6 بهترین سایت برای فروش مک استفاده شده شما

117
0
بهترین سایت برای فروش مک

آیا به دنبال فروش مک قدیمی خود با پول نقد سریع هستید؟ این وب سایت ها را بررسی کنید. بهترین سایت برای فروش مک را در ادامه معرفی کرده ایم.

همانطور که می دانید، مک ها مانند هر کامپیوتر دیگری برای همیشه دوام نمی آورند و در نهایت باید آنها را جایگزین کنید. مک ها نیز در مقایسه با اکثر رایانه های شخصی ویندوزی موجود در بازار نسبتاً گران هستند. یکی از راه های کاهش هزینه این است که مک قدیمی خود را بفروشید.

با این حال، چند عامل بر ارزش فروش مجدد Mac شما تأثیر می‌گذارند، به این معنی که تا زمانی که برای مک خود درخواست پیشنهادی نکنید، همیشه مشخص نیست که چقدر دریافت خواهید کرد. بنابراین، تصمیم گیری برای فروش مک خود می تواند مشکل باشد. خوشبختانه، وب سایت هایی که در زیر لیست کرده ایم، مک های دست دوم را با قیمت های مناسب خریداری می کنند.

1.بهترین سایت برای فروش مک: Cash For Your Mac

پول نقد برای مک شما

مسلماً بهترین وب سایت در این لیست، Cash For Your Mac است، زیرا به دلیل راحتی، قیمت ها و رتبه های مثبت است. این وب سایت انواع مک ها را می پذیرد، حتی مک پرو 2019، ماشینی که به دلیل اندازه آن حمل و نقل آن دشوارتر است.

فروش مک از طریق Cash For Your Mac نسبتا ساده است. ابتدا باید نوع مک را که می خواهید بفروشید انتخاب کنید، مشخصات آن را انتخاب کنید، شرایط آن را شرح دهید و تصمیم بگیرید که چه لوازم جانبی را شامل می شوید.

از نظر پرداخت، Cash For Your Mac می‌تواند پول را به صورت گیفت کارت اپل، پرداخت فوری PayPal یا چک تجاری برای شما ارسال کند، بنابراین نیازی به پرداخت هزینه‌ای ندارید. در مورد قیمت‌گذاری، Cash For Your Mac قیمت‌های مناسبی را برای مک‌های دست دوم ارائه می‌دهد. اگر به دنبال یک وب سایت قابل اعتماد هستید که قیمت منصفانه ای به شما بدهد، این یک گزینه عالی است.

2. Mac of All Trades

وب‌سایت دیگری که می‌تواند قیمت منصفانه‌ای را برای کامپیوتر دست دوم اپل به شما بدهد، Mac of All Trades است. مانند Cash For Your Mac، می‌توانید انواع مختلف مک، آی‌پد و آیفون را نیز بفروشید. برای دریافت قیمت، باید سری/مدل را انتخاب کنید و جزئیات محصول مانند شرایط را وارد کنید، ارتقاها را در صورت وجود توضیح دهید و سایر اطلاعات مرتبط را ارائه دهید.

عکس

Mac of All Trades نیز ظرف سه روز کاری پرداخت شما را برای شما ارسال می کند، به این معنی که به سرعت پرداخت خواهید شد. در صورت تمایل می توانید پول خود را با Zelle یا چک دریافت کنید. این فرآیند ساده است و به شما یک چرخش سریع می دهد.

3.بهترین سایت برای فروش مک: Sell Your Mac

مک خود را بفروشید

Sell ​​Your Mac یک شرکت دیگر دنیای محاسبات است، یک وب‌سایت معروف که به‌روزرسانی‌های مک، درایوهای خارجی و سایر محصولات مرتبط با مک را می‌فروشد. علاوه بر خرید مک شما، Sell Your Mac همچنین برنامه‌ای دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید به نام Trade In For A Purpose که 20 دلار از فروش دستگاه شما برای کمک به دانش‌آموزانی که به مک نیاز دارند کمک می‌کند.

وقتی نوبت به فرآیند فروش واقعی می‌رسد، Sell Your Mac با انجام پاک‌کردن امن داده‌ها در مک شما برای حذف تمام داده‌های شخصی، خود را از سایر پلتفرم‌ها متمایز می‌کند. با وجود این سرویس، همیشه تمرین خوبی است که ابتدا مک را خودتان پاک کنید، به خصوص اینکه قبل از ارسال باید قفل فعال سازی را در مک خود حذف کنید.

راه هایی وجود دارد که افراد می توانند داده های پاک شده را در مک نیز بازیابی کنند، بنابراین مهم است که هر گونه اطلاعات شخصی را از رایانه قدیمی خود حذف کنید.

4. eBay

eBay یک فروشنده آنلاین است که به فروش انواع مختلف محصولات معروف است و مک ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. برخلاف سایر وب سایت های موجود در این لیست، باید یک اکانت کاربری رایگان با eBay ایجاد کنید. شما همچنین باید یک لیست برای دستگاه خود ایجاد کنید و مسئول ارسال آن به خریدار هستید.

یکی از نکات مثبت فروش مک خود در eBay این است که می توانید قیمت مورد نظر خود را برای مک خود تعیین کنید. با این حال، در مورد قیمت گذاری یک اشکال وجود دارد: هزینه هایی که هنگام فروش از طریق وب سایت پرداخت می کنید. بنابراین، ایده خوبی است که هنگام تعیین قیمت برای فهرست، این هزینه ها را در نظر بگیرید.

eBay یک وب سایت محکم برای فروش لوازم الکترونیکی با قیمتی است که شما می خواهید، به شرطی که منطقی باشد و شما مایل باشید که این فرآیند را به عهده بگیرید.

5. Gizmogo

اگر به وب‌سایت‌های دیگر برای فروش مک اینتل خود نگاه کرده‌اید، اما از قیمت‌هایی که دریافت کرده‌اید راضی نبوده‌اید، Gizmogo را در نظر بگیرید. این یکی دیگر از پلتفرم های تجارت الکترونیکی است که مک ها را با قیمت مناسب خریداری می کند.

هنگامی که تب Macs را در وب سایت انتخاب می کنید، Gizmogo بهترین پیشنهاد را برای Mac های خاص نشان می دهد. حتی اگر مک باستانی داشته باشید، می توانید مبلغ کمی دریافت کنید. با این حال، پرداخت های بزرگ تری را برای مدل های جدید مک خواهید دید.

توجه به این نکته مهم است که Gizmogo در زمان نگارش این مقاله از مک های سیلیکونی اپل استفاده نمی کند. بنابراین، اگر می خواهید یک مک با تراشه M1 یا M2 بفروشید، باید جای دیگری را جستجو کنید.

6.بهترین سایت برای فروش مک: Apple Trade In

در وب‌سایت اپل، شما این امکان را دارید که مک خود را برای خرید یک مک جدید معامله کنید. همانطور که از اپل انتظار دارید، تجارت در مک شما یک فرآیند ساده است. باید شماره سریال مک خود را وارد کنید، سپس تأیید کنید که مک شما است. پس از ادامه، باید به چند سوال در مورد رایانه خود پاسخ دهید و پس از آن یک نقل قول دریافت خواهید کرد.

یکی از نکاتی که در مورد برنامه تجارت اپل باید به آن توجه کرد این است که قیمت ها مانند گذشته برای برخی از محصولات معقول نیستند. به عنوان مثال، دیوید ایمل، نویسنده و محقق MKBHD، با دیدن آنچه که می تواند برای بالاترین رده مک پرو 2019 دریافت کند، به قیمت های پایین تر در توییتر اشاره کرد. سایر وب سایت ها در مقایسه با اپل پول بیشتری را برای Mac Pro ارائه می دهند.

برنامه معامله در اپل فرآیند فروش روانی را ارائه می دهد، اما این به قیمت ارزش مبادله بالاتر است. اگر نمی‌توانید قیمت بهتری برای مک خود پیدا کنید و قصد دارید نسخه جدید خود را مستقیماً از اپل دریافت کنید، برنامه تجارت آن می‌تواند یک گزینه باشد.

مک قدیمی خود را به راحتی بفروشید

در مجموع، اینها برخی از بهترین وب سایت هایی هستند که می توانید در زمانی که نیاز به فروش مک قدیمی خود دارید، به آنها اعتماد کنید. برای به دست آوردن بهترین ارزش، بررسی کنید که هر وب سایت چقدر از شما برای مدل Mac شما نقل قول می کند.

با این حال، اگر هیچ کدام قیمت مورد نظر شما را ارائه نکرد، می توانید آن را در eBay فهرست کنید. و هنگامی که در نهایت وب سایتی را که می خواهید استفاده کنید پیدا کردید، باید مک خود را برای فروش آماده کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس