15 بهترین راه برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام در سال 2024

64
0
جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام

همانطور که الگوریتم ها و شیوه های رایج تغییر می کنند، نحوه دستیابی به مخاطبان هدف نیز تغییر می کند. علیرغم تمام تغییراتی که در سال‌های اخیر در مورد نحوه عملکرد اینستاگرام و نحوه دسترسی برندها و شرکت‌ها به فالوورهای خود رخ داده است، راه‌های واضح و ساده‌ای وجود دارد که می‌توانید مطمئن شوید که فالوورهای بیشتری به دست می‌آورید، تعامل را افزایش می‌دهید و اجتماعی خود را افزایش می‌دهید. بستر، زمینه. من 15 مورد از بهترین روش ها را در زیر گردآوری کرده ام، از جمله انواع پست هایی که به طور موثر فالوورهای جدید و فعال را به ارمغان می آورند. 

آیا افزایش فالوور در اینستاگرام دیگر اهمیتی دارد؟ 

با رواج حلقه‌های اینستاگرام، که بدون توجه به تعداد فالوورها نشان داده می‌شوند، در صورتی که محتوا خوب در نظر گرفته شود، تمرکز باید بر توسعه محتوای شما و متعاقباً توسعه روابط عمیق‌تر با فالوورهای فعلی باشد نه اینکه همیشه به مخاطبان هدف شما ارائه شود. علیرغم اهمیت حفظ فالوورهای فعلی، به عنوان یک جامعه، ما تمایل داریم بر روی مخاطبان گسترده‌تری تمرکز کنیم و اعتبار بیشتری را به افرادی که تعداد فالوورهای بیشتری دارند، اختصاص دهیم. اگرچه ممکن است داشتن فالوورهای بیشتر مانند گذشته مهم نباشد، اما اگر می‌خواهید زمان و انرژی خود را برای یک شبکه اجتماعی سرمایه‌گذاری کنید، منطقی است که در طول زمان سعی کنید نفوذ خود را افزایش دهید. 

به این دلایل، اگر شما یک خالق هستید، تعداد فالوورهای شما تا حدی مهم است. فرصت‌ها، همکاری‌های برند و موارد دیگر همگی می‌توانند به طور مثبت یا منفی بر اساس تعداد فالوورهای شما و مشارکت آن فالوورها تأثیر بگذارند. به یاد داشته باشید که فالوورهای تقلبی هرگز مفید نیستند، زیرا ابزارهای اندازه گیری بی شماری می توانند فالوورهای جعلی را از فالوورهای واقعی تشخیص دهند. در حالی که موارد دیگری وجود دارد که باید روی آنها تمرکز کنید – استفاده از هشتگ های مرتبط برای اطمینان از اینکه دنبال کننده ها یا مخاطبان مورد علاقه خود هستید، نرخ تعامل خود را حفظ می کنید و با افراد واقعی ارتباط برقرار می کنید – همچنان مهم است که در پلتفرم های اجتماعی دنبال کننده ای قوی داشته باشید. کسب و کار یا برند خود را حفظ کنید و به رشد خود ادامه دهید. 

چگونه در اینستاگرام فالوور بیشتری داشته باشیم؟ 

اکنون که به این نتیجه رسیده‌ایم که جستجوی مخاطبان جدید و افزایش فالوور اینستاگرام شما همچنان ارزشمند است، بیایید نگاهی دقیق‌تر به آخرین استراتژی‌ها بیندازیم تا به افزایش این فالوورها و حفظ علاقه مخاطبان شما کمک کند. 

  1. حلقه های بیشتر اینستاگرام ایجاد کنید 

اگر هر قالبی وجود دارد که اینستاگرام در حال تبلیغ است که به شما امکان می دهد خارج از فالوورهای فعلی خود دیده شوید، آن Reels است. قرقره ها مفیدتر از استوری های اینستاگرام هستند، زیرا بیشتر بر کیفیت و نوع محتوا برای نمایش تمرکز می کنند. این یعنی چی؟ در نهایت، به این معنی است که از حلقه‌های اینستاگرام می‌توان برای معرفی نام و نام تجاری شما به طور مؤثرتری استفاده کرد تا اینکه صرفاً به هشتگ‌های مارک دار، تبلیغات و سایر روش‌های (قدیمی) افزایش تعداد فالوورهای خود متمایل شوید. 

  1. انواع مختلف پست های اینستاگرام را آزمایش کنید و به فرمت های محتوای پرطرفدار توجه کنید 

قرقره‌ها در حال حاضر بسیار محبوب هستند، درست است، اما روندها تغییر می‌کنند. پس از خاموش شدن Reels، لایو اینستاگرام، استوری‌های اینستاگرام یا پست‌های چرخ فلک ممکن است بار دیگر شاهد افزایش علاقه و استفاده باشند. به طور مستمر از انواع مختلف پست‌های اینستاگرام استفاده کنید تا ببینید چه چیزی در هر زمان معینی بیشترین نمایش را دارد و ببینید که تعامل شما در کجا بالاتر است. انجام این کار تضمین می‌کند که شما خود را در راس ذهن مخاطبان خود نگه دارید (و مهم‌تر از آن، فید آنها) و هرگز نمی‌دانید: ممکن است فردی پرت شوید که در واقع با پست‌های ثابت بهتر از Reels یا استوری اینستاگرام کار می‌کنید. . 

  1. یک هدیه/مسابقه اینستاگرامی برگزار کنید 

اجرای یک جایزه یا مسابقه یکی دیگر از استراتژی های هوشمندانه برای افزایش فالوورهای شما است، زیرا طرح های هدایا و مسابقه اغلب شرکت کنندگان را تشویق می کند که دیگران را دنبال کنند و آنها را تگ کنند تا آثار اضافی دریافت کنند و شانس برنده شدن آنها را افزایش دهند. اشتراک‌گذاری پست‌ها در استوری اینستاگرام آنها یکی دیگر از درخواست‌های رایج در هدایا و مسابقات است و این یک راه عالی برای جذب مشتریان بالقوه بیشتر است. یک استراتژی رسانه اجتماعی که اغلب مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا کار می کند، اجرای یک جایزه یا مسابقه می تواند به سرعت تعداد فالوورهای شما را افزایش دهد. 

  1. تبلیغات اینستاگرام را در نظر بگیرید 

در حالی که هدایا و مسابقات به خودی خود گزینه های موفقی هستند، اغلب زمانی که با تبلیغات اینستاگرام همراه می شوند موفق ترند. تبلیغات به شما امکان می دهد به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید و علاقه به برنده شدن می تواند باعث افزایش فالوورها شود. تبلیغات اینستاگرام را می توان برای موارد زیادی مورد استفاده قرار داد و برای استفاده با هدایا یا مسابقات محدود نمی شود. هر زمان که دسترسی شما از فالوورهای فعلی شما گذشته باشد، شانس شما را برای به دست آوردن فالوورهای جدید افزایش می دهد. هنگام انتخاب چیزی برای تبلیغ از طریق تبلیغات، مطمئن شوید که تصویر یا پستی را انتخاب می‌کنید که برای مخاطبان وسیع‌تری جذاب باشد و تصویری جذاب ارائه دهد. 

  1. اکانت اینستاگرام خود را به صورت متقابل تبلیغ کنید 

این بهترین چیز بعدی برای تبلیغات است، با این فرض که شما مخاطبان قابل توجهی در یک شبکه اجتماعی دیگر، یک لیست ایمیل بزرگ یا یک وب سایت محبوب دارید. ناگفته نماند که اگر به دنبال جذب و فالوورهای جدید در اینستاگرام هستید، باید یک پیوند قابل کلیک به نمایه خود را در وب سایت خود و سایر پلتفرم های رسانه اجتماعی که در آن مخاطب دارید به اشتراک بگذارید. این شامل هر نمایه کسب و کاری است که ممکن است در بین نمایه ها داشته باشید. 

  1. کار/همکاری با سایر برندها، سازندگان، و تأثیرگذاران 

همکاری اینفلوئنسرها به شما بهانه ای می دهد تا با برندهایی کار کنید که ممکن است به عنوان بخشی از کمپین خود، پست شما را تقویت کنند. کار با برندها همچنین به سایر برندهای بالقوه نشان می دهد که شما به عنوان خالق سابقه کار دارید. همه این موارد ممکن است به شما کمک کند تا در معرض کاربران جدید در پلتفرم قرار بگیرید و در نتیجه فالوورهای خود را افزایش دهید، چه از طریق اشتراک‌گذاری ساده، هشتگ‌های پرطرفدار، یا تلاش‌های درگیر در کمپین شریک. 

  1. یک بیوگرافی جذاب بنویسید 

وقتی افرادی که شما را دنبال نمی‌کنند به نمایه شما می‌رسند، می‌خواهید شانس خود را برای تبدیل شدن آنها به فالوور جدید افزایش دهید. این با بیوگرافی شما شروع می شود. پس از همه، کاربران مرتبطی که به نمایه شما می‌رسند باید بدانند که شما برای خواسته‌ها، نیازها یا علایق آنها مناسب هستید. فالوورهای ارگانیک اغلب باارزش تر از آنهایی هستند که برای نوعی انعام ظاهر می شوند و بیوگرافی شما اولین جایی است که توجه را جلب می کند. 

  1. محتوایی را ارسال کنید که دنبال کنندگان واقعاً می خواهند ببینند 

این واقعاً ناگفته نماند، اما شما باید در جایگاه خود قفل باشید، روندهای فعلی را درک کنید، مراقب تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود باشید و در پایان روز محتوای با کیفیت بالا را منتشر کنید که مطابق با انتظارات مخاطبان باشد. . این به این معنی است که با روندهای محتوای ویدیویی همراه باشید و به طور مستمر انواع محتوای مورد علاقه مخاطبان خاص خود را توسعه دهید. حتی اگر در یک صنعت بسیار خاص هستید، همیشه می توانید با محتوای واقعی و باکیفیت به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید. محتوای متوسط در حجم بالا 

  1. یک تقویم محتوای ثابت داشته باشید و به طور مداوم پست کنید 

الگوریتم‌ها تولیدکنندگان محتوای ثابت را دوست دارند، بنابراین سعی کنید به طور مداوم به دنبال کنندگان جدید بالقوه نشان داده شوید. همانطور که در بالا گفته شد، صرفاً به خاطر قرار دادن محتوا پست نگذارید. درعوض، حتماً طبق یک برنامه ثابت پست ارسال کنید. این بدان معناست که اگر می‌توانید فقط دو بار در هفته محتوای باکیفیت برای حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود ایجاد کنید، این کار را در روزهای ثابت در طول هفته انجام دهید. اگر فقط یک بار در هفته است، آن را در همان روز و ساعت نگه دارید. 

  1. زیرنویس های جذاب و جذاب بنویسید 

کپشن‌های جذاب به این معنی است که شما سؤال می‌پرسید یا کاری انجام می‌دهید که باعث جلب مشارکت فالوورهایتان شود. هرچه تعامل بیشتری داشته باشید، احتمال بیشتری وجود دارد که محتوای شما در فیدهای بیشتری ظاهر شود، به خصوص اگر آنها حلقه هستند یا از هشتگ استفاده می کنید. تا آنجا که ممکن است، راه‌هایی بیابید تا مردم را وادار کنید تا با محتوای شما در زیرنویس‌های شما در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی درگیر شوند. دریافت تعامل به طور منظم برای یک سازنده محتوا برای دیدن دستاوردها و نتایج ثابت ضروری است. 

  1. از بهترین هشتگ ها برای دریافت نوردهی مناسب استفاده کنید 

به نظر نمی‌رسد که هشتگ‌ها آنطور که قبلاً در معرض دید قرار می‌گرفتند، به شما نشان نمی‌دهند، اما به این معنی نیست که باید از آنها دست بکشید. هنوز هم برخی از افراد هستند که هشتگ ها را دنبال می کنند یا دنبال می کنند، و تا زمانی که اینطور باشد، باید همچنان از هشتگ ها تا حد توان خود برای دستیابی به مخاطبان هدف خود از فالوورهای بالقوه استفاده کنید. استفاده از هشتگ همچنان یک عمل در اثبات اجتماعی باقی مانده است و از تلاش شما کم نخواهد کرد، حتی اگر تأثیر زیادی بر تعداد فالوورها نداشته باشد. 

  1. موقعیت مکانی خود را تگ کنید 

اگرچه به اندازه یک هشتگ قدرتمند نیست، اما مردم هنوز مکان‌ها را جستجو می‌کنند و اغلب در معرض مکان‌های برچسب‌گذاری شده در استوری قرار می‌گیرند. این ممکن است موثرترین استراتژی نباشد، اما مطمئناً نمی تواند صدمه ببیند! این می تواند به ویژه در مشاغل املاک و مستغلات و سایر مشاغلی که تقریباً کاملاً مبتنی بر مکان هستند مفید باشد و بنابراین نیاز به یک استراتژی محتوا دارد که بر مکان و محتوای بصری متمرکز باشد که منطقه خاص شما را برجسته می کند. 

  1. با انجمن خود درگیر شوید 

هر بار که با محتوای فالوورهای خود درگیر می‌شوید، احتمال اینکه فالوورهای فالوور شما را ببینند، افزایش می‌یابد – به خصوص اگر نظر بدهید، بنابراین شانس شما برای جذب فالوور جدید افزایش می‌یابد. صرف نظر از نوع محتوا، تامین فالوورهای باکیفیت مستلزم تعامل و تعامل با پایگاه فالوورهایی است که هم شما و هم فالوورهایتان ایجاد کرده‌اید. یک مخاطب درگیر، بسیار بیشتر از سری طولانی حساب‌های جعلی یا کاربرانی که به ندرت محتوای شما را می‌بینند و با آن ارتباط برقرار می‌کنند، برای کسب‌وکار شما فراهم می‌کند. 

  1. به محتوای تولید شده توسط کاربر توجه کنید 

این فقط برای مشاغل است، اما اگر مشتریان یا طرفداران شما در مورد شما صحبت می کنند، باید بتوانید هر بار که محتوای تولید شده توسط کاربر را منتشر می کنید، فالوورهای خود را افزایش دهید. نه تنها سازنده باید شما را دنبال کند، بلکه امیدواریم دنبال کنندگان سازنده نیز در معرض حساب شما قرار بگیرند. این می تواند از طریق سازنده یا با تگ کردن سازنده اتفاق بیفتد، بنابراین شانس به دست آوردن فالوورهای جدید افزایش می یابد. این می‌تواند مفیدتر از سایر روش‌های قرار گرفتن در معرض، از جمله جستجوی هشتگ باشد، زیرا قرار گرفتن در حساب‌های مرتبط می‌تواند بیش از سایر ابزارهای سریع‌تر برای به دست آوردن دنبال‌کنندگان، به توسعه یک جامعه درگیر کمک کند. 

  1. به آنچه رقبای شما انجام می دهند نگاه کنید 

هرگز نمی تواند ضرری داشته باشد که چشم خود را در رقابت نگه دارید و ببینید کدام یک از موارد فوق را انجام می دهند و چقدر موفق هستند. از کسانی که به نظر شما موفق هستند الهام بگیرید، تاکتیک های آنها را تحلیل کنید و از آنچه برای شما و برندتان منطقی است الگوبرداری کنید تا راه های جدیدی برای افزایش فالوورهای خود بیابید. این می تواند به معنای تکرار ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی مشابه، پیروی از یک برنامه پست مشابه، یا حتی مطابقت با کانال های اجتماعی باشد که رقبای مورد نظر شما از آنها استفاده می کنند. 

نتیجه 

تفاوت مشخصی بین یک فالوور معتبر و یک فالوور وجود دارد که فقط به امید استفاده از تخفیف یا هدیه وارد شده است. با در نظر گرفتن مخاطبان فعلی خود در حین کار برای ایجاد دنبال کننده، می توانید اطمینان حاصل کنید که دنبال کننده شما معتبر یا واقعی است. در این عصر رسانه‌های توصیه‌شده، فالوورها دیگر پادشاه نیستند وقتی صحبت از موفقیت در رسانه‌های اجتماعی می‌شود، اما همچنان می‌توانند برای کمک به تضمین مشارکت با سایر برندها، تأثیرگذاران و موارد دیگر بسیار ارزشمند باشند. از آنجایی که فالوورها نه تنها نشانه موفقیت یک برند یا شرکت در نظر گرفته می‌شوند، بلکه دسترسی و نفوذ کلی آن‌ها را نیز نشان می‌دهند، بسیاری از نهادهای معتبر اصرار دارند که با کسانی همکاری کنند که بتوانند از آستانه فالوور خاصی عبور کنند. 

خوشبختانه افزایش تعداد فالوورها کار غیرممکنی نیست و برای این کار لازم نیست لحن و روحیه حساب خود را از دست بدهید. در عوض، با اطمینان از اینکه به طور مداوم با دیگران در کانال های خود درگیر هستید و به طور منظم محتوایی با کیفیت بالا و از نظر بصری جذاب تولید می کنید. دنبال‌کنندگان با خوشحالی به حساب‌هایی می‌آیند که توسط دیگران توصیه شده یا توسط دیگران به اشتراک گذاشته شده است، مشروط بر اینکه حساب به طور مداوم محتوایی را پست کند که از نظر آنها ارزشمند، جالب یا قانع‌کننده باشد. به همین دلیل، اگر بر تعامل، توسعه محتوای با کیفیت و استفاده از فرصت‌های ارتباط و همکاری تمرکز کنید، احتمالاً نتایج را مشاهده کرده و تغییر مثبتی را در تعداد دنبال‌کنندگان در حساب خود تجربه خواهید کرد. 

آیا هر یک از نکات ذکر شده در بالا را امتحان کرده اید؟ در نظرات به من اطلاع دهید! 

سوالات متداول چگونه فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشیم 

چگونه به صورت رایگان فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آوریم؟ 

برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام به صورت رایگان این مراحل را به طور مداوم انجام دهید: 

1. اینستاگرام خود را فعالانه تبلیغ کنید 

2. فقط برای اینستاگرام محتوا ایجاد کنید 

3. از هشتگ های مرتبط استفاده کنید 

4. به طور فعال با سایر کاربران اینستاگرام ارتباط برقرار کنید 

5. افراد بیشتری را دنبال کنید 

6. به صورت فعال در اینستاگرام پست کنید 

چگونه می توانم 1000 فالوور در اینستاگرام داشته باشم؟ 

برای به دست آوردن رشد ارگانیک یا 1000 فالوور در اینستاگرام باید کارهایی را انجام دهید: 

1. با سایر اکانت های اینستاگرام که دارای محتوای مشابه شما هستند تعامل داشته باشید 

2. هشتگ های مرتبط با پست های خود را پیدا کنید و از آنها استفاده کنید 

3. همیشه با فالوورهای خود تعامل داشته باشید 

4. مطالب مشابه را جستجو کنید و با لایک کردن یا گذاشتن نظر در پست های آنها با آنها در تعامل باشید 

چگونه در عرض 5 دقیقه 1K فالوور در اینستاگرام به دست آوریم؟ 

در حقیقت، به دست آوردن 1000 فالوور در اینستاگرام در عرض 5 دقیقه غیرممکن است، مگر اینکه شما یا پست‌هایتان ویروسی شوند. این ممکن است باعث شود فالوورهای شما فورا افزایش یابد، اما اگر اینطور نباشد، این اتفاق نمی افتد. افراد دیگر از برنامه‌هایی استفاده می‌کنند که به آنها قول می‌دهند که فالوورهای فوری به دست آورند، اما توصیه نمی‌شود. داشتن فالوورهای جعلی به خصوص به عنوان یک تأثیرگذار، کمکی به شما نخواهد کرد. 

چگونه می توانم ۱k فالوور در اینستاگرام را هک کنم؟ 

به دست آوردن 1000 فالوور در اینستاگرام هیچ هکی ندارد. اگر با برنامه هایی برخورد کردید که فوراً فالوورهای شما را افزایش می دهند، پیشنهاد آنها را قبول نکنید. بهتر است وقت خود را برای به دست آوردن فالوورهای ارگانیک از خرید فالوورهای جعلی صرف کنید. اگر به دنبال افزایش سریع فالوورهای اینستاگرام خود هستید، این بهترین هک های رشد ارگانیک را که می تواند برای شما مفید باشد را بررسی کنید. 

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس