کناره‌گیری ایلان ماسک از توییتر !

94
0
کناره‌گیری ایلان ماسک از توییتر

در هفته‌های اخیر، ایلان ماسک به دلیل اعمال تغییرات گسترده در سیاست‌های توییتر، مورد انتقادات شدیدی قرار گرفته است. این انتقادات باعث شده که ماسک در مورد تحولات اخیر و تصمیمات خود تجدید نظر کند. در این پست به بررسی کناره‌گیری ایلان ماسک از توییتر می پردزایم.

کناره‌گیری ایلان ماسک از توییتر

در همین راستا، ماسک در حساب توییتری خود یک نظرسنجی انجام داده که در آن، از کاربران می‌پرسد «آیا او باید از ریاست توییتر کناره‌گیری کند یا خیر». این میلیاردر همچنین گفته که از نتیجه این نظرسنجی تبعیت خواهد کرد. این اتفاقات در حالی رخ می‌دهند که در روزهای گذشته گزارش شد که ماسک به دنبال سرمایه‌گذاران جدید برای این پلتفرم اجتماعی است.
در زمان نگارش این خبر و در حالی که حدود ۶ ساعت از شروع نظرسنجی جدید ماسک می‌گذرد، بیش از ۱۲٫۸۹۲ میلیون کاربر در آن شرکت کرده‌اند که در این میان، ۵۶ درصد به این سوال پاسخ مثبت و ۴۴ درصد پاسخ منفی داده‌اند.
از زمانی که ماسک قدرت توییتر را در دست گرفت، تغییرات عمده‌ای در سیاست‌های این پلتفرم اعمال شده است، از جمله بازگرداندن مجدد برخی از حساب‌هایی که قبلا مسدود شده بودند. در این میان، گفته می‌شود که انتقادات به ماسک در نتیجه مدیریت توییتر توسط او، بر روی ارزش سهام شرکت تسلا نیز تأثیر منفی می‌گذارد.
طبق گزارش‌ها، این تغییرات سریع در خط مشی توییتر، کار را برای کاربران این پلتفرم دشوار کرده است. در همین راستا، ماسک در اظهارات اخیر خود گفته بود:

در آینده، برای تغییرات عمده در سیاست‌ها رأی‌گیری خواهد شد. عذرخواهی می‌کنم. دیگر تکرار نخواهد شد.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس