معرفی هفت فروشگاه آنلاین برای افراد چپ دست | ابزار مناسب برای چپ دست ها

334
0
فروشگاه آنلاین برای افراد چپ دست

چپ دست بودن در دنیایی احاطه شده با افراد راست دست، چالش های خاص خود را دارد. از قیچی و نوت بوک گرفته تا میز و گیتار، افراد چپ دست قطعا در استفاده از ابزارهای روزمره مشکل دارند. پیدا کردن محصولات مناسب چپ دست ها برای هر فرد چپ دستی می تواند مشکل ساز باشد. بنابراین، در این مقاله به معرفی هفت فروشگاه آنلاین برای افراد چپ دست می پردازیم.

معرفی هفت فروشگاه آنلاین برای افراد چپ دست

 خبر خوب این است که محصولاتی برای چپ دست ها وجود دارد و به لطف فروشگاه های آنلاین معرفی شده در زیر، یافتن آنها آسان تر از همیشه است.

فروشگاه Anything Left-Handed

فروشگاه آنلاین برای افراد چپ دست
فروشگاه آنلاین برای افراد چپ دست

Anything Left-Handed که در سال 1968 تأسیس شد، یکی از پیشگامان در زمینه ی عرضه محصولات مخصوص چپ دستان است.  این وب سایت طیف گسترده ای از آیتم های مخصوص افراد چپ دست را ارائه می دهد. از جمله ظروف آشپزخانه، لوازم التحریر، لوازم اداری، ابزار باغبانی و قیچی.

 اگر برای دوستان چپ دست خود هدیه می‌خواهید، می‌توانید ایده‌هایی برا این هدیه در وب‌سایت آن‌ها به صورت دسته‌بندی شده مشاهده کنید.  حتی بهتر از آن، می‌توانید بسته‌های هدیه کامل و مجموعه‌ای از وسایل ضروری برای نوشتن، آشپزی و کودکان در آنجا پیدا کنید.

بهتر از همه اینکه، شما 30 روز ضمانت عودت و تعویض «بدون قید و شرط» دریافت می‌کنید. اگرچه فروشگاه خوبی است، اما بهبود طراحی وب سایت می تواند تجربه کاربر را بهبود بخشد.

 Anything Left-Handed محصولات خود را به سراسر جهان ارسال می کند، به استثنای چند کشور. این وب سایت همچنین هزینه های حمل و نقل و زمان تحویل را برای کشور شما نشان می دهد. همچنین می توانید برای دریافت تخفیف، اخبار و تحقیق در مورد چپ دست ها به باشگاه چپ دستان آنها ملحق شوید.

سایت Lefty’s

Lefty’s یک فروشگاه اینترنتی خانوادگی است که در استرالیا بنا نهاده شده است. در وب سایت Lefty، می توانید همه چیز برای افراد چپ دست پیدا کنید.

 به غیر از محصولات اصلی مخصوص چپ دستان برای نوشتن، آشپزخانه، باغبانی و قیچی، می توانید چیزهایی مانند بومرنگ چپ دست، ساعت  و پیچ گوشتی پیدا کنید. همچنین، لوازم جانبی موسیقی مانند thumb pick و گیتار در این فروشگاه موجود است.  Lefty’s همچنین صفحه کلید و ماوس مناسب برای افراد چپ دست نیز می فروشد.

در Lefty’s، می‌توانید لیستی از علاقه‌مندی‌ها و محصولات مورد نظر خود ایجاد کنید و در صفحه پیشنهادات ویژه در کمین محصولات تخفیف‌خورده باشید. این شرکت بسته هایی را ارائه می دهد که شامل محصولات متنوع و تخفیف خورده است. علاوه بر این، اگر می خواهید دوست چپ دست خود را با یک هدیه عالی شگفت زده کنید، می توانید یک گواهی هدیه از Lefty’s برای آنها ایمیل کنید.

وب سایت GST تخمینی را به همراه قیمت در صفحه محصول نشان می دهد تا هزینه واقعی را به شما نمایش دهد. اگرچه محصولات این فروشگاه به سراسر جهان ارسال می شود، اما هزینه های حمل و نقل گاهی از هزینه محصول بیشتر می شود.

سایت Lefty’s The Left Hand Store

فروشگاه آنلاین برای افراد چپ دست
فروشگاه آنلاین برای افراد چپ دست

فروشگاه Lefty’s The Left Hand شعبه آنلاین Lefty’s San Francisco است. این فروشگاه تمام لوازم مورد نیاز که زندگی چپ دست ها را آسان تر می کند را ارائه می دهد. این وب سایت با رابط کاربری ساده و زیبا و پرداخت امن، تجربه خرید خوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

 از این فروشگاه می توانید محصولاتی مانند چاقو چپ دست، قیچی، ابزار اندازه گیری و لوازم التحریر را خریداری کنید. همچنین، می توانید ست های خانگی و خیاطی برای چپ دست ها را نیز خریداری کنید. علاوه بر این، فروشگاه Lefty’s The Left Hand بسته‌های هدیه ویژه برای  بچه‌ها، سرآشپزها و باغبان‌ها دارد. وب سایت آنها دارای صفحات جداگانه برای محصولات سبز و ساخت ایالات متحده است.

اگر مطمئن نیستید به دوست چپ دست خود چه هدیه ای بدهید، می توانید از صفحه 20 هدیه برتر در وب سایت آنها ایده بگیرید.  و اگر همچنان به نتیجه ای نرسیدید، می توانید یک کارت هدیه از این فروشگاه برای آنها بخرید و بفرستید.

بهترین چیز این است که اگر از محصول راضی نیستید، می توانید مبلغ را به طور کامل پس بگیرید. محصولات این فروشگاه به ده ها کشور در سراسر جهان ارسال می شود.  بسته به زمان حمل، چندین گزینه حمل و نقل در داخل ایالات متحده وجود دارد.

سایت Left ‘n Write

فروشگاه آنلاین برای افراد چپ دست
فروشگاه آنلاین برای افراد چپ دست

Left ‘n Write به چپ دست ها کمک می کند تا راه خود را در دنیای راست دست ها باز کنند. برای این منظور، آنها محصولات مخصوص چپ دست ها، مشاوره و آموزش را در وب سایت خود ارائه می دهند.

 Left ‘n Write علاوه بر ساده‌سازی زندگی چپ دست ها، خرید آنلاین را با طراحی زیبای وب‌سایت و دسته‌بندی مناسب محصولاتش ساده و آسان می‌کند.

در اینجا می توانید ظروف آشپزخانه، لوازم التحریر، دفترچه یادداشت، کتاب ، ابزار و قیچی پیدا کنید.علاوه بر این، آنها محصولاتی را ارائه می دهند که برای راست دست ها یا افرادی که با هر دو دست خود کار می کنند نیز مناسب است. آنها یک Writewell mat طراحی کرده اند که رشد مهارت های دست خط را برای کودکان آسان تر می کند.

موسسان این فروشگاه کتاب هایی نیز برای چپ دست ها نوشته اند. آنها همچنین یک جلسه آموزشی آنلاین برای کودکان چپ دست، والدین و معلمان آنها ارائه می کنند. Left ‘n Write حمل و نقل بین المللی، سیاست عودت وجه 14 روزه، و تحویل رایگان برای سفارش های بیش از 68 دلار را ارائه می دهد.

سایت The Left Handed Store

فروشگاه آنلاین برای افراد چپ دست
فروشگاه آنلاین برای افراد چپ دست

The Left Handed Store یک فروشگاه آنلاین مستقل نیست، بلکه وب سایتی است که فقط محصولات چپ دست موجود در آمازون را انتخاب و نمایش می دهد. از آنجایی که صرفاً برای محصولات چپ‌دست‌ها ساخته شده است، مجبور نخواهید بود که محصولات مخصوص راست‌دست ها را در آمازون بررسی کنید، کاری که به ناچار همیشه انجام می دهید.

The Left Handed Store طیف وسیعی از محصولات را نسبت به سایر فروشگاه های ذکر شده در بالا نشان می دهد. که شامل میزهای اداری مخصوص افراد چپ دست و lap desks  و  tablet armchairs است. شما همچنین می توانید تجهیزات ورزشی ویژه چپ دستان را برای گلف و تیراندازی با کمان در اینجا پیدا کنید. علاوه بر این، آنها دارای صندلی دوش چپ دست، جا دستمال توالت، دستگیره در، padfolios و کیف ابزار هستند.

 فروشگاه چپ دست ها به لطف وب سایت زیبای خود، خرید محصولات چپ دست را برای کاربران ساده تر می کند، هرچند خودش چیزی نمی فروشد.

سایت Left Handed Golf

فروشگاه آنلاین برای افراد چپ دست
فروشگاه آنلاین برای افراد چپ دست

Left Handed Golf تضمین می کند که کمبود تجهیزات مخصوص چپ دست ها نمیتواند، باعث شود تا شما برای بازی گلف مجبور به استفاده از دست راست خود شوید. این فروشگاه دارای طیف وسیعی از محصولات از جمله انواع چوب گلف، دستکش و کیف می باشد.

 فیلترهای مختلف و گزینه های مرتب سازی جستجو را ساده تر می کند. در این سایت شما همچنین می توانید چوب گلف دست دوم نیز پیدا کنید. محصولات آنها به چندین کشور ارسال می شوند که هزینه های آن برای هر یک متفاوت است.

سایت Southpaw Guitars

فروشگاه آنلاین برای افراد چپ دست
فروشگاه آنلاین برای افراد چپ دست

تقریباً مانند هر چیز دیگری در این دنیا، گیتار نیز برای افراد راست دست ساخته شده است. بنابراین به عنوان یک نوازنده چپ دست، باید گیتار را وارونه استفاده کنید یا یک گیتار مخصوص چپ دست ها بخرید.

 اگر گزینه دوم را انتخاب کنید، Southpaw Guitars می تواند به شما کمک کند زیرا بیش از 900 گیتار برای چپ دست ها از برندهای مختلف عرضه می کند.

با محصولات مناسب چپ دست ها زندگی خود را آسان تر کنید.

 زنده ماندن  و وفق پیدا کردن با محیط در دنیای افراد راست دست برای چپ دست ها یک چالش واقعی است. با این حال، با بسیاری از محصولات چپ دست موجود، ما قطعا می توانیم کارهای روزمره خود را ساده تر انجام دهیم.

بنابراین اگر از استفاده از قیچی راست دست ها یا نوشتن روی یک نوت بوک معمولی خسته شده اید، وقت آن رسیده است که به محصولات مخصوص چپ دست ها روی بیاورید.

منبع : makeuseof

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس