چگونگی یافتن گیمرها در Xbox Series X|S برای بازی های چند نفره

96
0
یافتن گیمرها در Xbox

داشتن یک گروه ثابت، برای بازی کردن می‌تواند لذت شما را حین بازی افزایش دهد و برای برخی از فعالیت‌های آنلاین و چند نفره، می‌تواند یک نیاز حیاتی باشد. بنابراین، نداشتن گروه برای بازی‌های چند نفره خاص، می‌تواند مانع از لذت بردن شما از یک بازی بخصوص شود. در ادامه یافتن گیمرها در Xbox را یاد بگیرید.

خوشبختانه، Xbox One و Series X|S دارای ویژگی Searching for Group هستند که می تواند تضمین کند که همیشه یک گروه در دسترس شما برای انجام بازی های چند نفره است.

اما ویژگی Searching for Group Xbox دقیقا چیست و چگونه می‌توانید گروه‌هایی را برای بازی‌های چندنفره در Xbox پیدا کنید؟ با ما همراه باشید.

Searching for Group Xbox

از آنجایی که اکثر بازی ها دارای ویژگی های زیادی برای بازی های آنلاین در ایکس باکس هستند، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا ممکن است نیاز به استفاده از ویژگی Searching for Group Xbox داشته باشید، چه برسد به اینکه این ویژگی شامل چه امکاناتی است یا چگونه باید از آن استفاده کنید.

با این حال، سناریوهای زیادی وجود دارد که در آنها ویژگی Searching for Group در ایکس باکس موهبتی برای بازی‌های چندنفره آنلاین به حساب می آید. برخی از رایج ترین دلایل برای استفاده از این ویژگی به شرح زیر است:

  • برای بازی‌هایی مانند Destiny 2 که شامل مودهای چندنفره پیچیده مانند حمله به Xbox Party chat و همکاری و برنامه‌ریزی نیاز دارند.
  • برای بازی‌هایی که از ویژگی حالت‌های چندنفره آنلاین یا حالت‌های چندنفره خاص مانند Stardew Valley پشتیبانی نمی‌کنند.
  • برای بازی هایی که نیاز به مشخصات بیشتری دارند که بازیکنان ملحق شده باید بدانند، مانند Diablo III.

اگر برخی از این دلایل برای استفاده از ویژگی Searching for Group برای بازی‌های چندنفره‌ای که می‌خواهید بازی کنید مفید یا کاربردی به نظر می‌رسد، این ویژگی در Xbox می‌تواند مشکل شما را حل کند.

ویژگی Searching for Group Xbox چیست؟

برای یافتن گروه‌های آنلاین برای بازی های چندنفره در ایکس‌باکس، قبل از اینکه به نحوه استفاده از خود این ویژگی بپردازیم، باید ویژگی‌های Searching for Group در کنسول‌های Xbox One یا Series X|S را به طور سریع توضیح دهیم.

ویژگی Searching for Group در ایکس باکس به شما امکان می دهد تا به یک بازی خاص در ایکس باکس ملحق شوید یا یک بازی را آغاز کنید و بازیکنان دیگر که علاقه مند به این بازی هستند را پیدا کنید. با استفاده از این ویژگی، می‌توانید به یک بازی ملحق شوید یا منتظر بمانید تا افراد دیگر به شما ملحق شوند.

در حالی که پیوستن به یک پست که از قبل موجود بوده ممکن است سریعترین راه برای یافتن بازیکنان برای بازی های چند نفره ای باشد که می خواهید بازی کنید، ولی شما می توانید پست خود را ایجاد کنید، زیرا:

  • می‌توانید روز و زمان شروع بازی را تنظیم کنید.
  • می‌توانید بازیکنان مورد نیاز برای بازی چندنفره خود را تعیین کنید.
  • می‌توانید زبان خاصی را تنظیم کنید که بازیکنان بتوانند به آن زبان صحبت کنند.
یافتن گیمرها در Xbox
یافتن گیمرها در Xbox

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که اگر اکانت های خود در شبکه های اجتماعی را به Xbox لینک کنید، می‌توانید پست Searching for Group خود را از طریق پلتفرم‌های دیگر به اشتراک بگذارید تا احتمال اینکه سایر بازیکنان آنلاین پست شما را ببینند، افزایش پیدا کند.

نحوه یافتن بازیکنان آنلاین با استفاده از ویژگی Searching for Group

اکنون برخی از سناریوهایی را که در آن‌ها ویژگی Searching for Groups ممکن است مفید باشد و این ویژگی چه کاری می‌تواند انجام دهد را می دانید. بیایید نحوه استفاده از این ویژگی را برای یافتن بازیکنان آنلاین برای بازی‌های چندنفره توضیح دهیم.

برای شروع استفاده از ویژگی Searching for Group در Xbox One یا Series X|S خود برای یافتن بازیکنان، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • بازی مورد نظر خود را اجرا کنید.
  • دکمه Xbox را فشار دهید تا منوی راهنما باز شود.
  • تب مربوط به Game activity را انتخاب کرده و سپس Looking for group را انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید به یک پست موجود برای بازی مورد نظر خود ملحق شوید، Search all posts for this game را انتخاب کنید. در غیر این صورت، Create post را انتخاب کنید.

یافتن گیمرها در Xbox
یافتن گیمرها در Xbox

به پست خود توضیحات یا تگ اضافه کنید.

یافتن گیمرها در Xbox
یافتن گیمرها در Xbox

تنظیمات برگزیده مانند روز، زمان شروع بازی، بازیکنان مورد نیاز و زبان را تغییر دهید.

برای ارسال درخواست خود گزینه post را انتخاب کنید.

بسته به تنظیمات شما، پست برای سایر بازیکنانی که به دنبال بازی انتخابی شما هستند ظاهر می شود و شما باید در کمترین زمان بازیکنان آنلاین برای بازی چند نفره خود را پیدا کنید.

با این حال، از آنجایی که این پست‌ها می‌توانند به صورت عمومی منتشر شوند، و شما می‌توانید با بسیاری از بازیکنان ناشناس دیگر در Xbox تعامل داشته باشید، ممکن است نیاز باشد تا یاد بگیرید که چگونه کاربران را در Xbox و اپ تلفن همراه Xbox مسدود کرده و گزارش کنید.

با استفاده از ویژگی Searching for Group در ایکس باکس، می‌توانید مطمئن شوید که راهی ثابت برای یافتن بازیکنان آنلاین برای بازی‌های چندنفره مورد علاقه خود در اختیار دارید. در عین حال، شما همچنین می توانید انتخاب کنید که می خواهید با کدام بازیکنان آنلاین بازی کنید. از طرف دیگر، می‌توانید با بررسی تنظیمات دیگر، مانند غیرفعال کردن crossplay، کنترل بازی چندنفره خود در Xbox را بیشتر در دست بگیرید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس