معرفی بهترین مود های ماینکرافت برای PC با لینک دانلود

آیا به دنبال بهترین مود های ماینکرافت هستید؟ با نصب یک یا دو مود که با دقت انتخاب شده است، می‌توانید واقعاً بازی را زنده و پویا کنید.

2356
5
معرفی بهترین مود های ماینکرافت برای PC با لینک دانلود

آیا به دنبال بهترین مود های ماینکرافت هستید؟ آیا دیگر ماینکرافت شما را هیجان زده نمی‌کند و برای شما خسته کننده شده است؟ ممکن است تعجب کنید که چگونه بازی با یک یا دو مود که با دقت انتخاب شده است، واقعاً زنده و پویا می‌شود. اگر در گذشته نصب حالت را به تعویق انداخته‌اید، خوشحال خواهید شد که بدانید این فرآیند کاملاً ساده شده است. پلت فرم Curse Forge احتمالاً آسان‌ترین راه برای ورود به دنیای Minecraft مدرن است. البته، اگر نصب مودهای خود را به صورت دستی ترجیح می‌دهید، می‌توانید به صورت دستی آن‌ها را نصب کنید.

مطالب زیر را هم بخوانید:

آموزش نصب مود ماینکرافت اندروید به صورت کامل و گام به گام

آموزش نصب مود ماینکرافت روی سرور | نصب مود های Forge بر روی کلاینت

معرفی بهترین مود های ماینکرافت

در ادامه به معرفی بهترین مود‌ها می‌پردازیم، شما می‌توانید با لینک داده شده در آخر متن هر مود آن را دانلود کنید و لذت ببرید.

Optifine

1 معرفی بهترین مود های ماینکرافت برای PC با لینک دانلود

Optifine را نصب کنید. این مود نه تنها باعث می‌شود Minecraft سریع‌تر اجرا شود بلکه به مراتب بهتر هم به نظر برسد. Optifine از بافت‌های HD، نور صاف و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند و حتی در بعضی مواقع باعث افزایش فریم می‌شود. این یکی از اولین چیزهایی است که ما معمولاً هنگام نصب Minecraft به آن اضافه می‌کنیم. برای دانلود کلیک کنید.

Create

2 معرفی بهترین مود های ماینکرافت برای PC با لینک دانلود

این مود با ایجاد تمرکز بر روی Automation (خودکارسازی)، مکانیسم‌های Minecraft را به سطح بعدی می‌برد. همه این‌ها بر اساس قدرت چرخشی ایجاد می‌شود. بنابراین طیف وسیعی از چرخ دنده‌ها در این مود وجود دارند و منتظر شما هستند تا با آن‌ها آزمایش کنید. البته این مود دارای جعبه دنده، درایو‌های زنجیره‌ای، تسمه‌های نقاله، کلاچ، قرقره‌ها و اهرم‌ها نیز است که می‌توانند خلاقیت‌های عجیب و شگفت انگیز شما را زنده کنند. برای دانلود کلیک کنید.

Botania

3 معرفی بهترین مود های ماینکرافت برای PC با لینک دانلود

برخی از مودها موارد جادویی را اضافه می‌کنند. برخی دیگر ماشین آلات پیچیده را اضافه می‌کنند. Botania فقط گل‌ها را اضافه می‌کند، اما نه گل‌های عادی. گل‌هایی که شما را شفا می‌دهند. گل‌هایی که حیوانات را تغذیه می‌دهند. گل‌هایی که کیک می‌خورند. و شما همچنین می‌توانید از گل‌ها برای ایجاد یک درگاه جادویی به دنیای جن‌ها استفاده کنید. اگر می‌خواهید چیزی متفاوت از اکثر حالت‌های دیگر را امتحان کنید، Botania را تست کنید. برای دانلود کلیک کنید.

Rope Bridge Mod

4 معرفی بهترین مود های ماینکرافت برای PC با لینک دانلود

می‌دانید چه چیزی آزار دهنده است؟ وقتی در بالای کوه هستید و در کوه مجاور چیز جالبی می‌بینید. هیچ کس دوست ندارد که احساس کندی بکند و مجبور به ساخت پلی بین دو کوه شود و حتی بدتر مجبور شود از کوه بالا برود. کاری که این مود انجام می‌دهد ساده است. نشانه گیری کنید، کلیک کنید، و یک پل طناب به طرز جادویی ظاهر می‌شود که پیوندی را بین دو مقصد ایجاد می‌کند. بله، این برای افراد تنبلی مانند ما است. خیالتان راحت باشد. برای دانلود کلیک کنید.

The Lost Cities

5 معرفی بهترین مود های ماینکرافت برای PC با لینک دانلود

در این مود ساختمان‌ها خراب است و همه از بین رفته‌اند، در شهرهای گمشده بگردید و ببینید چه مدت می‌توانید از این بیابان آخرالزمانی زنده بمانید بدون اینکه در معرض مرگ قرار بگیرید. اگر شما می‌خواهید بقا را یک قدم جلوتر بردارید، این مود با Mod Biomes O Plenty نیز ارتباط برقرار می‌کند، به این معنی که مناطق جدید و خیره کننده زیادی برای کاوش در کنار شهرهای خالی خواهید داشت. برای دانلود کلیک کنید.

حال که با بهترین مود های ماینکرافت آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

4.4/5 - (209 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 دیدگاه برای “معرفی بهترین مود های ماینکرافت برای PC با لینک دانلود

  1. میشه لطفا توی یه فیلم آموزش بدین که چجوری این مود ها رو ، رو ماینکرافت پیاده کنیم

  2. چرا من نمیتونم دانلود کنم

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس