6 بهترین انجمن ارز دیجیتال برای علاقه مندان به رمزگذاری

102
0
بهترین انجمن ارز دیجیتال

چه از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال باشید و چه به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع هستید، در اینجا شش تا از بهترین انجمن های رمزنگاری آنلاین وجود دارد که می توانید بررسی کنید. بهترین انجمن ارز دیجیتال را در ادامه معرفی کرده ایم.

همچنین مطلب معرفی 13 انجمن بزرگ بازی های ویدیوئی را هم بخوانید.

روندهای جدید به طور مداوم در بازار کریپتو ظهور می کنند، و شما باید بیشتر از جستجوهای دوره ای گوگل یا دنبال کردن پلتفرم های خبری محلی خود را برای ادامه دادن انجام دهید. بهترین راه برای به روز ماندن در دنیای کریپتو، پیوستن به یک جامعه آنلاین از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال است که به طور فعال اطلاعات مربوط به بازار کریپتو را با اعضای خود منبع و به اشتراک می گذارند.

عکس

با این حال، پیوستن به یک انجمن رمزنگاری یک چیز است و یافتن انجمنی که دارای اطلاعات معتبر فعال است، چیز دیگری است. بنابراین، در اینجا بهترین انجمن‌های رمزنگاری آنلاین هستند که باید برای همه چیزهای رمزنگاری‌شده در آن‌ها حضور داشته باشید.

1.بهترین انجمن ارز دیجیتال: The Bitcoin Forum

انجمن بیت کوین یک سایت عالی برای دریافت اطلاعات در مورد بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال است. می‌توانید اخبار روزانه بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها را بیابید، به بحث‌های فعال در مورد ارزهای دیجیتال و بازار کریپتو بپیوندید، دیدگاه‌های خود را با سایر اعضا به اشتراک بگذارید، و پروژه‌ها و ایردراپ‌های جدید کریپتو را برای شرکت در آن بیابید.

علاوه بر این، این انجمن برای اعضایی که می خواهند نحوه عملکرد بیت کوین و اصطلاحات گیج کننده در صنعت را بیاموزند، آموزش های بیت کوین ارائه می دهد. همچنین، می‌توانید گزارش‌های تحلیل تکنیکال را بیابید تا زمانی که می‌خواهید در بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید، تصمیمات آگاهانه بگیرید.

2. BeerMoneyForum

BeerMoneyForum یکی از انجمن‌هایی است که می‌خواهید به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. این سایت دارای بحث های آموزنده در مورد سرمایه گذاری های مختلف پول سازی آنلاین، از ارزهای دیجیتال گرفته تا مارکتینگ اینترنتی و دیگر فرصت های سرمایه گذاری است.

علاقه مندان به کریپتو نیز به راحتی می توانند سایت را پیمایش کنند و این انجمن شامل بخش هایی در مورد برنامه نویسی، هاستینگ وب، طراحی و بهینه سازی موتورهای جستجو است. در اینجا، می توانید در مورد این موضوعات یاد بگیرید و سؤال بپرسید و در کمترین زمان بازخورد دریافت کنید. برعکس، این انجمن با بیش از 200000 عضو، دارای اعضای رو به رشدی است.

عکس

3.بهترین انجمن ارز دیجیتال: [H]ardForum

در [H]ardForum، مکالمات آموزنده ای در مورد ارزهای دیجیتال پیدا می کنید. با این حال، [H]ardForum یک انجمن متنوع است که تنها به گفتگوهای رمزنگاری محدود نمی شود. این انجمن همچنین شامل بخش های فناوری، رایانه، ابزارها و برنامه نویسی است.

علاوه بر این، می توانید آخرین اخبار و اطلاعات فنی را در انجمن بیابید. همچنین، معاملات و حراج های منظمی در سایت وجود دارد که می توانید در آن ها شرکت کنید یا حراج خود را برای ارزهای دیجیتال و موضوعات دیگر برگزار کنید.

4. Boards.ie

Boards.ie یک پلتفرم آنلاین است که در آن در مورد هر چیزی که مربوط به بازار مالی است، از تجارت گرفته تا سرمایه گذاری و رمزارز، بحث می کنید. همچنین دارای مقالات آموزنده در مورد NFT ها، DAO و پروژه های بلاک چین در حال ظهور مانند فلت کوین های کریپتو است.

علاوه بر این، می‌توانید آخرین اخبار مربوط به کریپتو، از جمله قیمت‌ها، سیاست‌های دولت و آخرین رویدادها را دریافت کنید. علاوه بر این، می‌توانید بایدها و نبایدهای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را در Boards.ie بیاموزید.

5.بهترین انجمن ارز دیجیتال: Altcoins Talks

Altcoins Talks یک انجمن آنلاین است که در مورد ارزهای دیجیتال و بازار کریپتو بحث می کند. در اینجا، می‌توانید اخبار مربوط به ارزهای دیجیتال، پروژه‌های جدید ارزهای دیجیتال و سیگنال‌های معاملاتی را بیابید.

Altcoins Talks شامل چندین فروم(انجمن) فرعی از جمله بیت کوین، اتریوم و زنجیره هوشمند بایننس است. سایر موارد عبارتند از توکن های DeFi، استیبل کوین ها، استخراج ارزهای دیجیتال، کیف پول های رمزنگاری، فارکس، و بازار سهام و معاملات کالا.

اگر یک معامله گر مبتدی کریپتو هستید، بخش های مبتدی، آموزش و آموزش بیشتر وجود دارد که می توانید اطلاعات اولیه و پیشرفته ای در مورد ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین به دست آورید، به علاوه می توانید در مورد تجارت کریپتو نیز بیاموزید.

علاوه بر این، می‌توانید پیشنهادهای کاری را بیابید که با ارزهای رمزنگاری شده پرداخت می‌کنند، در ایردراپ‌ها و هدایا شرکت می‌کنند، یا در پلتفرم تبلیغ می‌کنند.

6.بهترین انجمن ارز دیجیتال: Cryptocurrency – Reddit

Reddit یک جامعه آنلاین محبوب از افراد علاقه مند به چندین موضوع و موضوع است که می توانید به آنها فکر کنید. هر موضوع مورد علاقه subreddit نامیده می شود. پلتفرم رسانه های اجتماعی پایگاه عضویت بزرگ و رو به رشدی دارد.

برای علاقه مندان به ارزهای دیجیتال، subreddit ارزهای دیجیتال جایی است که می توانید بحث های عمیقی در مورد هر چیزی که مربوط به ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین است بیابید. این پلتفرم دارای پست‌ها و مکالمات روزانه در مورد ارزهای دیجیتال با بیش از پنج میلیون عضو است. به علاوه، می‌توانید یاد بگیرید که چگونه بدون خرید سکه، در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید.

عکس

امروز با پیوستن به یک انجمن کریپتو مطلع شوید

انجمن‌های رمزنگاری راه بسیار خوبی برای دریافت تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد صنعت کریپتو هستند، از پروژه‌های جدید کریپتو گرفته تا قیمت ارزهای دیجیتال و سیگنال‌های تجاری؛ بنابراین، شما را در جریان آخرین رویدادهای صنعت قرار می دهد. علاوه بر این، عضو شدن در انجمن رمزنگاری به شما کمک می کند تا در مورد فناوری بلاک چین و مشتقات آن بیشتر بدانید.

با این حال، هنگام مشارکت در هر انجمن اینترنتی، پروتکل های ایمنی و امنیت آنلاین را در نظر داشته باشید. اگر می‌خواهید یک تالار گفتگوی رمزنگاری فعال داشته باشید، با یک یا چند تا از انجمن‌های ذکر شده در این بخش ثبت ‌نام کنید تا امروز به آن بپیوندید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس