بالاخره شیائومی Pad 5 به‌ روزرسانی اندروید 12 و MIUI 13.1 را دریافت کرد

118
0
شیائومی Pad 5 به‌ روزرسانی اندروید 12 و MIUI 13.1 را دریافت کرد

دستگاه های شیائومی پد 5 در اروپا و سایر نقاط جهان سرانجام آماده‌ی دریافت به‌روزرسانی اندروید 12 شده‌اند – البته در ابتدا تعداد کمی از کاربران این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد ولی به تدریج گسترش می‌یابد. شیائومی Pad 5 به‌ روزرسانی اندروید 12 و MIUI 13.1 را دریافت کرد.

Pad 5 سال گذشته با اندروید 11 و MIUI 12.5 عرضه شد. این به‌روزرسانی جدید آن را به اندروید 12 و MIUI 13.1 ارتقا می‌دهد و همچنین مجهز به جدیدترین افزونه های امنیتی خواهد شد. 13.1.1.0.SKXMIXM گلوبال و 13.1.2.0.SKXEUXM برای اسلات های اروپایی است. نسخه هندی امسال راه اندازی شده است و دارای MIUI 13 می باشد.

شیائومی Pad 5 به‌ روزرسانی اندروید 12 و MIUI 13.1 را دریافت کرد
شیائومی Pad 5 به‌ روزرسانی اندروید 12 و MIUI 13.1 را دریافت کرد

تغییرات این سری نسبتا مختصر است، فقط نسخه جدید اندروید دارای افزونه های امنیتی بیشتری است. MIUI 13 ویجت‌های جدیدی را معرفی می‌کند، امنیت و طراحی آن را بهبود می‌بخشد و برخی تغییرات دیگر. یکی از به روز رسانی های اصلی در نسخه 13، معرفی یک شاخه “MIUI Pad” می باشد که به طور اختصاصی برای صفحه نمایش های بزرگ طراحی شده است.

در هر حال، پد 5 تنها یکی از دستگاه های شیائومی است که در سه ماهه اول MIUI 13 را دریافت خواهند کرد. شیائومی در صورتی که می خواهد سهم بیشتری از بازار را بگیرد باید روند آپدیت دهی خود را سریع تر انجام دهد. در شرکت های تولید کننده گوشی اندرویدی فعلا سامسونگ با روند آپدیت دهی گسترده خود پیشتاز است اما روند طولانی شدن آپدیت های اندروید برای گوشی های همه شرکت ها کاربران را ناراضی کرده است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس