بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی آفلاین که می‌توانید روی کامپیوتر بازی کنید

24
0
بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی آفلاین که می‌توانید روی کامپیوتر بازی کنید

بازی‌های آفلاین اغلب در میان گیمرهای کامپیوتر نادیده گرفته می‌شوند. با این حال تجربه این بازی‌های نقش‌آفرینی آفلاین برای طرفداران این ژانر ضروری هستند. فهرست بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی آفلاین که می‌توانید روی کامپیوتر بازی کنید را در اول نیوز بخوانید.

توسعه دهندگان نقش‌آفرینی به طور مداوم در حال افزایش سطح هستند. با نوآوری‌هایی که فرصت‌های گیم پلی را بدون تغییر اصول اولیه گسترش می‌دهند، ژانر نقش‌آفرینی برای همیشه در اوج باقی می‌ماند.

پلتفرم کامپیوتر میزبان برخی از تأثیرگذارترین بازی‌های نقش‌آفرینی در تاریخ هنرصنعت است. حتی سال‌ها پس از نخستین عرضه‌شان، سری‌های بازی مانند The Witcher و The Elder Scrolls به دلیل جهش‌ها و مرزهای بزرگی که در کل بازی ایجاد کردند، همچنان در هنرصنعت پرطرفدار هستند. با وجود تعداد زیادی نقش‌آفرینی در راه، به نظر می‌رسد بهترین دوران در انتظار طرفداران است. در حال حاضر، بیایید نگاهی به بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی آفلاین موجود روی پلتفرم کامپیوتر بیندازیم.

بازی‌های نقش‌آفرینی در اشکال و اندازه‌های مختلف عرضه می‌شوند. برخی از آن‌ها زاویه دوربین ایزومتریک و محیط علمی تخیلی را انتخاب می‌کنند، در حالی که برخی دیگر بازی‌های تماماً سه بعدی هستند که در جهان‌های فانتزی قرون وسطایی اتفاق می‌افتند. وقتی صحبت از این ژانر به میان می‌آید، واقعاً هیچ محدودیتی در کار نیست، و باید چند ده پروژه عالی وجود داشته باشد که مطابق با سلیقه همه باشد. این مقاله سعی کرده که بهترین بازی‌های موجود را در بر داشته باشد، از بازی‌های معروف و شناخته شده گرفته تا عناوین کم‌تر معروف.

بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی آفلاین که می‌توانید روی کامپیوتر بازی کنید

19. Tales Of Arise

  • توسعه دهنده: Bandai Namco Studios
  • زیرسبک: اکشن نقش‌آفرینی
  • زمان مورد نیاز برای اتمام داستان اصلی: 40 ساعت

شرکت Bandai Namco با مجموعه Tales توانسته چند بازی درخشان تولید کند، و Vesperia یا Symphonia در مقاله‌ای که در مورد بهترین JRPG‌های PC آفلاین صحبت می‌کند، نامناسب به نظر نمی‌رسند‌. با این حال، Tales of Arise مورد توجه قرار می‌گیرد زیرا این جدیدترین و مهم‌تر از آن یکی از کامل‌ترین آثار این فرنچایز است.

برخلاف برخی از پیشینیان خود، Arise مبارزات عالی، شخصیت‌های به یاد ماندنی و داستانی جذاب با لحنی نسبتاََ بزرگسالانه را ارائه می‌دهد. از نظر بصری نیز این بازی بسیار خوب به نظر می‌رسد.

بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی آفلاین که می‌توانید روی کامپیوتر بازی کنید

18. Persona 4 Golden

  • توسعه دهنده: Atlus
  • زیرسبک: JRPG با مبارزات نوبتی
  • زمان مورد نیاز برای اتمام داستان اصلی: 70 ساعت

شاید کمی طول بکشد اما مطمئناً در آینده افراد بیشتری در معرض فرنچایز Shin Megami Tensei Atlus قرار می‌گیرند. برای مدتی طولانی، این JRPGها تنها به کنسول‌ها محدود می‌شدند و معمولاً فقط تعداد کمی از آن‌ها همچون Shin Megami Tensei 3: Nocturne و Persona 4 Golden سرانجام راه خود را به رایانه شخصی پیدا می‌کردند. هر دوی این بازی‌ها فوق‌العاده هستند و هر طرفدار JRPG با مبارزات نوبتی باید آن‌ها را تجربه کند، اما Persona 4 Golden به دلیل گیم‌پلی متنوع‌تر، کمی تا حدودی بهتر و جذاب‌تر است.

وقتی در سیاه‌چاله‌ها (چالش‌برانگیز) قرار نمی‌گیرید و در جنگ‌های ساده اما لذت‌بخش شرکت نمی‌کنید، Persona 4 Golden یک شبیه‌ساز روابط اجتماعی است. بازیکنان باید زمان خود را عاقلانه بگذرانند زیرا به دنبال تقویت روابط خود با شخصیت های دیگر هستند، نه تنها برای باز کردن بخش‌های داستانی جدید بلکه برای به دست آوردن مزیت ویژه در مبارزه.

بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی آفلاین که می‌توانید روی کامپیوتر بازی کنید

17. Neverwinter Nights

  • توسعه دهنده: BioWare
  • زیرسبک: نقش‌آفرینی سه بعدی
  • زمان مورد نیاز برای اتمام داستان اصلی: 55 ساعت

وقتی صحبت از بازی‌های خاطره‌انگیز برای رایانه شخصی به میان می‌آید، Neverwinter Nights همچنان به عنوان ترکیبی استادانه از بازی‌های نقش‌آفرینی به سبک رترو و مدرن می‌درخشد. اگرچه منحنی یادگیری اندکی وجود دارد، اما این عنوان کلاسیک محصول 2002 با نقش آفرینی ایزومتریک ظریف و جزئیات فاخرش هنوز هم در بین طرفداران و منتقدان شهرت دارد.

با استفاده از افسانه بسیار غنی Dungeons & Dragons به عنوان پس‌زمینه، بازی در طول تجربه بیش از 50 ساعته خود شما را مجذوب می‌کند. مراقب باشید این عنوان را با بازی 1991 با همین نام اشتباه نگیرید، که از قضا آنلاین است.

بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی آفلاین که می‌توانید روی کامپیوتر بازی کنید

16. South Park: The Stick Of Truth

  • توسعه دهنده: Obsidian Entertainment
  • زیرسبک: نقش‌آفرینی با مبارزات نوبتی
  • زمان مورد نیاز برای اتمام داستان اصلی: 12 ساعت

علیرغم اینکه بسیاری آن را به عنوان یکی از بهترین کارتونشهای بزرگسالان می‌دانند، این فرنچایز دیوانه همیشه در حوزه بازی به خوبی ارائه نشده است. اما Obsidian Entertainment با این بازی RPG به طرز شگفت‌انگیزی، قراردادها را زیر پا می‌گذارد. هم در سطح بصری و هم از نظر طراحی مرحله، The Stick of Truth از انبوهی از افسانه‌های خنده‌دار و خاطره‌انگیز پارک جنوبی نشأت می‌گیرد.

این زمینه را برای سفری مفرح و به‌شدت خنده‌دار مملو از طنز سطح پایین مسخره و طنز اغراق‌آمیز فانتزی و فرهنگ پاپ آماده می‌کند. بازی واقعاً شبیه به بازی در قسمت حماسی South Park است، در حالی که گیم‌پلی آن حال و هوای جذاب Paper Mario با عناصر D&D را به خود می‌گیرد.

ناگفته نماند که South Park: The Fractured But Whole نیز بازی فوق العاده‌ای است.

بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی آفلاین که می‌توانید روی کامپیوتر بازی کنید

15. Yakuza: Like A Dragon

  • توسعه دهنده: Ryu Ga Gotoku Studio
  • زیرسبک: JRPG با مبارزات نوبتی
  • زمان مورد نیاز برای اتمام داستان اصلی: 45 ساعت

برای هفتمین ورودی اصلی سری، سگا و استودیو ریو گا گوتوکو تصمیم گرفتند فصل جدیدی را در داستان یاکوزا شروع کنند. کازوما به‌عنوان قهرمان داستان کناره‌گیری می‌کند تا جایی برای ایچیبان کاسوگا، مردی که گلوله را برای خانواده یاکوزایی خود به جان می‌خرد و به خاطر قتلی که مرتکب نشده ۱۸ سال را در زندان سپری می‌کند، باز کند. هنگامی که ایچیبان آزاد می‌شود، علیرغم فداکاری‌اش خود را دور افتاده می‌بیند، بنابراین تصمیم می‌گیرد به یک قهرمان تبدیل شود.

بخش از بازی در Kamurochō، که بر اساس Kabukichō ساخته شده است، جریان دارد، Yakuza: Like a Dragon شامل داستان سرایی باشکوه و باشکوهی است که این سری به آن مشهور است، همراه با تعداد زیادی ماموریت جانبی خنده دار و مینی گیم‌های اعتیاد آور. Yakuza: Like a Dragon به‌جای ارائه گیم پلی beat em up، یک نقش‌آفرینی نوبتی است که از بازی‌هایی مانند Dragon Quest الهام گرفته و تلاش بسیار خوبی برای تکرار این سبک از گیم‌پلی می‌کند.

بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی آفلاین که می‌توانید روی کامپیوتر بازی کنید

14. Cyberpunk 2077

  • توسعه دهنده: CD Projekt Red
  • زیرسبک: نقش‌آفرینی اول شخص
  • زمان مورد نیاز برای اتمام داستان اصلی: 25 ساعت

اگرچه هم از نظر موضوعی و هم از نظر باگ‌ها در تجربه کلی بازی ناهموار است، اما بازی جدید CD Projekt Red با این وجود طرفداران را مجذوب خود می‌کند. سایبرپانک با فضاسازی و گیم پلی فوق العاده خود که هم هیجان انگیز و هم عمیق است، طرفداران را به خود جذب می‌کند. Cyberpunk 2077 بازیکنان را به یک سواری علمی تخیلی سینمایی پر از اکشن‌های هیجان‌انگیز، تصاویری نفس‌گیر، و داستانی هیجان‌انگیز و گیرا می‌برد.

وقتی صحبت از ترکیب عناصر نقش‌آفرینی و تجربه دیوانه‌وار از تیراندازی به سبک آرکید به میان می‌آید، این بازی یادآور عناوینی همچون Fallout و Borderlands است. همچنین از مفاهیم مخفی کاری و هک استفاده می‌کند که ممکن است در Watch Dogs پیدا شود. حتی با نادیده گرفتن ظاهر عالی کیانو در نقش جانی سیلورهند یاغی، چیزهای زیادی برای لذت بردن از این تجربه هیجان انگیز روی رایانه شخصی وجود دارد.

بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی آفلاین که می‌توانید روی کامپیوتر بازی کنید

13. Baldur’s Gate 2: Shadows Of Amn

  • توسعه دهنده: BioWare
  • زیرسبک: نقش‌آفرینی با دوربین از بالا به پایین
  • زمان مورد نیاز برای اتمام داستان اصلی: 70 ساعت

اگرچه این بازی برای برخی ظاهراً در صفحات تاریخ گم شده است، اما این مجموعه از BioWare برای طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی فانتزی قدیمی و رایانه شخصی یک عنوان کلاسیک است. این بازی محصول سال 1998 یکی از قوی‌ترین نسخه‌ها در این سری است. با وجود ویژگی‌های آنلاین نسبتاََ ضعیف، این بازی با کمپین عمیق خود که تجربه اصلی آن به تنهایی 50 ساعت طول می‌کشد، واقعاً ارزشمند و قابل توجه است.

با فضاسازی فانتزی سرسبز و گیم پلی استراتژی چند لایه، Baldur’s Gate 2 شبیه D&D مجازی روی استروئیدها است. همچنین به عنوان یک نمونه اولیه جذاب و درجه یک عمل می‌کند که بازی‌هایی مانند Dragon Age و Mass Effect روی آن ساخته می‌شوند.

بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی آفلاین که می‌توانید روی کامپیوتر بازی کنید

12. Star Wars: Knights Of The Old Republic

  • توسعه دهنده: BioWare
  • زیرسبک: نقش‌آفرینی علمی تخیلی
  • زمان مورد نیاز برای اتمام داستان اصلی: 30 ساعت

استودیو BioWare با بازی‌های نقش‌آفرینی جذابی که بر گیم‌پلی آفلاین تاکید دارند، غریبه نیست، همانطور که این بازی کلاسیک جنگ ستارگان محصول 2003 دوباره این ادعا را ثابت می‌کند. بسیاری از طرفداران KOTOR را یکی از بهترین بازی‌های جنگ ستارگان تا به امروز می‌دانند، با داستانی جذاب و روایتی محکم که مطابق با استانداردهای درخشان سه‌گانه اصلی است.

این حماسه نیمه باز جهان از نقطه نظر گیم پلی نیز مجذوب کننده ظاهر می‌شود. طرفداران جنگ ستارگان و تازه واردان به طور یکسان از تکه تکه کردن و منفجر کردن در میان هزاران مکان رنگارنگ لذت خواهند برد، در حالی که مسیر خود را طی می‌کنند و مسیر نور یا تاریکی را انتخاب می‌نمایند. رتبه دوازدهم فهرست بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی آفلاین که می‌توانید روی کامپیوتر بازی کنید به جنگ ستارگان می‌رسد.

بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی آفلاین که می‌توانید روی کامپیوتر بازی کنید

11. Final Fantasy XV

  • توسعه دهنده: Square Enix
  • زیرسبک: اکشن نقش‌آفرینی
  • زمان مورد نیاز برای اتمام داستان اصلی: 28 ساعت

بازی فاینال فانتزی 15 مسیر ساخت پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت. این بازی نخست به عنوان انحصاری پلی استیشن 3 و تحت عنوان فاینال فانتزی ورسوس 13 مراحل ساخت خود را آغاز کرد و چندین بار نیز سازندگان توسعه را از سر گرفتند. اما نهایتاََ بازی به فاینال فانتزی 15 تغییر نام داد و در سال 2015 عرضه شد.

بازی فاینال فانتزی 15 سبک مبارزه قدیمی مجموعه را دگرگون می‌سازد تا طرفداران جدیدی را جذب کند. این بازی از لحاظ گیم پلی خیلی فوق‌العاده است و نقاط قوت زیادی دارد. منتهی ایراداتی به داستان و شخصیت پردازی آن وارد است. همچنین گرافیک بازی نیز به دلیل این‌که برای پلی استیشن 3 در حال توسعه بود و نزدیک به یک دهه در حال ساخت بود، چندان درخشان نیست. علیرغم این صحبت‌ها تجربه این بازی خالی از لطف نخواهد بود. به خصوص اگر نسخه رویال ادیشن بازی را تهیه کنید که شامل همه دی ال سی‌ها و محتواهای جانبی دیگر است.

بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی آفلاین که می‌توانید روی کامپیوتر بازی کنید

10. Dragon Age: Inquisition

  • توسعه دهنده: BioWare
  • زیرسبک: اکشن نقش‌آفرینی
  • زمان مورد نیاز برای اتمام داستان اصلی: 50 ساعت

با اینکه بازی‌های قبلی Dragon Age طراحی‌های خطی‌تری داشتند، Dragon Age: Inquisition از بازی‌های جهان باز مانند The Elder Scrolls V: Skyrim الهام گرفته شده بود. BioWare از زمان انتشار Dragon Age 2 به خوبی به نظر طرفداران خود گوش داد.

اگرچه گزینه‌ای برای چند نفره وجود دارد، اما Dragon Age: Inquisition را می‌توان به طور کاملاً آفلاین بازی کرد. حالت تک نفره تجربه‌ای جدا از کوآپ چهار نفره بازی است.

بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی آفلاین که می‌توانید روی کامپیوتر بازی کنید

9. Final Fantasy 10/10-2 HD Remaster

  • توسعه دهنده: اسکوئر انیکس
  • زیرسبک: JRPG با مبارزات نوبتی
  • زمان مورد نیاز برای اتمام داستان اصلی: 75 ساعت

بازی Final Fantasy 10/10-2 HD Remaster ریمسترهای دو نسخه کلاسیک PS2 را در بر دارد. این شامل Final Fantasy 10 و Final Fantasy 10-2 و محتوای جایزه‌ای است که قبلاً فقط در نسخه‌های بین المللی بازی‌ها یافت می‌شد.

برخی از این مجموعه انتقاد می‌کنند که صرفاً یک ریمستر است و نه یک بازسازی تمام و کمال. با این حال، این یک روش فوق العاده برای بازی کردن دو عنوان نقش‌آفرینی کلاسیک است. بدون شک گرافیک بهتر شده و کیفیت صدا نیز بهتر از نسخه اصلی است. همچنین تعدادی از بهبودهای دیگر در بازی لحاظ شده که باعث می‌شوند قدیمی بودن بازی‌ها کم‌تر توی ذوق بزند.

بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی آفلاین که می‌توانید روی کامپیوتر بازی کنید

8. Disco Elysium – The Final Cut

  • توسعه دهنده: ZA/UM
  • زیرسبک: ماجراجویی
  • زمان مورد نیاز برای اتمام داستان اصلی: 25 ساعت

بازی Disco Elysium تجربه‌ای خاص است و به راحتی یکی از بهترین نقش‌آفرینی‌های تک نفره روی رایانه شخصی است که در چند سال اخیر منتشر شده. این بازی مهیج نئو نوآر به جای تمرکز بر مبارزه، روی یک سیستم گفتگوی عمیق ساخته شده است که تحت تأثیر مهارت‌ها و رفتار انتخابی شخصیت اصلی قرار دارد. این یک ارتباط قوی بین داستان و گیم پلی ایجاد می‌کند. زیرا آن‌ها همیشه از یکدیگر تغذیه می‌کنند.

صحبت از کیفیت و طرح داستانی شد، Disco Elysium یک داستان باورنکردنی دارد که به عنوان یک معمای قتل شروع می‌شود و سپس به مطالعه شخصیت‌ها می‌رسد. بازی نقش‌آفرینی به چند موضوع و ایده‌های فلسفی جذاب می‌پردازد که به طور طبیعی در محیط بازی و جامعه ادغام می‌شوند. رتبه هشتم فهرست بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی آفلاین که می‌توانید روی کامپیوتر بازی کنید از آن دیسکو الیسیوم است.

بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی آفلاین که می‌توانید روی کامپیوتر بازی کنید

7. Elden Ring

  • توسعه دهنده: FromSoftware
  • زیرسبک: نقش‌آفرینی جهان باز
  • زمان مورد نیاز برای اتمام داستان اصلی: 55 ساعت

استودیو FromSoftware بیش از یک دهه است که بازی‌های فوق‌العاده Metroidvania را می‌سازد و Elden Ring یکی از رقبای اصلی برای بزرگترین دستاورد این شرکت است. عنوان 2022 که در Lands Between می‌گذرد، از فرمول Dark Souls استفاده می‌کند و آن را به دنیای باز گسترده‌ای منتقل می‌کند که کاملاً مملو از باس‌ها، رازها و خطوط روایی است. برای افرادی که رویکرد محدودتر بازی‌های قبلی FromSoftware را ترجیح می‌دهند، هر منطقه دارای یک سیاه چال مرکزی است که از ساختار سنتی‌تری پیروی می‌کند.

بازی Elden Ring به بازیکنان آزادی زیادی در مورد نحوه برخورد با محتوای آن می‌دهد و این موضوع فراتر از ساخت شخصیت است. به جز چند بخش آخر بازی، نقشه تقریباً تمام مناطق خود را درست از همان ابتدا در دسترس می‌گذارد و به بازیکنان این امکان را می‌دهد که یک جهت دلخواه را انتخاب کنند و به سمت ناشناخته‌ها حرکت کنند. اکنون، اجزای آنلاین Elden Ring تجربه کلی را بهبود می‌بخشد، اما بازی را می‌توان بدون هیچ مشکلی به صورت آفلاین نیز بازی کرد.

بازی داستانی

6. The Elder Scrolls 3: Morrowind

  • توسعه دهنده: Bethesda Game Studios
  • زیرسبک: نقش‌آفرینی جهان باز
  • زمان مورد نیاز برای اتمام داستان اصلی: 45 ساعت

با اینکه بازی محبوب بسیاری از افراد در این مجموعه The Elder Scrolls Skyrim است، Morrowind به عنوان یک عنوان ماجراجویی جاودانه در نظر گرفته می‌شود که به سختی قدیمی شده است. صادقانه بگویم گرافیک افتضاح است، موضوعی که به غوطه وری صدمه می‌زند، اما می‌توان گفت بازی داستان سرایی بهتری دارد.

این بازی چالش بیش‌تری نسبت به Skyrim ارائه می‌دهد، بنابراین توصیه می‌شود بعد از اسکایریم به سراغ این بیایید. با کنار گذاشتن فاکتور نوستالژی، Morrowind یک نقش‌آفرینی سرگرم‌کننده است که کاملاً آفلاین بازی می‌شود.

بازی داستانی

5. Fallout: New Vegas

  • توسعه دهنده: Obsidian Entertainment
  • زیرسبک: نقش‌آفرینی جهان باز
  • زمان مورد نیاز برای اتمام داستان اصلی: 30 ساعت

هرچه بازیکنان بیشتر به Fallout: New Vegas بپردازند، بیش‌تر متوجه مقیاس و عظمت این بازی می‌شوند. کیفیت داستان استادانه است و این بازی را به یک تجربه ضروری تبدیل می‌کند. به عنوان یک نقش‌آفرینی، گزینه‌های دیالوگ فراوانی را ارائه می‌دهد که به بازیکن اجازه می‌دهند روی رویدادهای بازی تأثیر بگذارد.

بازی Fallout: New Vegas توسط Obsidian Entertainment توسعه داده شد (نه Bethesda Softworks، که نسخه‌های قبلی و بعدی را ساخته است). با این حال، بازی به نوعی در شرایط برابر یا بهتر از بازی‌های اصلی مجموعه است. محیط رنگارنگ نیو وگاس و ویژگی‌های سرگرم کننده به این نقش‌آفرینی درجه یک جذابیت منحصر به فردی می‌بخشند.

Mass Effect 2

4. Mass Effect 2

  • توسعه دهنده: BioWare
  • زیرسبک: نقش‌آفرینی علمی تخیلی
  • زمان مورد نیاز برای اتمام داستان اصلی: 25 ساعت

قطعاََ Mass Effect اپرای فضایی هنرصنعت بازی است. Mass Effect 2 که به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی در تمام دوران شناخته می‌شود، تجربه‌ای کاملاً آفلاین است. سفارشی سازی سلاح، گزینه‌های دیالوگ و امکانات دیگر این بازی را با بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی هم سطح می‌کند. وقتی صحبت از جذابیت بازی به میان می‌آید، حالت‌های متنوع بیش‌تر از سایر بخش‌ها جلوه می‌کنند.

یک بار دیگر بازیکنان به عنوان فرمانده شپرد بازی می‌کنند، انسانی که پس زمینه آن توسط بازیکن انتخاب می‌شود. این قهرمان که می‌تواند مرد یا زن باشد، در سه گانه نخست Mass Effect ظاهر می‌شود. مس افکت 2 در رتبه چهارم فهرست بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی آفلاین که می‌توانید روی کامپیوتر بازی کنید قرار می‌گیرد.

بازی داستانی

3. The Elder Scrolls 5: Skyrim Special Edition

  • توسعه دهنده: Bethesda Game Studios
  • زیرسبک: اکشن نقش‌آفرینی
  • زمان مورد نیاز برای اتمام داستان اصلی: 30 ساعت

بازی Skyrim یک عنوان نقش‌آفرینی مورد تحسین منتقدان با ارزش تکرار فوق العاده بالا است. کوئست‌ها بازیابی می‌شوند، یعنی تقریباً پایانی برای اسکایریم وجود ندارد. بازیکنان می‌توانند به گروه‌های مختلف بپیوندند، به خدایان اهریمنی خدمت کنند و مسیرهای خیر یا شر را انتخاب کنند.

بازیکنان با کاوش در شهرهای قرون وسطایی بازی، مقیاس و بزرگی جهان را حس می‌کنند. هر شهر مملو از نکات ظریف کوچکی است که به تجربه‌ی لذت بخش بازی می‌افزاید، از جمله شخصیت‌های منحصربه‌فرد و رازهای پنهان فراوان. Skyrim تماماً آفلاین و روی پلتفرم رایانه شخصی در دسترس است.

Divinity: Original Sin 2

2. Divinity: Original Sin 2

  • توسعه دهنده: Larian Studios
  • زیرسبک: نقش‌آفرینی با مبارزات نوبتی
  • زمان مورد نیاز برای اتمام داستان اصلی: 60 ساعت

بازی Divinity: Original Sin 2 دلیلی است که استودیوی Larian برای ساخت Baldur’s Gate 3 انتخاب شده است، و اگر وضعیت دسترسی اولیه آن نقش‌آفرینی قابل قبول باشد، بنابراین Wizards of the Coast توسعه‌دهنده مناسبی را برای این کار انتخاب کرده است. Divinity: Original Sin 2 که در سال 2017 منتشر شد، یک بازی نقش‌آفرینی جاه طلبانه و عمیق است که تقریباً در هر سطحی کار می‌کند. سفارشی‌سازی شخصیت گسترده و عالی است، سیستم مبارزه چالش‌برانگیز اما پاداش‌دهنده است و داستان به‌ویژه در ماموریت‌های جانبی به‌طور شگفت‌انگیزی حرفه‌ای است.

این نوعی از بازی است که می‌تواند یک شخص را برای ماه‌ها مشغول نگه دارد. حتی پس از گذشت صد ساعت از کمپین، Divinity: Original Sin 2 همچنان می‌تواند راه‌هایی برای غافلگیری بازیکنان پیدا کند.

بازی داستانی

1. The Witcher 3: Wild Hunt

  • توسعه دهنده: CD Projekt Red
  • زیرسبک: اکشن نقش‌آفرینی
  • زمان مورد نیاز برای اتمام داستان اصلی: 55 ساعت

رسیدیم به رتبه نخست فهرست بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی آفلاین که می‌توانید روی کامپیوتر بازی کنید؛ ذهن‌های خلاق سازندگان CD Projekt Red به طور مداوم با جدیدترین عناوین خود نوآوری می‌کنند. The Witcher 3: Wild Hunt یک پروژه جاه طلبانه با بازدهی بالا بود. ماموریت‌ها همه‌جانبه هستند و بازی دارای سیستم پیشرفت قوی همراه با دنیای بزرگی است که برای اکتشاف، کشف و غوطه‌وری آماده است.

اگرچه بازی پاداش‌های آماری زیادی اعطا نمی‌کند، شخصیت بازیکن با استفاده از پوشیدن زره‌های مختلف بهبود می‌یابد. The Witcher 3: Wild Hunt یک عنوان نقش‌آفرینی برجسته است که تجربه‌ای کاملاً آفلاین را ارائه می‌دهد.

نظر شما در این خصوص چیست؟ فهرست بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی آفلاین که می‌توانید روی کامپیوتر بازی کنید را چطور ارزیابی می‌کنید؟ جای کدام بازی در این بین خالی است؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس