بهترین بازی های رویداد گیمزکام ایکس باکس در سال 2021

مایکروسافت در E3 نمایش خوبی داشت و این شرکت بازگشت تا بازی‌هایی که امسال منتشر می‌شوند را در رویداد گیمزکام ایکس باکس به نمایش بگذارد.

26
0
بهترین بازی های رویداد گیمزکام ایکس باکس در سال 2021

مایکروسافت در E3 نمایش خوبی داشت و این شرکت بازگشت تا بازی‌هایی که امسال منتشر می‌شوند را در رویداد گیمزکام ایکس باکس به نمایش بگذارد. به صورت کلی کنفرانس شامل نمایش Forza ،Flight simulator و چند سورپرایز کوچیک می‌شد، که در ادامه‌ی مقاله به آن می‌پردازیم.

بهترین بازی های رویداد گیمزکام ایکس باکس در سال 2021

اگر نتوانستید رویداد تقریباً ۹۰ دقیقه‌ای را به صورت زنده مشاهده کنید، در اینجا بهترین و بزرگ‌ترین اعلاناتی که از دست داده اید آمده است.

انتشار xCloud بر روی کنسول‌های Xbox

01 بهترین بازی های رویداد گیمزکام ایکس باکس در سال 2021

این تعطیلات Xcloud به کنسول‌های XBOX می‌آید، مایکروسافت اعلام کرد که سرویس بازی ابری خود xCloud را در فصل تعطیلات به Xbox One و Series X/S می‌آورد، که به کاربران امکان می‌دهد عناوین Game Pass را حتی قبل از بارگیری آنها بازی کنند.

برای افرادی که کنسول‌های قدیمی دارند، این بسیار ارزشمند است. به این دلیل که دیگر این افراد نیازی به خرید کنسول‌های نسل بعد را ندارند و می‌توانند بازی‌های xCloud را بر روی کنسول‌های قدیمی خود اجرا کنند.

FORZA HORIZON 5 و کنترلر اختصاصی آن

1 بهترین بازی های رویداد گیمزکام ایکس باکس در سال 2021

ما می‌دانیم که Forza Horizon 5 بسیار زیبا خواهد بود، و اکنون می‌دانیم که برخی از اتومبیل‌های جالب نیز وجود خواهند داشت که شامل Bronco Badlands، در کنار مرسدس AMG One نیز می‌شوند؛ یکی برای خیابان‌ها، دیگری برای آفرود. این دو خودرو علاوه بر حضور در بازی، جلد آن را نیز تزئین خواهند کرد. بازی Horizon ۵ در ۹ نوامبر برای Xbox و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. همچنین کنترلر اخصاصی آن نیز معرفی شد.

عناوین جدید GAME PASS

2 بهترین بازی های رویداد گیمزکام ایکس باکس در سال 2021

همانطور که برای مایکروسافت عادی شده است، این شرکت از کنفرانس خود به عنوان فرصتی برای نشان دادن سرویس اشتراک Game Pass خود استفاده کرد. مهمتر از همه، این شرکت تعداد انگشت شماری از عناوین جدید را معرفی کرد که برای اولین بار در این سرویس عرضه می‌شوند، از جمله مجموعه‌ای از بازی‌های Humble Games.

نمایش جدید Dying Light 2

3 بهترین بازی های رویداد گیمزکام ایکس باکس در سال 2021

مایکروسافت این نمایش را با نگاهی عمیق به بازی زامبی پارکور Dying Light 2 آغاز کرد. تریلر گیم پلی شامل زامبی‌های زیادی بود و به گفته توسعه دهنده Techland تعداد حرکت پارکور در مقایسه با نسخه اصلی دو برابر خواهد شد. این بازی در ۷ دسامبر راه اندازی می‌شود.

Stray Blade بازی جدید اکشن RPG

4 بهترین بازی های رویداد گیمزکام ایکس باکس در سال 2021

یکی از معدود بازی‌های جدید Stray Blade بود که به عنوان “یک اکشن RPG وحشیانه با نبرد شدید و اکتشافات ماجراجویانه” توصیف شد. این بازی سال آینده برای Xbox Series X/S عرضه می‌شود و بسیار خلاقانه است.

CRUSADER KINGS به کنسول می‌آید

5 بهترین بازی های رویداد گیمزکام ایکس باکس در سال 2021

بازی استراتژی Crusader Kings III به کنسول‌های ایکس باکس سری X/S می‌آید. مایکروسافت می‌گوید: “رابط کاربری سفارشی شده است تا با کنترلر بی‌سیم Xbox کار کند، از جمله افزودن منوهای شعاعی، و اطمینان حاصل شود که هیچ جزئیاتی از تجربه Crusader Kings III در پورت از بین نرفته است. تاریخ انتشار هنوز مشخص نیست.

حال که با بهترین بازی های رویداد گیمزکام ایکس باکس در سال ۲۰۲۱ آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس