5 سرویس رایگان برای برقراری تماس و ارسال پیامک به تمامی شماره تماس های دنیا

219
0
سرویس رایگان برای برقراری تماس

در این مقاله به معرفی بهترین سرویس رایگان برای برقراری تماس که به شما یک شماره در ایالات متحده برای تماس رایگان با آمریکا و کانادا از هر کجای دنیا می دهد، خواهیم پرداخت.

برنامه‌های تماس رایگان می‌توانند با استفاده از Wi-Fi یا داده تلفن همراه، تماس‌های داخلی و بین‌المللی را بدون هیچ هزینه‌ای برای شما برقرار کنند.

مقاله های زیر را هم بخوانید:

7 بهترین برنامه تماس رایگان (تماس های نامحدود با Wi-Fi)

نحوه انتقال پیامک از اندروید به آیفون 13

نحوه ارسال پیام های گروهی در اندروید

نحوه بهبود کیفیت تماس ویدیویی در مک

هر یک از این برنامه‌ها یک شماره تلفن رایگان (معمولا در ایالات متحده) به شما اختصاص می‌دهند که می‌توانید از آن برای برقراری تماس یا ارسال پیامک به هر شماره آمریکایی دیگری استفاده کنید.

در ادامه بهترین برنامه های تماس رایگان برای اندروید و iOS معرفی شده است.

Talkatone بهترین برنامه تماس رایگان

Talkatone بهترین برنامه تماس رایگان
Talkatone بهترین برنامه تماس رایگان

Talkatone یکی از شناخته شده ترین برنامه های تماس رایگان ایالات متحده در این لیست است. طی سال‌ها تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته است، و امروزه تماس‌ها و پیامک‌های نامحدود رایگان را به هر شماره ای در ایالات متحده و کانادا ارائه می‌دهد. شما همچنین می توانید برای برقراری تماس های بین المللی اعتبار خریداری کنید.

این برنامه شامل ویژگی‌هایی شامل، حفاظت از رمز عبور (بنابراین هیچ کس دیگری نمی تواند به برنامه دسترسی داشته باشد)، و مسدود کردن تماس‌ها، می باشد.

Talkatone خدمات اولیه را به راحتی انجام می دهد و خرید درون برنامه ای 10 دلاری برای حذف تبلیغات در مقایسه با برخی از مدل های اشتراک در این لیست به نسبت ارزان است. رابط کاربری آن ساده و مدرن است.

در نهایت، اگر می‌خواهید به صورت رایگان با ایالات متحده یا کانادا تماس بگیرید و واقعاً مطمئن نیستید چه گزینه‌هایی در دسترس هستند، این برنامه شماره تلفن رایگان انتخاب خوبی برای شروع است.

TextNow برترین برنامه رایگان شماره تلفن برای تماس و پیامک

TextNow به شما امکان می‌دهد به صورت رایگان با ایالات متحده و کانادا تماس بگیرید، اما با طراحی کمی متفاوت تر و سفارشی‌سازی بسیار بیشتر. این برنامه دارای منویی است که از سمت چپ به داخل می رود و می توانید رنگ های تم را مطابق با نیاز خود تغییر دهید.

حتی به شما امکان می دهد متون خود را با رایانه خود همگام کنید. این یک امتیاز بزرگ در مقایسه با سایر برنامه های موجود در این لیست است.

TextNow قبلا بر روی یک مدل اشتراکی کار می کرد: به این صورت که برای حفظ شماره خود و دسترسی به ویژگی هایی مانند پست صوتی و ارسال تماس باید ماهیانه 3 دلار پرداخت می کردید. اما امروز دیگر اینطور نیست. Textnow یک برنامه شماره رایگان است که به شما امکان می‌دهد بدون محدودیت در داخل ایالات متحده تماس رایگان برقرار کنید. همچنین می توانید با پرداخت هزینه ای، تبلیغات را حذف کنید.

TextNow همچنین به شما امکان برقراری تماس بین‌المللی را نیز می‌دهد، اگرچه برای انجام این کار باید نظرسنجی‌های درون‌برنامه‌ای را کامل کنید یا اقدام به پرداخت هزینه کنید.

FreeTone/TextMe Up/Text Me با ایالات متحده و کانادا تماس تلفنی رایگان برقرار کنید

FreeTone، TextMe Up و Text Me همگی یک برنامه شماره تلفن رایگان با طرح‌های رنگی متفاوت هستند. FreeTone رنگ سبز مایل به آبی، TextMe Up آبی روشن، و Text Me تقریبا آبی سلطنتی است. همه آنها یک شماره تلفن رایگان برای تماس و پیامک ارائه می دهند و البته برای اندروید مناسب هستند.

اگر FreeTone را دانلود کنید و حساب کاربری ایجاد کنید، یک شماره به شما داده می شود. اگر TextMe Up را دانلود کنید، به طور خودکار با همان شماره وارد سیستم خواهید شد. همه آنها توسط یک شرکت، TextMe ساخته شده اند. راستش ما هم نمیدانیم که چرا تصمیم به ساخت سه برنامه جداگانه گرفته اند.

هر کدام از این برنامه ها را که در نهایت دانلود کنید، به خوبی کار می کنند. تماس‌ها و پیامک‌ها به ایالات متحده و کانادا رایگان است، اما می‌توانید برای تماس بین‌المللی اعتبار خریداری کنید (یا با تماشای تبلیغاتی اعتبار کسب کنید). همچنین یک وب مسنجر نیزوجود دارد که می توانید با استفاده از اسکنر کد QR در هر دستگاهی وارد آن شوید. حذف تبلیغات در این برنامه 2 دلار در ماه هزینه دارد.

textPlus یک برنامه تماس بین المللی

textPlus پیام‌های متنی و تماس‌های ورودی رایگان را ارائه می‌دهد، اما تماس‌های خروجی رایگان را ارائه نمی کند. هزینه تماس‌های خروجی در ایالات متحده در حدود 0.02 دلار در دقیقه است، یا در صورت تمایل می‌توانید ویدیوهای تبلیغاتی تماشا کنید تا اعتبار رایگان دریافت کنید.

رابط کاربری این نرم افزار از پنج تب تشکیل شده است. تب اول موجودی شما را نشان می دهد و به شما امکان می دهد اعتبار کسب کنید. به طرز عجیبی، به نظر می رسد تب دوم دقیقا شبیه تب اول است. سه مورد دیگر پیامک ها، تماس ها، مخاطبین و تنظیمات شما هستند. در تنظیمات، می توانید به راحتی شماره خود را به یک شماره جدید با هر کد منطقه ای ایالات متحده تغییر دهید.

بدون تماس‌های خروجی رایگان به ایالات متحده و کانادا، نمی‌توانیم دلایل قانع کننده ای برای انتخاب textPlus نسبت به گزینه‌های قبلی بیاوریم، مگر اینکه نرخ تماس ارزان‌تری به کشور مورد نظر شما داشته باشند.

Dingtone یک سرویس رایگان برای برقراری تماس

Dingtone دارای برخی از ویژگی های منحصر به فرد است، اما رابط کاربری آن چندان جذاب نیست. خوشبختانه، طراحی مجدد این مشکلات را برطرف کرده است. امروز این نرم افزار، دارای یک رابط کاربری جذاب که استفاده و پیمایش در آن آسان است.

در این برنامه ما ویژگی Callback را دوست داریم. Dingtone می‌تواند به شما و شخص دیگر زنگ بزند و سپس تماس‌های شما را وصل کند، بنابراین هزینه‌ها را کاهش می‌دهد. این برنامه همچنین از افزودن شماره دوم و سوم به دستگاه های دیگر شما پشتیبانی می کند. می توانید یک شماره برای تلفن خود، شماره دیگری برای لپ تاپ خود و غیره داشته باشید.

همانطور که انتظار دارید، می توانید پیام صوتی، ارسال تماس و مسدود کردن تماس را نیز تنظیم کنید. برای برقراری تماس بین‌المللی با تلفن ثابت و تلفن همراه در بیش از 200 کشور، می‌توانید با تماشای ویدیو اعتبار رایگان کسب کنید.

در حالی که سایر برنامه ها فقط به شما امکان دسترسی به شماره های ایالات متحده را می دهند، Dingtone می تواند شماره ای را در ایالات متحده، کانادا، انگلستان، استرالیا، بلژیک و هلند به شما ارائه کند. به این ترتیب، برای ساکنان غیر ایالات متحده، این یک انتخاب عالی است.

راه های دیگر سرویس رایگان برای برقراری تماس

برنامه‌های تماس رایگان که به شما یک شماره رایگان می‌دهند یا به شما امکان برقراری تماس تلفنی رایگان با ایالات متحده و کانادا را می‌دهند، تنها یکی از راه‌هایی هستند که می‌توانید با استفاده از تلفن هوشمندتان به‌طور رایگان با آن ارتباط برقرار کنید.

اگر این برنامه ها نیازهای شما را برآورده نمی‌کنند، چرا گزینه‌های دیگر مانند برنامه‌های پیام‌رسان رایگان همراه با تماس ویدیویی را انتخاب نمی‌کنید؟ حتی سرویس هایی مانند واتس اپ و تلگرام این روزها به یک گزینه عالی تبدیل شده اند که می توانید آنها را امتحان کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس