ری اکشن های iMessage در Android، باید Rich Communication Services (RCS) را فعال کنید.

اگر شما هم دوستانی دارید که علاقه دارند به تک تک پیام‌ها واکنش نشان دهند، اکنون می‌توانید بدون هیچ نگرانی از عدم نمایش ری اکشن ها، مکالمات خود را انجام دهید. از ارسال پیام و ری اکشن نشان دادن به پیام های دلخواه خود لذت ببرید!

1/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس