چگونه بازی کردن بازی های پوکمون در آیفون و آیپد

70
0

در این مقاله همه راه‌های بازی Pokémon در آیفون یا آیپد وجود دارد، چه بخواهید بازی‌های کلاسیک را شبیه ‌سازی کنید یا بازی‌های جدید را از اپ استور دانلود کنید. چگونه بازی کردن بازی های پوکمون در آیفون و آیپد را در ادامه بررسی کرده ایم.

مطلب 8 برنامه برتر پوکمون را هم مطالعه کنید.

شرکت Pokémon تعدادی از محبوب ‌ترین عناوینی را که تا به حال جامعه بازی‌ها را مجذوب خود کرده‌ اند منتشر کرده است. این بازی های حماسی به سال 1996 برمی گردد و بسیاری از دوران کودکی ما را شکل داده است. اما مجبور نیستید بازی Pokémon را متوقف کنید فقط به این دلیل که دیگر صاحب Game Boy نیستید.

در واقع، راه‌های زیادی برای بازی Pokémon در آیفون وجود دارد، چه به دنبال آخرین بازی‌های iOS یا ماجراجویی‌های کلاسیک مانند Pokémon Red و Pokémon Blue باشید.

ما همه گزینه ‌های شما را در زیر توضیح می ‌دهیم – شبیه ‌سازها، برنامه‌ های مرورگر، و بازی‌ های اپ استور تا بتوانید در کمترین زمان همه آنها را پیدا کنید.

بازی های Pokémon کلاسیک را در آیفون خود شبیه سازی کنید

بهترین راه برای اجرای بازی های کلاسیک Pokémon در آیفون دانلود و نصب یک شبیه ساز است. این یک نوع برنامه است که مانند یک کنسول بازی ویدیویی قدیمی از یک سیستم کامپیوتری تقلید می کند.

با بهترین شبیه سازهای آیفون، می توانید بازی های Game Boy، Game Boy Color، Game Boy Advance و Nintendo DS را در آیفون خود بازی کنید. کنسول های جدیدتر مانند Nintendo Switch معمولاً برای شبیه سازی در دسترس نیستند زیرا آیفون شما قدرت پردازش کافی ندارد.

چگونه یک شبیه ساز بر روی آیفون خود نصب کنیم

متأسفانه اپل به شبیه سازها در اپ استور اجازه نمی دهد. اما روش‌های جایگزین زیادی وجود دارد که می ‌توانید به جای آن، یک شبیه ‌ساز روی آیفون خود نصب کنید. و هیچ کدام از آنها نیازی به جیلبریک کردن دستگاه خود ندارند.

برای بازی Pokémon در iOS، بهترین شبیه ساز Delta، iNDS یا شبیه ساز Eclipse مبتنی بر مرورگر است. همه این‌ها رایگان هستند و با هم به شما امکان می‌دهند بازی‌های Pokémon را از تمام کنسول ‌های زیر انجام دهید:

  • Game Boy یا Game Boy Color
  • Game Boy Advance
  • نینتندو 64
  • نینتندو دی اس

اکثر شبیه سازها منبع باز هستند، به این معنی که استفاده از آنها رایگان و قانونی است، حتی اگر اپل آن را دوست نداشته باشد. مطمئن ترین راه برای دریافت شبیه ساز در آیفون، نصب AltStore بر روی یک کامپیوتر جفت شده است. نگران نباشید – ساده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد.

از کجا رام های Pokémon را برای آیفون خود دریافت کنید

پس از نصب یک شبیه ساز بر روی آیفون، همچنان به نسخه نرم افزاری بازی که می خواهید بازی کنید نیاز دارید. به اینها رام می گویند. در حالی که شبیه سازها رایگان و قانونی هستند، رام ها چندان قانونی نیستند.

اگر از قبل مالک یک بازی قانونی هستید، در برخی موارد مجاز به ایجاد نسخه رام خود برای اهداف پشتیبان هستید. با این حال، یک نسخه قدیمی از پرسش‌های متداول قانونی نینتندو بیان می ‌کرد که حتی این استفاده از آرشیو غیرقانونی است.

مهم نیست که چگونه آنها را به دست آورده اید، از آنجایی که بازی های ویدیویی دارای حق چاپ هستند، برای شما جرم است که رام ها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

با این حال، تنها چیزی که لازم است جستجوی گوگل برای یافتن رام‌هایی که به دنبال آن هستید، به اشتراک گذاشته شده توسط افراد دیگر است. اگر مطمئن نیستید که کدام یک را بازی کنید، به رتبه بندی ما از همه بازی های اصلی Pokémon نگاهی بیندازید.

با بازی رنگ بازی Pokémon در سافاری بازی کنید

اگر نصب یک شبیه ساز در آیفون شما خیلی پیچیده به نظر می رسد، ممکن است ترجیح دهید به جای آن از یک شبیه ساز مبتنی بر وب استفاده کنید. Game Play Color بهترین گزینه برای این کار است.

برای بازی های Pokémon که می خواهید بازی کنید هنوز باید رام های دانلود کنید. اما برای اینکه شبیه ساز بر روی آیفون شما کار کند، نیازی به پرش از حلقه های زیادی ندارید.

Game Play Color سریعترین راه برای شروع بازی Pokémon در آیفون شما است، اما با چند محدودیت همراه است:

ممکن است هنگام تغییر برنامه، شبیه ساز بازنشانی شود.

شما فقط می توانید بازی های Game Boy یا Game Boy Color را بازی کنید.

Game Play Color از حالت‌های ذخیره پشتیبانی نمی‌کند، بنابراین باید بازی ‌های خود را در فایل ROM ذخیره کنید، مانند اینکه با یک بازی فیزیکی در کارتریج ذخیره می ‌کنید.

اگر هیچ یک از این ایرادات به نظر نمی رسد مانع شما باشد، در اینجا نحوه راه اندازی آمده است:

  1. هر رامی را که می خواهید پخش کنید دانلود کنید و در Google Drive ذخیره کنید.
  2. Safari را در آیفون خود باز کنید و وب سایت Game Play Color را بارگیری کنید.
  3. روی Play Now ضربه بزنید، سپس روی دکمه Share ضربه بزنید و گزینه Add to Home Screen را انتخاب کنید.
  4. باید یک نماد برنامه Game Play را در صفحه اصلی خود مشاهده کنید.
  5. برنامه Game Play را اجرا کنید، سپس وارد حساب Google Drive خود شوید. برای همگام سازی حساب خود باید کد دسترسی را که به شما می دهد کپی کنید.
  6. Game Play در گوگل درایو شما رام های سازگار را جستجو می کند و آنها را روی صفحه نمایش می دهد. روی بازی ای که می خواهید بازی کنید ضربه بزنید تا آن را راه اندازی کنید.

بازی های Pokémon در اپ استور

احتمالاً بیشتر شما به دنبال این هستید که بازی ‌های Pokémon کلاسیک بالا را دوباره مرور کنید. اما ما همچنین می ‌خواهیم چند لحظه وقت بگذاریم و برخی از دیگر بازی‌های Pokémon را که می‌توانید مستقیماً از فروشگاه برنامه iOS دانلود کنید، تأیید کنیم.

بازی های پوکمون در آیفون و آیپد: پوکمون GO

بازی Pokémon GO در سال 2016 در صحنه منفجر شد و عناوین اخبار را ربود و عشق جهانی را به فرنچایز Pokémon برانگیخت.

این یک بازی واقعیت افزوده است که از دوربین آیفون شما برای یافتن Pokémon در دنیای واقعی استفاده می کند. می‌توانید بیش از 900 Pokémon جمع‌آوری کنید، در نبردهای سالن بدنسازی شرکت کنید و در مقابل غرغرهای موشک تیمی به رقابت بپردازید.

و از همه مهمتر، Pokémon GO شما را تشویق می کند تا به بیرون بروید و محیط محلی خود را در جستجوی بهترین Pokémon کاوش کنید.

بازی های پوکمون در آیفون و آیپد: Pokémon Masters EX

این بازی با جمع آوری مربیان مختلف Pokémon ، به جای خود Pokémon ، رویکرد جدیدی به تجربه Pokémon دارد. از آنجایی که هر مربی قبلاً با یک Pokémon خاص جفت شده است، شما مقداری از هر دو را دریافت می کنید.

Pokémon Masters نسبت به بازی‌های کلاسیک اپیزودیک ‌تر است، با مجموعه‌ ای از فصل‌ها برای تکمیل و رویدادهای گاه به گاه در سراسر بازی. این کار برداشتن و زمین گذاشتن آن را آسان می کند، اما مطمئناً فاقد حس ماجراجویی است که احتمالاً از بازی های پوکمون انتظار دارید.

بازی های پوکمون در آیفون و آیپد:  Pokémon Quest

این بازی Pokémon به سبک مکعبی شما را تشویق می‌ کند تا تیمی عالی بسازید، و با دقت بهترین حرکات و توانایی‌ها را برای تکمیل تیم خود انتخاب کنید. این یک نوع بازی متفاوت از چیزی است که احتمالاً با Pokémon به آن عادت کرده‌اید، اما این باعث نمی ‌شود که از اعتیاد آور بودن آن کاسته شود.

انواع آیتم ها را جمع آوری کنید، کمپ اصلی خود را تزئین کنید و سعی کنید تمام 150 پوکمون اصلی را بگیرید. غرق شدن ساعت های زیادی در این بازی کار سختی نیست.

بازی های پوکمون در آیفون و آیپد: Pokémon UNITE

Pokémon UNITE همه چیز در مورد مبارزات است و به شما امکان می دهد با چهار مربی دیگر در نبردهای عرصه تیمی شرکت کنید. شما می توانید با Pokémon های وحشی یا تیم های مقابل در تلاش برای ارتقاء سطح، تکامل و کسب امتیاز بجنگید.

هر مسابقه بر روی یک تایمر 10 دقیقه ای اجرا می شود، در این مدت باید انرژی خود را از شکست دادن Pokémon جمع آوری کنید و سپس آن را با بردن آن به پایگاه دشمن ذخیره کنید.

بازی خود را با برخی از چالش های Pokémon مخلوط کنید

اکنون می دانید که چگونه از Pokémon در آیفون خود لذت ببرید. چه شبیه ساز نصب کنید یا از یک عنوان Pokémon مدرن لذت ببرید، سرگرمی زیادی در دستگاه iOS شما وجود دارد.

همانطور که احتمالا می ‌دانید، عناوین Pokémon بازی‌های سختی نیستند. بیشتر لذت از کاوش در جهان و کشف موجودات جدید برای اضافه کردن به تیم خود ناشی می شود. اما اگر این کافی به نظر نمی رسد، می توانید یک چالش را به بازی اضافه کنید.

البته، همه ما می دانیم که بزرگترین چالش این است که هر Pokémon را بگیریم. اما آیا از چالش Nuzlocke یا چالش Monotype اطلاع داشتید؟ چالش‌های هیجان‌انگیز Pokémon وجود دارد که می ‌توانید برای اثبات تسلط خود بر بازی‌های کلاسیک به خودتان تحمیل کنید. هر چالش نوید تغییر روش بازی شما را می دهد و سطح جدیدی از سرگرمی را به شما تزریق می کند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس