8 بازی مسابقه‌ای جدید که باید در سال 2022 تجربه کنید

67
0
8 بازی مسابقه‌ای جدید که باید در سال 2022 تجربه کنید

تنوع بسیار زیادی در بازی‌های مسابقه‌ای جدید وجود دارد که طرفداران می‌توانند مهارت‌ها و صبر خود را در آن‌ها امتحان کنند. طرفداران بازی با عشق عمیق خود به سرعت و رقابت می‌توانند بازی های مسابقه‌ای چشمگیر و مبتکرانه با طراحی و گرافیک‌های آینده نگرانه را بیابند، اما همچنین می‌توانند بازی‌های مسابقه‌ای خلاقانه و ارزان قیمتی را نیز پیدا کنند که آن‌ها را به روش‌های شگفت انگیزی به چالش می‌کشند. فهرست 8 بازی مسابقه‌ای جدید که باید در سال 2022 تجربه کنید را در اول نیوز بخوانید.

این بازی‌های زیبا و هیجان انگیز بازیکنان خود را به دنیایی خیره کننده منتقل می‌کند که از گذشته و آینده الهام گرفته شده است. طرفداران می‌توانند حریفان خود را در بازی‌های مسابقه‌ای آینده گرایانه جهان باز شکست دهند، اما همچنین می‌توانند بازی‌های غیر واقع گرایانه، رترو و حتی خنده دار را بیابند که توانایی‌های مسابقه‌ای آن‌ها را مورد آزمایش قرار می‌دهند و به آن‌ها کمک می‌کنند زمان بندی و سرعت عمل خود و همچنین سایر مهارت‌های بازی خود را ارتقاء دهند. بدون توجه به اینکه با اتومبیل، موتور سیکلت، سفینه فضایی یا همستر مسابقه می‌دهید، سعی کنید در این مسابقات برنده شوید. آیا می‌توانید؟

8 بازی مسابقه‌ای جدید که باید در سال 2022 تجربه کنید

8. F1 2022

بازی F1 2022 یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های ویدیویی جدید با گرافیک بسیار واقعی است که به گیمرها این احساس را می‌دهد که واقعاً در یک رقابت واقعی F1 شرکت می‌کنند. این بازی زیبای مسابقه‌ای شبیه سازی، مهارت‌های مسابقه‌ای بازیکنان و همچنین تفکر استراتژیک آن‌ها را آزمایش می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد در برخی از خیره‌کننده‌ترین خودروهای جدید نه تنها در F1 2022 بلکه در تاریخ بازی‌ها مسابقه دهند.

بازیکنان می‌توانند این بازی هیجان انگیز را به صورت انفرادی یا چند نفره تجربه کنند و تیم‌های خود را ایجاد کنند و در عین حال کاملاً خود را در دنیای سرشار از آدرنالین F1 غوطه ور سازند. همچنین فرمول یک 2022 یکی از واقعی‌ترین بازی‌های مسابقه‌ای جدید است که بازیکنان می‌توانند در VR تجربه کنند تا واقعاً احساس کنند که بخشی از یک مسابقه F1 واقعی هستند.

8 بازی مسابقه‌ای جدید که باید در سال 2022 تجربه کنید

7. GRID Legends

بازی GRID Legends یکی از هیجان‌انگیزترین و همه‌جانبه‌ترین بازی‌های مسابقه‌ای ماشین سواری است که بازیکنان خود را به سراسر جهان می‌برد. به لطف این عنوان شبیه‌سازی پر از اکشن، گیمرها می‌توانند رویدادهای مسابقه خود را ایجاد کنند و همچنین مهارت‌های خود را در مسابقات زنده آزمایش کنند.

این یک بازی مسابقه‌ای جدید است که از لحاظ بصری خیره‌کننده است. عنوانی که نه تنها دارای مکان‌های خیره‌کننده است، بلکه یک داستان سرگرم‌کننده پر از درام نیز دارد. بازیکنان می‌توانند به تنهایی به تجربه بازی بپردازند یا حالت چند نفره را امتحان کنند. اگرچه این یک بازی بسیار سرگرم کننده است، اما تجربه آن نسبتاً دشوار است، بنابراین بهتر است بازیکنان معمولی برخی از نکات مفید کاربردی را برای GRID Legends بررسی کنند تا تجربه بازی خود را از همان ابتدا سرگرم کننده‌تر سازند.

8 بازی مسابقه‌ای جدید که باید در سال 2022 تجربه کنید

6. Redout 2

بازی Redout 2 ترکیبی فوق‌العاده از بازی‌های آرکید کلاسیک و همچنین طراحی‌های آینده‌نگر است که آن را به یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های مسابقه‌ای جدید تبدیل می‌کند. بازیکنان بسته به محدودیت‌های خود به چالش کشیده می‌شوند زیرا این سریع‌ترین بازی مسابقه‌ای بازار است. بازیکنان اگر می‌خواهند در مسابقات ماشین سواری مبارزه‌ای بسیار دشوار بازی برنده شوند، باید بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

با این‌که این یک بازی مسابقه‌ای بسیار چالش برانگیز است، در عین حال یک شبیه‌ساز غوطه ور کننده، سرگرم کننده و رنگارنگ نیز هست که می‌توان آن را به صورت انفرادی یا در حالت چند نفره بازی کرد. از آنجایی که Redout 2 حتی برای گیمرهای باتجربه بسیار دشوار است، بهتر است گیمرهای معمولی قبل از شروع به کار، برخی از مفیدترین نکات Redout 2 برای تازه‌واردان را بررسی کنند.

8 بازی مسابقه‌ای جدید که باید در سال 2022 تجربه کنید

5. MotoGP 22

بازی MotoGP 22 واقع گرایانه‌ترین و هیجان انگیزترین بازی موتور سواری جدید است که طرفداران بازی را کاملاً در دنیای هیجان انگیز MotoGP غرق می‌کند. این بازی شبیه‌ساز مسابقه‌ای تجربه‌ای معتبر و چالش‌های زیادی را برای طرفداران فراهم می‌کند که نشان می‌دهد قهرمانان واقعی چه کسانی هستند.

بازیکنان می‌توانند نه تنها مسابقات خود، بلکه ویژگی‌ها، لباس‌ها و موتورها و شخصیت‌ها را نیز سفارشی و شخصی‌سازی کنند. گیمرها همچنین می‌توانند در دو حالت تک نفره و چند نفره بازی کنند و حتی تیم‌های خود را ایجاد کنند یا به یکی از نمادین‌ترین آن‌ها بپیوندند. مبتدیان همچنین می‌توانند نکات مفیدی برای MotoGP 22 بیابند که به آن‌ها کمک می‌کند تا برخی از مهم‌ترین اطلاعات مربوط به بازی را سریعتر یاد بگیرند.

8 بازی مسابقه‌ای جدید که باید در سال 2022 تجربه کنید

4. Hamster Playground

بازی Hamster Playground بدون شک یکی زیباترین و خنده دارترین بازی‌های مسابقه‌ای که در حالت دسترسی اولیه است که بازیکنان می‌توانند تجربه کنند. این بازی مسابقه‌ای شایان ستایش رایگان در واقع بازیکنان را به چالش می‌کشد و در عین حال باعث لبخند زدن آن‌ها می‌شود. بازیکنان می‌توانند همستر خود و همچنین خانه خود را سفارشی کنند و باید تجهیزات مناسب را برای آن‌ها فراهم کنند.

گیمرها باید توانایی‌ها و مهارت‌های همستر خود را از طریق آموزش، رقابت‌های شدید و چالش‌های مختلف شامل پیچ و خم‌های سرگرم کننده و اسکیت بردها توسعه دهند. این یکی از خانوادگی‌ترین بازی‌های مسابقه‌ای جدید است که تجربه‌ای سرگرم‌کننده و خنده‌دار برای گیمرها در تمام سنین و سطوح خواهد بود.

داکار

3. Dakar Desert Rally

بازی Dakar Desert Rally یکی از موردانتظارترین بازی‌های مسابقه‌ای جدید است که بازیکنان خود را به ماجراجویی حماسی مسابقات آفرود می‌برد. این یکی از واقع گرایانه‌ترین بازی‌های مسابقه‌ای است که یک تجربه معتبر رالی داکار را به بازیکنان خود ارائه می‌دهد. بازی نه تنها دارای گرافیک استثنایی و مکان‌های نفس گیر است، بلکه دارای چرخه روز و شب و هر چهار فصل نیز هست.

بازیکنان می‌توانند از بین وسایل نقلیه بسیار متنوع و با ظاهری زیبا از جمله اتومبیل، کامیون و موتور سیکلت انتخاب کنند. به لطف چالش‌های منحصر به فرد بازی، گیمرها می‌توانند مهارت‌های خود را در هنگام طوفان شن و برف و حتی در گل و لای عمیق آزمایش کنند. بازیکنان می‌توانند به صورت انفرادی یا با دیگران در حالت چند نفره به ماجراجویی های خود بپردازند.

ماشین سواری

2. Assetto Corsa Competizione

بازی Assetto Corsa Competizione یکی از زیباترین و واقعی‌ترین بازی‌های مسابقه‌ای جدید در حالت دسترسی اولیه است که بازیکنان خود را به چالش می‌کشد. این بازی شبیه‌سازی مسابقه‌ای درخشان به بازیکنانش اجازه می‌دهد در حالی که یک قهرمانی معتبر GT3 را تجربه می‌کنند، محیط جهان باز خیره‌کننده و اتمسفریک بازی را کشف کنند.

بازیکنان می‌توانند برخی از بهترین گرافیک‌ها، جلوه‌های بصری و شبیه سازی واقعی را در VR در حالی که با رانندگان رسمی، تیم‌های نمادین و ماشین‌ها رقابت می‌کنند، تجربه کنند. گیمرها می‌توانند هر ماشینی از جمله فراری و لامبورگینی را انتخاب کنند و در طول مسابقات بسیار دشوار در حالت تک نفره یا چند نفره محدودیت‌های خود را پشت سر بگذارند.

رترو

1. Retrowave

بازی Retrowave یکی از جالب‌ترین بازی‌های مسابقه‌ای آینده‌نگرانه جدید است. عنوانی که از حال و هوای رترو پر جنب و جوش دهه ۸۰ میلادی الهام گرفته شده است. این بازی به‌طور شگفت‌آوری آرامش‌بخش است. این عنوان مسابقه‌ای شبیه‌سازی، به‌خاطر جلوه‌های بصری خیره‌کننده و تجربه صدای جالبی که تجربه‌ای اتمسفریک را برای بازیکنانش فراهم می‌کند، بسیار اعتیاد آور است.

این یکی از سرگرم کننده‌ترین بازی‌های مسابقه‌ای گاه به گاه است که برای گیمرهای مبتدی و مشتاق یک انتخاب عالی به شمار می‌رود. بازیکنان می‌توانند 10 ماشین سوپراسپرت مختلف دهه 80 میلادی را امتحان کنند، در حالی که با سرعت در 5 جهان بسیار متفاوت اما به همان اندازه زیبا رانندگی می‌کنند و از نورهای نئونی، درختان نخل و دیگر جهان‌های سورئال، رنگارنگ و الهام‌گرفته از سایبرپانک لذت می‌برند. رتبه نخست فهرست 8 بازی مسابقه‌ای جدید که باید در سال 2022 تجربه کنید به این بازی می‌رسد.

نظر شما در این خصوص چیست؟ فهرست 8 بازی مسابقه‌ای جدید که باید در سال 2022 تجربه کنید را چطور ارزیابی می‌کنید؟ جای کدام بازی در این بین خالی بود؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس