استفاده از ChatGPT در اپل واچ | اپلیکیشن watchGPT در اپل واچ

89
0
استفاده از ChatGPT در اپل واچ

کاربران ساعت‌های هوشمند اپل اکنون می‌توانند مستقیماً به چت‌بات هوشمند ChatGPT دسترسی پیدا کنند. دسترسی به این چت‌بات ازطریق اپلیکیشنی به نام watchGPT انجام می‌شود که توسط OpenAI (خالق ChatGPT) توسعه داده نشده است. در این پست به بررسی استفاده از ChatGPT در اپل واچ می پردازیم.

استفاده از ChatGPT در اپل واچ

به‌لطف watchGPT می‌توانید مستقیما از طریق اپل واچ با چت جی پی تی تعامل برقرار کنید. watchGPT به شما امکان می‌دهد مکالمه‌ با ChatGPT را از طریق پیامک، ایمیل یا شبکه‌های اجتماعی، با بقیه به اشتراک بگذارید.
توسعه‌دهنده‌ی watchGPT می‌گوید که این اپلیکیشن هیچ‌یک از داده‌های کاربر را جمع‌آوری نمی‌کند و در زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و هلندی در دسترس قرار گرفته است. برای استفاده از watchGPT باید این اپلیکیشن را با پرداخت ۳٫۹۹ دلار در اپ استور خریداری کنید.

نسخه‌ی فعلی watchGPT صرفا پرسیدن یک سؤال را امکان‌پذیر می‌کند، اما در به‌روزرسانی‌های بعدی می‌توان مکالمه‌ی کاملی با ChatGPT انجام داد. نسخه‌ی بعدی watchGPT ذخیره‌ی تاریخچه‌ی کار با این چت‌بات را نیز امکان‌پذیر می‌کند و پاسخ‌های متنی ChatGPT را با صدای بلند می‌خواند.

OpenAI اخیرا برای درآمدزایی، API جدیدی برای ChatGPT منتشر کرده است. به‌لطف این API، کسب‌و‌کارهای مختلف می‌توانند ChatGPT را وارد سرویس‌های خود کنند.

9to5mac

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس