10 نکته آموزشی برای F1 Manager 2022

98
0
10 نکته آموزشی برای F1 Manager 2022

این نکات آموزشی برای تازه‌واردان در بازی فرمول یک کمک خواهد کرد که در بازی موفق باشند. 10 نکته آموزشی برای F1 Manager 2022 را در اول نیوز بخوانید.

در مقایسه با عناوین معمول فرمول یک، F1 Manager 2022 است که به بازیکنان اجازه می‌دهد دقیقاً تجربه مدیریت تیم‌هایی که در پشت ماشین‌های فوق‌العاده هستند را داشته باشند. به این ترتیب، به جای تجربه معمول مسابقات ماشین سواری فرمول یک، F1 Manager 2022 به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از شروع فصل 2022 و بعد از آن، یک تیم را مدیریت کنند. چیزهایی از ارتقاء ماشین و آموزش راننده تا حتی رشد کارکنان در دستان بازیکن قرار می‌گیرد.

در حالی که برخی از بازیکنان ممکن است این عناصر را کمی طاقت فرسا بدانند، طرفداران و تازه واردان به سبک شبیه سازی مسابقه‌ای ممکن است این سطح از انعطاف پذیری را نسبتاً رهایی بخش ببینند. ناگفته نماند، این نوع انعطاف‌پذیری همچنین فرصت‌های تاکتیکی زیادی را برای دستکاری کامل تجربه بازی باز می‌کند. با در نظر گرفتن این موضوع، بهترین نکات آموزشی که بازیکنان هنگام شروع تجربه F1 Manager 2022 باید به آن توجه داشته باشند چیست؟

10 نکته آموزشی برای F1 Manager 2022

10. برای مطالعه امور مالی وقت بگذارید

در یک شبیه‌ساز مدیریتی مانند F1 Manager 2022، مهم است که به یاد داشته باشید که اعداد همه چیز هستند – به خصوص زمانی که حتی مسابقات را می‌توان شبیه‌سازی کرد. وقتی بازیکنان بازی F1 Manager 2022 خود را شروع می‌کنند، ممکن است متوجه شوند که بودجه اولیه آن‌ها بر اساس تیمی که برای کنترل آن برنامه ریزی می‌کنند متفاوت خواهد بود. بخش بزرگی از این به نتایج قهرمانی سازندگان در 2021 مربوط می‌شود. با این حال، بودجه اولیه تنها چیزی نیست که بازیکنان باید هنگام بررسی یک تیم در نظر بگیرند.

به عنوان مثال، بازیکنان باید به برگه‌های ورودی و خروجی نیز نگاه کنند تا مشخص کنند کدام جنبه از تیم احتمالاً به هزینه نیاز دارد. عامل دیگر تب Board است که تعیین می‌کند هیئت مدیره شرکت چقدر مایل به پرداخت هزینه است. در نهایت، Cost Cap محدودیت بودجه برای ارتقاهای مبتنی بر عملکرد است.

10 نکته آموزشی برای F1 Manager 2022

9. اهداف را به خاطر بسپارید

با توجه به اینکه تجربه F1 Manager 2022 باعث می‌شود بازیکنان از حضور در صندلی جلوی خودروی فرمول یک در عناوین بازی‌های F1 غافل شوند، منطقی است که برخی از بازیکنان آرزوی اول شدن را داشته باشند. با این حال، برنده شدن همیشه اولویت در حوزه تجاری سنگین همچون F1 Manager 2022 نیست. برای اینکه بازیکنان واقعاً در اوج بمانند، باید طبق دستورات مدیریتی عمل کنند.

بازیکنان می‌توانند به برگه Home نگاه کنند تا ببینند هیئت مدیره در حال حاضر برای تیم و اهداف فعلی آن‌ها چه برنامه‌ای دارد. توجه به این اهداف و بهترین روش دستیابی به آن‌ها برای تضمین پاداش‌ها و سایر جوایز کمک کننده است. برخی از این اهداف مربوط به فصل آینده است، مانند اتمام در یک جایگاه خاص، یا قرارگیری متوالی بر سکوی قهرمانی.

10 نکته آموزشی برای F1 Manager 2022

8. قطعات اصلی را در اسرع وقت ارتقاء دهید

با در نظر گرفتن اینکه F1 Manager 2022 به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در مورد جنبه مدیریت مسابقات فرمول یک عمیق‌تر باشند، این مهم به بازیکنان کمک می‌کند تا از سایر تیم‌های رقیب «سبقت بگیرند». برای بازیکنانی که از کاری که انجام می‌دهند آگاه هستند، جلسات F1 Manager 2022 به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا عملکرد تیم خود را قبل از اولین مسابقه فصل در بحرین تقویت کنند. در این راستا، بازیکنان ممکن است بخواهند فوراً اولین طرح‌های خود را سفارش دهند تا ماشین‌هایشان بتوانند از همان ابتدا آمار بهتری دریافت کنند.

اولین قطعات ایده آل برای ارتقاء در مراحل اولیه، قطعات بزرگتر و مرتبط‌تر مانند کفپوش و شاسی هستند، زیرا عملکرد کلی رانندگی را به وضوح تحت تاثیر قرار می‌دهند. علاوه بر این، می‌تواند به تخصیص زمان آزمایش به این پروژه‌ها کمک کند تا بهینه‌ترین و کاربردی‌ترین نتایج را به دست آورید. در این راستا، بازیکنان ممکن است بخواهند از ارتقاء سیستم تعلیق خود اجتناب کنند، زیرا اولین مسابقه بلافاصله یک واحد تعلیق ارتقاء یافته را به بازیکنان پاداش می‌دهد.

10 نکته آموزشی برای F1 Manager 2022

7. به محدودیت ارتقاء توجه کنید

در حالی که گزینه‌های ارتقاء در F1 Manager 2022 و گیم پلی آن می‌تواند طرفداران فرنچایز را در ویژگی‌های بهبود ماشین غرق کند، بازی همچنین تلاش می‌کند تا حد ممکن واقع گرایانه باشد. به نوبه خود، بازی نه تنها بودجه خاصی را برای ارتقاء در طول فصل تعیین می‌کند (Cost Cap) بلکه تعداد دفعات آزمایش این اجزا را نیز محدود می‌کند.

به نوبه خود، بازیکنان باید توجه زیادی به عملکرد آن‌ها در طول فصل و در دراز مدت داشته باشند. آن‌ها همچنین باید ارزیابی کنند که آیا ارزش سرمایه گذاری برای رساندن یک خودرو به حداکثر کارایی بهینه با ارتقاء اجزای کم کارکرد آن را دارد یا اینکه بهتر است با ارتقاء بیشتر آن‌ها، روی قطعات با کارایی بالاتر سرمایه گذاری کرد. دانستن این تعادل و تنظیم پارامترها بر اساس مسیر می‌تواند به بازیکنان کمک کند بیشترین مزایا را حفظ کنند.

10 نکته آموزشی برای F1 Manager 2022

6. تمرین باعث پیشرفت می‌شود

قبول دارم که جمله‌ی بالا ممکن است در بیشتر بازی‌ها جنبه یک شعار قدیمی را داشته باشد، F1 Manager 2022 نه تنها به بازیکنان کمک می‌کند تا با تمرین به طور مؤثرتری برنده مسابقات را تضمین کنند. در عوض، این بازی حتی پاداش‌های اضافی را برای بازیکنانی که پس از انجام جلسات تمرین قبلی در مسابقات شرکت می‌کنند، فراهم می‌کند. اگرچه بازیکنان می‌توانند از هوش مصنوعی برای نظارت بر مسیر استفاده کنند، موضوعی که ممکن است حداقل به انجام سه (3) تا پنج (5) جلسه تمرینی 15 دوری با استفاده از رانندگان مختلف کمک کند.

بازیکنان می‌توانند از رانندگان F1 Manager 2022 بخواهند هنگام عبور از تایرهای زرد یا سفید استفاده کنند و به بازخورد رادیویی آن‌ها گوش دهند. ورودی آن‌ها در طول مسابقه می‌تواند بینش جالبی را برای بازیکنان ارائه دهد، زیرا آن‌ها می‌توانند اجزای فردی مانند مقادیر تنظیم را در پارامترهای مسابقه تنظیم کنند تا در رقابت زنده عملکرد بهتری داشته باشند. بازیکنان حتی ممکن است تا 15 پاداش عملکرد دریافت کنند، جایی که تیم ها برای دانش قطعات خودرو، پیگیری سازگاری و اعتماد به تنظیمات ماشین پاداش دریافت می‌کنند.

10 نکته آموزشی برای F1 Manager 2022

5. حالت حمله جواب می‌دهد

وقتی بازیکنان تجربه خود در F1 Manager 2022 را آغاز می‌کنند، بازی آن‌ها را به سمت استراتژی‌های مسابقه‌ای سوق می‌دهد که می‌توانند در شروع جلسات اجرا کنند. این استراتژی‌ها رویکرد رانندگان را در مبارزه تغییر می‌دهند، چه به صورت تهاجمی یا غیرفعال.

با این حال، در این زمینه، بازیکنان و تیم‌هایشان ممکن است وقتی تنظیمات راننده خود را روی حالت تهاجمی کامل در حرکت قرار می‌دهند، سود ببرند. جدا از اینکه مسابقات انفجاری‌تر و سرگرم کننده‌تر برای تماشا هستند، این تنظیم همچنین به رانندگان اجازه می‌دهد تا تنظیمات ماشین را به حداکثر برسانند. اینها شامل استفاده از حرکات فشاری، استفاده تهاجمی از تایر و سبقت ERS است. این به ویژه زمانی مفید است که بازیکنان قفل DRS (سیستم کاهش کشش) را باز کنند، که به خودروها اجازه می‌دهد تا بسیار سریعتر سرعت خود را شتاب یا کاهش دهند.

4. میزان سوخت را به حداکثر برسانید

برخلاف دیگر بازی‌های مسابقه‌ای که سوخت در آن‌ها تقریباً نامحدود است، مؤلفه واقع‌گرایی در F1 Manager 2022 به این معنی است که حتی سوخت نیز عنصر مهمی در مسابقات است. مشابه مسابقات واقعی فرمول یک، ماشین‌ها باید در مصرف سوخت صرفه‌جویی کنند و مطمئن شوند که زودتر به پیت استاپ می‌رسند تا بتوانند تعمیرات و تعویض‌ها را انجام دهند. به این ترتیب، طبیعی است که بازیکنان به محض اینکه متوجه شوند میزان سوختشان کم است وحشت می‌کنند و ممکن است بخواهند در مصرف سوخت صرفه جویی کنند. متأسفانه، انجام این کار احتمالاً باعث می‌شود سایر خودروها از آن‌ها عبور کنند.

با این حال، ممکن است به بازیکنان کمک کند تا مصرف سوخت را تا بالاترین حد افزایش دهند تا سرعت حرکت خود را در طول مسابقه حفظ کنند. در حالی که درست است که این امر باعث می‌شود اتومبیل‌های سبک‌تر با هزینه سوخت بیش‌تر سریع‌تر حرکت کنند، اما بازی به‌طور خودکار وقتی DRS بعداً در بازی باز شد، این را جبران می‌کند.

فرمول یک

3. حامیان مالی را جذب و حفظ کنید

همانند ورزش‌های موتوری واقعی و سایر رویدادهای ورزشی، حامیان مالی نیز گزینه‌های بودجه‌بندی زیادی را در اختیار تیم‌ها قرار می‌دهند تا در ازای نمایش بهتر، عملکرد خود را بهبود بخشند. این مورد در F1 Manager 2022 نیز موجود است که در آن اسپانسرها می‌توانند بودجه های اضافی را به بازیکنان ارائه دهند به شرط اینکه اهداف خاصی را در مسابقات فرمول یک انجام دهند.

در حالی که این حامیان مالی در صورت شکست بازیکنان در چالش‌های خود، جریمه‌هایی را اعمال می‌کنند، اما مزایای به‌دست‌آمده از دستیابی به این اهداف می‌تواند به بازیکنان پاداش‌های ارزشمندتری بدهد. بازیکنانی که با یک تیم نسبتاً کم‌هزینه شروع می‌کنند ممکن است بخواهند توجه بیشتری به خوشحال کردن حامیان مالی برای تضمین درآمد تضمینی داشته باشند و در عین حال که تیم قوی‌تری برای جریان درآمد ثابت‌تر می‌سازند.

فرمول یک

2. خود را با دشمنان بیشتر تطبیق دهید

وقتی همه چیز در مسابقه F1 Manager 2022 طبق برنامه پیش نمی‌رود، به خصوص پس از تمرین و حتی استفاده از تنظیمات بهینه، برای بازیکنان منطقی است که کمی عصبانی شوند. با این حال، کمی عقب افتادن به این معنا نیست که بازیکنان باید بلافاصله مسابقه را مجدداً تکرار کنند. در عوض، این فرصت عالی برای امتحان کردن مولفه RTS بازی است – توقف بازی فرمول یک و نگاه کردن به تصویر بزرگتر.

هنگامی که اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد، مانند یک وضعیت آب و هوایی پیش بینی نشده، یک تصادف یا موارد مشابه، ممکن است به بازیکنان کمک کند تا مکث کنند و در رویکرد کلی خود تجدید نظر کنند. به عنوان مثال، یک دور معمولی می‌تواند به یک پیت استاپ اختصاص داده شود، زمانی که بازیکنان متوجه شوند لاستیک‌هایشان در شرف ترکیدن هستند قدردان این وضعیت خواهند شد و از روند آرام مسابقه نهایت استفاده را می‌برند.

فرمول یک

1. به رانندگان توجه کنید

به غیر از خود وسایل نقلیه، رانندگان آن‌ها به عنوان نیمه دیگر موفقیت یک تیم در مسابقه فرمول یک هستند. در هر حال، این درایورها و تنظیمات آن‌ها خواهند بود که عملکرد خودرو را در مسابقه به حداکثر می‌رسانند. با این حال، در یک جلسه F1 Manager 2022، برخی از رانندگان ممکن است قراردادهای بلندمدت و کوتاه مدت داشته باشند و بازیکنان باید به این موارد توجه کنند تا از مهارت‌های راننده استفاده کنند.

در اصل، بازیکنان باید در نظر بگیرند که آیا یک راننده با قرارداد کوتاه مدت ارزش تمدید یا جایگزینی را دارد. در این راستا، بازیکنان ممکن است بخواهند ماه‌ها یا حتی سال‌ها قبل از پایان قرارداد اولیه، قراردادی را برای جلوگیری از هر گونه عوارض، منعقد کنند. به همین ترتیب، بازیکنانی که قصد ندارند قرارداد کوتاه‌مدت راننده را تمدید کنند، ممکن است بخواهند از ماه‌ها قبل پیشاهنگان خود را برای یافتن افراد بالقوه بفرستند، تا رانندگان مستعد را برای تیم پیدا کنند.

بازی F1 Manager 2022 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس است. نظر شما در این خصوص چیست؟ فهرست 10 نکته آموزشی برای F1 Manager 2022 را چطور ارزیابی می‌کنید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس