7 تا از بهترین وبلاگ های روانشناسی برای پیدا کردن آخرین تحقیقات در این زمینه

112
0
بهترین وبلاگ های روانشناسی

اگر به علم و روانشناسی علاقه مند هستید، در ادامه هفت تا از بهترین وبلاگ های روانشناسی را معرفی کرده ایم که می توانید برای یافتن آخرین تحقیقات از آنها استفاده کنید.

این طبیعت انسان است که دائماً به دنبال پیشرفت باشد و به دنبال راه هایی برای درک و بهبود رفتار انسان باشد. اگر روش هایی که در جدیدترین تحقیقات روانشناسی معرفی شده را در زندگی‌تان پیاده‌ کنید، نتایج بهتری دست خواهید یافت.

روانشناسی موضوعی وسیع با تحقیقات گسترده ای در مورد مغز انسان و رفتارهای آن است. این دانش برای من و شما بسیار ارزشمند و آموزنده است.

بهترین وبلاگ های روانشناسی

از این رو، در اینجا هفت وبلاگ برای شما آورده شده است که می توانید با استفاده از آنها در مورد تحقیقات اخیر، ترندها و یافته های روانشناسی مطالعه کنید. این وبلاگ ها شما را به روز نگه می دارند و از آخرین پیشرفت ها مطلع می کند و همه اطلاعات مفید را در دسترس جامعه قرار می دهند.

وبلاگ PSYBLOG

بهترین وبلاگ های روانشناسی
بهترین وبلاگ های روانشناسی

این وبلاگ از سال 2004 تحقیقات علمی در زمینه روانشناسی را منتشر می کند. نویسنده، دکتر Jeremy Dean که دارای مدرک دکترا در روانشناسی است، تحقیقات علمی بررسی شده را در این وبلاگ قرار داده است.

این وبلاگ انواع تحقیقات علمی از جمله موضوعاتی مانند سلامت روان، تغییر عادت، هوش، حافظه، خودسازی و غیره را پوشش می دهد.

تعدادی پست علمی در این وبلاگ وجود دارد که مشاهده آنها برای عموم آزاد است. با این حال، برخی دیگر از مطالب را تنها اعضا می توانند با عضویت در سایت دسترسی داشته باشند و بخوانند.

اگر PSYBLOG را دنبال کنید، ایمیل های روزانه یا هفتگی درباره تحقیقات جدیدی که در سایت منتشر می شوند را برای شما ارسال می کند. این وبلاگ دارای بیش از 50 دسته بندی است که می توانید از میان آنها درباره هر ترندی در روانشناسی مطالعه کنید.

وبلاگ Psychology Today

بهترین وبلاگ های روانشناسی
بهترین وبلاگ های روانشناسی

Psychology Today یکی از برجسته ترین وب سایت های مرتبط با روانشناسی است. هر چیزی، از محتوای پژوهش محور گرفته تا راهنمایی عملی را ارائه می دهد.

این وبلاگ دارای بخشی به نام Today است که در آن آخرین اخبار منتشر شده در زمینه روانشناسی را دریافت می کنید. همچنین مطالب مهم و موضوعات مرتبط با روانشناسی نیز در این بخش وجود دارد.

یکی دیگر از چیزهای مفیدی که می توانید در این وب سایت دریافت کنید، مجله آن است که حاوی تعدادی وبلاگ علمی است. مطالب موجود در این وب سایت توسط متخصصان نوشته شده است و مقالات علمی زیادی نیز برای پشتیبانی از این مطالب اضافه شده است.

علاوه بر همه اینها، Psychology Today یک انجمن بین المللی است که در آن نویسندگان و درمانگران از سراسر جهان به ارائه محتوا می پردازند. مطمئناً در این وبلاگ همه کاره چیز جالبی برای خواندن و یادگیری پیدا خواهید کرد.

وبلاگ PsychCentral

بهترین وبلاگ های روانشناسی
بهترین وبلاگ های روانشناسی

PsychCentral تنها به موضوعات مرتبط با روانشناسی اختصاص دارد و شامل بخش هایی مانند اضطراب، افسردگی، اختلال دوقطبی، اوتیسم و ​​غیره است. هر بخش شامل وبلاگ های علمی و مطالعات انجام شده اخیر در مورد آنها است.

جالب اینجاست که این وبلاگ ها حاوی نظرات تخصصی روانشناسان، روان درمانگران و دیگر متخصصان مختلف است. و اطلاعاتی به روز و مبتنی بر شواهد را در مورد هر وضعیت روانی ارائه می دهد.

این وب سایت همچنین نکات و راهنمایی هایی را بر اساس تحقیقات بالینی در اختیار شما قرار می دهد تا به شما در درک بهتر بیماری های سلامت روان کمک کند. حتی می توانید برای دریافت آخرین پست های وبلاگ از طریق ایمیل در این وبلاگ مشترک شوید.

وبلاگ Notes from Two Scientific Psychologists

بهترین وبلاگ های روانشناسی
بهترین وبلاگ های روانشناسی

این وبلاگ برای کسانی است که می خواهند درباره مطالعات علمی اخیر و یا قدیمی در مورد رفتار و روانشناسی انسان مطالعه کنند. این سایت توسط دو روانشناس آموزش دیده، Andrew D. Wilson و Sabrina Golonka اداره می شود.

Andrew و Sabrina هر دو علاقه مند به دانش علمی هستند و در زمینه های شناختی، زبان و علوم اعصاب آموزش دیده اند. بنابراین، هر آنچه در این سایت می خوانید با اطلاعات علمی قوی پشتیبانی می شود.

شما می توانید در این سایت داده های زیادی در مورد نظریه های علمی مختلف مرتبط با روانشناسی پیدا کنید. مقالات علمی این سایت که در قالب وبلاگ نوشته شده اند برای خوانندگان عادی به راحتی قابل درک هستند.

این سایت همچنین به خوانندگان خود کمک می کند تا با اظهار نظر در مورد پست های قدیمی و جدید وبلاگ، در موضوعات و بحث ها مشارکت داشته باشند. این نظرات توسط نویسندگان از طریق فید RSS خوانده می شود و به شما فرصتی می دهد تا به طور مستقیم با آنها بحث کنید.

وبلاگ gradPSYCH Blog

بهترین وبلاگ های روانشناسی
بهترین وبلاگ های روانشناسی

همانطور که از نام آن پیداست، این وبلاگ یک منبع ارزشمند برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی علاقه مند به روانشناسی است. این سایت افراد را به نوشتن در مورد روانشناسی تشویق می کند، بودجه ارائه می دهد و از دانشجویان فارغ التحصیل به روش های متعددی مانند تأمین بودجه برای تحقیق حمایت می کند.

این وبلاگ یک فرصت عالی برای کمک به خوانندگان برای دسترسی به آخرین تحقیقات و ترندهای روانشناسی فراهم می کند. مقالات منتخب این وبلاگ که مبتنی بر شواهد هستند نیز برای انتشار در مجله APA نامزد شده اند.

این سایت همچنین به مشترکین این امکان را می دهد که از طریق ایمیل آپدیت های های مربوط به آخرین تحقیقات و همچنین پست های وبلاگ را دریافت کنند. gradPSYCH تنها برای دانشجویان نیست. هر کسی می تواند مطالب بسیار خوبی در مورد روانشناسی پیدا کند و مطالعه کند.

وبلاگ Psychology In Action

بهترین وبلاگ های روانشناسی
بهترین وبلاگ های روانشناسی

Psychology In Action وبلاگی است که توسط دانشجویان دکتری روانشناسی به منظور گسترش دانش در جامعه اداره می شود و برای علاقه مندان به خواندن و درک روانشناسی بسیار مناسب است.

این وبلاگ تحقیقات دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را در مورد ترند های اخیر روانشناسی ارائه می دهد. و با به اشتراک گذاری این مطالب به افراد داخل و خارج از حوزه روانشناسی کمک می کند تا بتوانند از آخرین تحقیقات علمی مطلع شوند و در مورد آنها فکر کنند.

این وبلاگ حاوی مجموعه مقالات متنوع با تمرکز بر جوامع مختلف و مسائل مربوط به آنها است. همچنین شامل مصاحبه ها و پادکست هایی با دانشجویان و دانشمندان است که تحقیقات و یافته های آنها را بررسی می کنند.

وبلاگ Progressfocussed

بهترین وبلاگ های روانشناسی
بهترین وبلاگ های روانشناسی

Progressfocussed یکی دیگر از وبلاگ های فوق العاده و عالی است که حاوی مطالعات انجام شده در مورد موضوعات مختلف روانشناسی است. همانطور که از نام آن پیداست، محتوای این سایت بر پیشرفت و حل مشکل برای دستیابی به راه حل های بهتر تمرکز دارد.

این سایت همچنین درمان های مبتنی بر شواهدی را برای موضوعات مورد بحث ارائه می دهد. که شامل موضوعاتی از رویکردهای حل مسئله گرفته تا درمان های روانشناختی مناسب برای مقابله با مشکلات روانشناختی مختلف می شود.

یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده این وبلاگ این است که با متخصصان روانشناسی مصاحبه می کند و از آنها در مورد تحقیقات و رشته خود سؤال می کند و آن مصاحبه ها را منتشر می کند.

این سایت همچنین به کتابی به نام Progress-Focused Approach که در آمازون موجود است، لینک می دهد. بنابراین، از طریق وبلاگ Progressfocussed، در مورد موضوعات مرتبط با روانشناسی هم محتوای آنلاین و هم آفلاین به دست می آورید.

 

با دنبال کردن جدیدترین تحقیقات روانشناسی، همیشه به روز باشید

روانشناسی حوزه بسیار متنوع با تحقیقاتی در مورد موضوعات مختلف است. اگر دانشجوی روانشناسی یا یک فرد حرفه ای نباشید، خواندن مقالات ژورنال برایتان آسان نخواهد بود.

وبلاگ های علمی فوق، تحقیقات منتشر شده را می گیرند و آنها را به گونه ای که برای عموم مردم مناسب باشند منتشر می کنند تا افراد بتوانند به راحتی آنها را مطالعه کنند و از آنها بهره ببرند. این وبلاگ ها حاوی اطلاعات معتبر و مبتنی بر شواهدی هستند.

از آنجایی که این سایتها توسط افراد متخصص اداره می شوند و مطالعات انجام شده جدید و معتبری را در اختیار شما قرار می دهند، می توانید از این وبلاگ ها برای بهبود سلامت روان، تناسب اندام و رفتارهای خود  استفاده کنید تا راندمانی بیشتر و سبک زندگی بهتری داشته باشید. 

منبع : makeuseof

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس