7 بهترین برنامه تماس رایگان (تماس های نامحدود با Wi-Fi)

109
0
بهترین برنامه تماس رایگان

آیا نیاز به برقراری تماس ارزان در حین استفاده از Wi-Fi دارید؟ این برنامه‌های تلفن را که تماس و پیامک رایگان ارائه می‌دهند، بررسی کنید.

اگر می خواهید مقداری پول پس انداز کنید (و زمان زیادی از روز خود را در مکانی با Wi-Fi قابل اعتماد می گذرانید، مانند دفتر خود)، ممکن است بخواهید برای ارزان ترین طرح تلفن همراه موجود ثبت نام کنید و به جای آن به برنامه های تماس رایگان و پیامک تکیه کنید.

در اینجا هفت برنامه تلفن همراه با تماس رایگان برای اندروید و iOS آورده شده است. همه آنها تماس های نامحدود و پیام های متنی SMS را ارائه می دهند. برخی تماس های تلفن ثابت و تلفن همراه را ارائه می دهند. برای یادگیری بیشتر خواندن را ادامه دهید.

1.بهترین برنامه تماس رایگان: TextNow

همانطور که به زودی متوجه خواهید شد، بسیاری از برنامه‌هایی که تماس رایگان ارائه می‌دهند، همگی یک هشدار مهم دارند—شما فقط می‌توانید با افرادی تماس بگیرید که برنامه را نیز نصب کرده‌اند. اغلب، نمی توانید با تلفن ثابت یا تلفن همراه معمولی تماس بگیرید.

TextNow یکی از استثناهاست. تا زمانی که در ایالات متحده یا کانادا زندگی می کنید، می توانید با هر شماره تلفنی در هر کشوری به صورت نامحدود تماس تلفنی رایگان برقرار کنید. اگر می خواهید با شماره های بین المللی تماس بگیرید، باید پرداخت کنید. با این حال، می توانید با تکمیل پیشنهادات، اعتبار تماس بین المللی کسب کنید.

سایر ویژگی‌های جالب عبارتند از رونوشت‌های پست صوتی، شناسه تماس‌ گیرنده، ارسال تماس و شماره ورودی رایگان شما. TextNow در اندروید و iOS و همچنین ویندوز و macOS در دسترس است.

Text Free .2

Text Free توسط Pinger ایجاد شد، شرکتی که چندین سال است برنامه‌های تماس Wi-Fi رایگان می‌سازد. این شبیه به TextNow است، اما چند تفاوت مهم وجود دارد. مهم‌تر از همه، فقط تماس‌های برنامه به برنامه مبتنی بر Wi-Fi و تماس‌های ورودی رایگان هستند. اگر می‌خواهید با یک شماره تلفن معمولی تماس‌های خروجی برقرار کنید، باید پرداخت کنید.

خوشبختانه، می‌توانید با تماشای ویدیوها و تکمیل پیشنهادات شریک، دقیقه‌های رایگان به دست آورید. اگر ترجیح می دهید پرداخت کنید، می توانید 100 دقیقه خروجی را با 1.99 دلار دریافت کنید. می توانید از دقیقه ها برای تماس با هر نقطه از جهان استفاده کنید.

همچنین می‌توانید شماره تلفن واقعی ایالات متحده را انتخاب کنید که می‌توانید به دوستان و خانواده بدهید. انتخابگر شماره سفارشی به شما امکان می دهد یک کد منطقه را انتخاب کنید، سپس ترکیب دلخواه خود را از کاراکترها اضافه کنید.

برنامه Text Free از تبلیغات پشتیبانی می‌کند و در اندروید و iOS در دسترس است.

3.بهترین برنامه تماس رایگان: WhatsApp

استفاده از واتس اپ برای برقراری تماس رایگان محدودیت های آشکاری دارد. شما نمی توانید با تلفن ثابت یا تلفن همراه تماس بگیرید. این برنامه فقط می تواند با سایر افرادی که واتس اپ را نصب کرده اند تماس برقرار کند. با این وجود، هنوز هم یکی از پرکاربردترین برنامه های تماس رایگان است.

نکته مثبت این است که تعداد فزاینده‌ای از کسب‌وکارها – بزرگ و کوچک – اکنون اکانت های WhatsApp را حفظ می‌کنند. این به این معنی است که ممکن است همچنان بتوانید از رستوران مورد علاقه خود پیتزا سفارش دهید وقتی که نیمه شب دچار گرسنگی شدید.

برخلاف TextNow و Text Free، واتس‌اپ از تماس‌های ویدیویی و تماس گروهی نیز پشتیبانی می‌کند.

با این حال، بهترین بخش در مورد WhatsApp، پایگاه کاربری آن است. به راحتی محبوب ترین برنامه پیام رسانی در جهان است، به این معنی که احتمال بسیار زیادی وجود دارد که شخصی که می خواهید با آن تماس بگیرید نیز یک اکانت کاربری داشته باشد.

بار دیگر، واتس اپ برای اندروید و iOS در دسترس است. شما نمی توانید از طریق برنامه وب سرویس تماس برقرار کنید.

4. Google Duo

Google Duo یکی دیگر از برنامه های تماس Wi-Fi است. این امکان را به شما می دهد تا با سایر کاربران در سیستم عامل اندروید و iOS تماس رایگان وای فای برقرار کنید.

از دیگر ویژگی های کلیدی می توان به پشتیبانی از چت گروهی حداکثر 32 نفر، ویژگی عکس حین تماس، تماس های صوتی و حالت کم نور اشاره کرد. ما به خصوص حالت خانوادگی Google Duo را دوست داریم. به شما امکان می‌دهد در تماس‌های ویدیویی doodle کنید و شخصیت روی صفحه خود را با ماسک‌ها، برچسب‌ها و موارد دیگر تغییر دهید.

5.بهترین برنامه تماس رایگان: Dingtone

Dingtone یکی دیگر از بهترین برنامه های پیامک و تماس رایگان است. می‌توانید پیام‌های متنی رایگان نامحدود را به شماره‌های دیگر (هم در ایالات متحده و هم در سطح بین‌المللی) ارسال کنید و می‌توانید از طریق Wi-Fi به صورت رایگان با تلفن ثابت تماس بگیرید.

اگر به شماره دومی برای تجارت نیاز دارید یا به شماره خصوصی جدا از شماره ای که دوستانتان دارند نیاز دارید، این برنامه بسیار مفید است. حتی می‌توانید از شماره دوم برای شوخی‌های همسرتان استفاده کنید.

Talkatone .6

Talkatone که هم برای اندروید و هم برای iOS در دسترس است، یک شماره تلفن رایگان ایالات متحده را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از آن برای ارسال و دریافت پیامک و برقراری تماس با اکثر شماره های مستقر در ایالات متحده، از جمله تلفن ثابت، استفاده کنید. این قطعا یک برنامه تماس است که ارزش بررسی را دارد.

می‌توانید از Talkatone برای برقراری تماس از طریق Wi-Fi یا داده تلفن همراه استفاده کنید. البته، داده‌های سلولی از طریق ذخیره داده‌های شما کاهش می‌یابد، اما در صورت کم بودن، همچنان از استفاده از دقیقه‌های موجود اجتناب می‌کند. این برنامه هنگام سفر در خارج از ایالات متحده کار می کند، اما شماره تلفن های خارجی مسدود شده است.

7.بهترین برنامه تماس رایگان: Skype

مطمئناً، برنامه مایکروسافت مانند گذشته از تسلط بر بازار برخوردار نیست، اما همچنان در برنامه‌های تماس رایگان Wi-Fi نقش مهمی دارد و در بین کاربران تجاری محبوب است.

بار دیگر، تماس با سایر کاربران اسکایپ رایگان است. اگر می خواهید با تلفن ثابت و تلفن همراه تماس بگیرید، باید در یکی از طرح های پرداخت اسکایپ ثبت نام کنید. طرح های متعددی در دسترس است که هر کدام تعداد دقیقه متفاوت و کشورهای پشتیبانی شده را ارائه می دهند.

و به یاد داشته باشید، اگر مشترک Office 365 هستید، هر ماه 60 دقیقه تماس رایگان با هر شماره جهانی دریافت می کنید. متأسفانه دقیقه های استفاده نشده بین ماه ها جمع نمی شوند.

تماس Wi-Fi آینده است

برنامه هایی که به شما امکان می دهند شماره تلفن خود را انتخاب کنید و با سایر کاربران تماس رایگان وای فای برقرار کنید، در حال محبوب شدن هستند.

در واقع، دیدن آینده ای که در آن این برنامه ها نقش مهمی در چشم انداز طرح تلفن همراه ایفا نکنند، دشوار است. آنها به راحتی می توانند به نتفلیکس بخش تماس تلفنی تبدیل شوند.

بنابراین، کدام برنامه را باید انتخاب کنید؟ به نیاز های شما بستگی دارد. اگر می خواهید به طور انحصاری با سایر برنامه ها تماس بگیرید، خدماتی مانند WhatsApp و Google Duo بی نظیر هستند. با این حال، اگر نیاز به برقراری تماس های خروجی با تلفن های ثابت و تلفن همراه دارید، باید به یکی از راه حل های دیگر مراجعه کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس