7 برتری سایبرپانک 2077 نسبت به ویچر 3

121
0
7 برتری سایبرپانک 2077 نسبت به ویچر 3

با وجود عرضه افتضاح، هنوز هم نکات و برتری‌هایی وجود دارند که Cyberpunk 2077 در آن‌ها از اثر بزرگ CD Projekt Red یعنی The Witcher 3 پیشی گرفته است. 7 برتری سایبرپانک 2077 نسبت به ویچر 3 را در اول نیوز بخوانید.

مدیران CD Projekt Red امسال بیستمین سالگرد تاسیس این شرکت را جشن می‌گیرند و هم‌زمان با آن، طرفداران نیز در کنار آن‌ها جشن خواهند گرفت. بسیاری از طرفداران از CD Projekt Red و تیم دوست داشتنی‌شان به خاطر فرنچایزهای نمادین هنرصنعت بازی‌های ویدیویی همچون The Witcher و Cyberpunk تشکر می‌کنند. بسیاری از طرفداران The Witcher 3: Wild Hunt را به عنوان یکی از بهترین بازی‌های تمام دوران می‌شناسند، اما آیا آخرین بازی CD Projekt Red می‌تواند از ویچر 3 بهتر باشد؟

چیزهای زیادی در مورد Cyberpunk 2077 برای دوست داشتن وجود دارند. البته که هیچ کس نمی‌تواند منکر انتشار افتضاح آن شود، اما تقریباً 2 سال گذشته و حال بازی در وضعیت بسیار بهتری قرار دارد و به روز رسانی‌های گسترده‌ای برای بهبود بیشتر بازی پایه در دسترس هستند. Cyberpunk 2077 برخی کارها را بهتر از The Witcher 3 انجام می‌دهد و پیشرفت CD Projekt Red را در طول سال‌ها نشان می‌دهد.

7 برتری سایبرپانک 2077 نسبت به ویچر 3

7. انتخاب سلاح

اگرچه از لحاظ فضاسازی و پس‌زمینه‌ی داستانی، داشتن یک شمشیر فولادی و یک شمشیر نقره‌ای برای سری The Witcher منطقی بود، اما کمبود سلاح‌های متنوع باعث شد برخی از جنبه‌های مبارزه تکراری شوند. اگرچه در کل بازی بسیار سرگرم کننده بود، و ساختن یا پیدا کردن شمشیرهای جدید و منحصر به فرد می‌توانست به این تجربه بیافزاید، اما با تنوع موجود در Cyberpunk 2077 قابل مقایسه نبوده و نیست.

بازیکنان واقعاً می‌توانند راه خود را در Cyberpunk انتخاب کنند و دل را به دریا بزنند. آن‌ها می‌توانند انتخاب کنند که از فناوری برای خنثی کردن دشمنان استفاده کنند، یا از مجموعه‌ای از سلاح‌های melee مختلف، از تیغه‌های فولادی گرفته تا کاتانا استفاده کنند. سلاح‌های منحصر به فرد زیادی مانند تفنگ ساچمه‌ای، تپانچه و مسلسل‌های سنگین در بازی وجود دارند. سلاح کافی برای مقابله با نایت سیتی و تصرف آن به تنهایی!

7 برتری سایبرپانک 2077 نسبت به ویچر 3

6. گیم پلی مخفیانه

در Cyberpunk 2077 تنوع گیم پلی بسیار بیشتری وجود دارد. در حالی که جادو یا وردهای خاص خود را داشت تا مبارزات را با هم ترکیب کند، V می‌تواند خم شود و راه خود را به صورت مخفیانه در بخش‌هایی از بازی طی کند. بازیکنان می‌توانند دشمنان را هک کنند، یا حواس آن‌ها را پرت نمایند تا شناسایی نشوند و از درگیری شدید با اسلحه اجتناب کنند.

گنجاندن مخفی کاری باعث خوشحالی بسیاری می‌شود، زیرا گیم پلی مخفی کاری مکانیکی مورد توجه است، و به بازیکنان این آزادی را می‌دهد که به راه و روش خود مبارزه کنند. گیم پلی مخفیانه فرصت‌های منحصر به فردی را به Cyberpunk 2077 اضافه می‌کند، فرصتی که The Witcher 3 به دلیل تکنیک متقاعدسازی و مهارت‌های شمشیر گرالت فاقد آن است.

7 برتری سایبرپانک 2077 نسبت به ویچر 3

5. کیانو ریوز

استعداد بازیگران The Witcher 3 را نمی‌توان دست کم گرفت. هر بازیگری شخصیت بزرگی را برای نقشی که بازی می‌کند به ارمغان می‌آورد. با این حال، یک چیز وجود دارد که The Witcher 3 فاقد آن است و آن چیز، کیانو ریوز، هنرپیشه معروف هالیوودی است که به خاطر نقش‌های Neo از The Matrix و جان ویک از مجموعه John Wick شناخته می‌شود. کیانو ریوز فهرستی عالی از سابقه کار و افتخارات در کارنامه خود دارد و Cyberpunk 2077 یکی از آن‌هاست.

او در Cyberpunk 2077، در نقش جانی سیلورهند، پسر راکر نمادین و خواننده اصلی گروه سامورایی حضور دارد. کیانو ریوز کار صداگذاری و موکپ (ضبط حرکات) جانی سیلورهند را انجام داد و به لطف استعداد بالا و محبوبیتش، به بازی اضافه شد. شخصیت و جذابیت سیلورهند به لطف عملکرد ریوز است که نمایان می‌شود و نمی‌توان تشخیص داد که سیلورهند فردی قابل اعتماد است یا خودخواه.

7 برتری سایبرپانک 2077 نسبت به ویچر 3

4. وسایل نقلیه سریع

سریع زندگی کن، جوان بمیر. این شعاری است که در نایت سیتی باید با آن زندگی کنید. به لطف وسایل نقلیه زیادی که دارای سرعت‌های سرسام‌آور هستند و در خیابان‌های شهر به راحتی در دسترس‌اند، طعم ناب سرعت را خواهید چشید. این بازی دارای یک محیط جهان باز بزرگ است. محیطی که پر از جاده‌های خاکی است که بازیکنان می‌توانند از آن‌ها عبور کنند و پدال را تا آخر فشار دهند. با ماشین‌ها و موتورسیکلت‌ها، بازیکنان می‌توانند تجربه مشابه نید فور اسپید را در Cyberpunk 2077 داشته باشند.

بازی Witcher 3 دارای یک همراه وفادار، اسب گرالت، روچ است. روچ سواری قابل قبولی است و می‌توان سرعت و استقامت آن را از طریق زین‌های مختلف ارتقاء داد. درست است که پیدا کردن روچ روی سقف خانه یا وسط آسمان سرگرم کننده است، اما با حداکثر سرعتی که یکی از بهترین وسایل نقلیه Cyberpunk 2077 ارائه می‌دهد قابل مقایسه نیست.

Cyberpunk 2077

3. دوربین اول شخص

همیشه یک بحث دائمی در مورد اینکه چه تجربه‌ای برای یک بازی بهتر است وجود دارد. تفاوت بین طرفداران اول شخص و طرفداران سوم شخص کاملاً شناخته شده است، اما Cyberpunk 2077 به عنوان یک بازی اول شخص فوق العاده خوب عمل می‌کند. گان‌پلی در دوربین اول شخص به طرز شگفت‌انگیزی کار می‌کند، زیرا بازیکنان محدود به دیدن کارهایی هستند که شخصیت انجام می‌دهد و نه پشت سر آن‌ها بدون نگاه کردن.

اگرچه در ابتدا تصور می‌شد که بازی دارای گزینه سوم شخص و اول شخص باشد، اما دومی در Cyberpunk 2077 به خوبی کار می‌کند و به غوطه وری می‌افزاید. Witcher 3 غوطه وری فوق العاده‌ای دارد، اما بازیکن صفحه نمایش سوم شخص را از سر می‌گیرد که برای آن بازی خاص عالی است. شخصاً ايراداتی که به دوربین سایبرپانک گرفته می‌شود را اصلاً درک نمی‌کنم.

Cyberpunk 2077

2. سفارشی سازی شخصیت

یکی از مورد انتظارترین ویژگی‌های Cyberpunk 2077 شخصی سازی شخصیت‌ها بود. با توجه به اینکه مجموعه The Witcher داستان شخصی Geralt بود، برای بازیکنان خوب بود که داستان خود را در قالب V تجربه کنند.

بازیکنان می‌توانند ظاهر خود را در آینه خانه خود تغییر دهند و جزئیات دقیق ظاهر خود را به درستی تنظیم کنند. بازیکنان می‌توانند یک V عالی و بی نقص را با مو، رنگ پوست و حتی ناخن‌های جدید برای خود ایجاد کنند. انتخاب‌ها و گزینه برای سفارشی سازی بسیار متنوع است. باورتان نمی‌شود که چه گزینه‌هایی برای سفارشی سازی در دسترس هستند! شما می‌توانید یک شخصیت کاملاً منحصر به فرد را در این بازی خلق کنید. شخصیتی که از فرق سر تا نوک انگشتانش را شما انتخاب کرده‌اید.

Cyberpunk 2077

1. داستانی تامل برانگیز

رتبه نخست 7 برتری سایبرپانک 2077 نسبت به ویچر 3؛ در ظاهر، Cyberpunk 2077 ممکن است فقط یک بازی در مورد یک مزدور در آینده‌ای دیستوپیایی به نظر برسد که می‌خواهد در سطح شهر نامی برای خود دست و پا کند. با این حال، بازی بسیار عمیق‌تر از آن است که فکر می‌کنید. این بازی در مورد پیوندهای دوستان و عاشقان، نحوه مدیریت غم و اندوه و میل به شهرت و مهم‌تر از همه، میل به زندگی در هنگام مواجهه با محدودیت زمانی در خود زندگی است.

در Cyberpunk 2077 مضامین عالی و عمیقی وجود دارند که در Cyberpunk 2077 کاوش و پرداخت شده‌اند، و راه‌های متعدد گفتگو و پایان، هر تجربه را منحصر به فرد و حول محور بازیکن می‌سازد. این بازی درس‌های ارزشمندی در مورد زندگی با یک بیماری غیرقابل درمان و مرگبار و یافتن اینکه با زمان باقیمانده چه باید کرد، به گیمرها می‌آموزد. آیا بازیکن به افسانه نایت سیتی تبدیل می‌شود یا در سیاهی‌های پس کوچه‌های زنگار گرفته محو می‌شود؟

بازی Cyberpunk 2077 هم اکنون برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس‌ باکس سری اس در دسترس است. نظر شما در خصوص این بازی چیست؟ فهرست 7 برتری سایبرپانک 2077 نسبت به ویچر 3 را چطور ارزیابی می‌کنید؟ جای کدام ویژگی خالی بود؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس