8 بهترین برنامه گرامر انگلیسی برای بهبود مهارت های زبانی شما

72
0
بهترین برنامه گرامر انگلیسی

در گرامر انگلیسی ضعیف هستید؟ در اینجا بهترین برنامه های گرامر برای iPhone و Android برای بهبود تسلط شما به زبان آورده شده است.

برنامه های جستجوگر دستور زبان انگلیسی را جستجو کنید و بیش از ده ها را پیدا خواهید کرد. به نظر می رسد راه حل ساده تری نسبت به یادگیری اصول گرامر باشد. اما اینجاست که توهم باید به پایان برسد.

حتی بهترین برنامه جستجوگر دستور زبان نیز نمی تواند در استفاده از انگلیسی مدرن به شما در تسلط و صحت کمک کند. برای آن، باید به اصول اولیه بازگردید. اما به جای پاک کردن گرد و غبار آن کتاب گرامر قدیمی دبیرستان، به سراغ این برنامه های عالی دستور زبان انگلیسی برویم.

بهترین برنامه‌های گرامر برای آیفون و اندروید تعاملی هستند و این به تنهایی به شما کمک می‌کند همه موضوعات، اشیا و اصلاح‌کننده‌های آویزان (dangling) را بررسی کنید.

1. یادگیری گرامر انگلیسی در LearnEnglish Grammar 

شورای بریتانیا (British Council) یکی از بهترین مکان ها برای تسلط بر زبان انگلیسی است. اما حتی اگر انگلیسی زبان هستید، می توانید تفاوت های ظریف را با برنامه گرامر آنها تشدید کنید. برنامه یادگیری با رتبه برتر شما را از طریق 25 موضوع گرامر، 600 فعالیت تعاملی و هزاران سوال از پر کردن جاهای خالی، چند گزینه ای و تطبیق کلمه راهنمایی می کند.

دو نسخه از برنامه وجود دارد زیرا انگلیسی بریتانیایی و انگلیسی آمریکایی با تلفظ، املا و استفاده کمی متفاوت هستند.

دانلود نسخه UK: LearnEnglish Grammar برای اندروید | iOS (خریدهای درون برنامه ای رایگان)

2. Johnny Grammar Word Challenge چالش کلمات گرامر جانی

شورای بریتانیا (British Council) برنامه های زیادی را برای کمک به شما در بهبود زبان انگلیسی ارائه می دهد. برنامه فوق را با برنامه رایگان و سرگرم کننده Johnny Grammar Word Challenge جفت کنید. آزمون‌های 60 ثانیه‌ای شما را در واژگان رایج، املا و گرامر مورد آزمایش قرار می‌دهند و به شما کمک می‌کنند تا مکالمه انگلیسی خود را تقویت کنید.

آزمون‌ها 12 موضوع گرامری (مانند حروف اضافه، افعال نامنظم، حروف ربط، و غیره) را پوشش می‌دهند و شما را با استفاده از غذا و رستوران، سفر، صحبت‌های کوچک، سرگرمی‌ها و موارد دیگر آشنا می‌کنند. این یک ابزار آموزشی خوب است که به یک تابلوی امتیازات جهانی و نشان‌ها برای حفظ انگیزه شما متکی است.

دانلود: چالش ورد جانی گرامر (Johnny Grammar Word Challenge) برای اندروید | iOS (رایگان)

آماده سازی آیلتس خود را شروع می کنید؟ شورای بریتانیا (British Council) برنامه آماده سازی آیلتس با کاربرد آسان را برای اندروید و iOS همراه با تست های تمرینی رایگان، نکات گرامری، تمرین ها و آزمون ها ارائه می دهد.

Grammaropolis .3

این سایت برای دانش آموزان جوان دستور زبان (سن: 8+) سرگرم کننده دارد. آزمون‌های گرامر، آهنگ‌ها، کتاب‌ها، بازی‌ها و فیلم‌های آموزشی به شما کمک می‌کنند تا ویژگی‌های هشت بخش گفتار را درک کنید. بخش‌های گفتار با شخصیت‌های متحرک زنده می‌شوند و در کتاب‌ها، آهنگ‌ها، ویدیوها و بازی‌های تعاملی خودشان نقش‌آفرینی می‌کنند.

می توانید از وب سایت یا برنامه های اندروید و iOS استفاده کنید. شما می توانید اسامی را به صورت رایگان کشف کنید. موزیک ویدیوها و صفحات اطلاعاتی برای همه بخش های گفتار نیز رایگان هستند. برای بقیه، به یکی از برنامه های اشتراک (3.99 دلار در ماه، 19.99 دلار در سال یا 39.99 دلار برای همیشه) بروید.

دانلود: Grammaropolis برای اندروید | iOS (خریدهای درون برنامه ای رایگان)

4. Grammar Express (Super Edition)

بر روی لینک بالا کلیک کنید و می توانید طیف وسیعی از برنامه های گرامر را به دست آورید. هر کدام به دسته خاصی از کاربرد انگلیسی می پردازد. اما Super Edition می تواند خریدی کاربردی تر باشد زیرا همه آنها را در یک برنامه واحد جمع می کند.

همانطور که نسخه خود آنها می گوید، شما بیش از 600 صفحه درس گرامر با بیش از 5000 مثال برای توضیح هر قانون دریافت می کنید. همه چیز را در خود اشباع (Soak) کنید و پیشرفت خود را در 8500 سؤال در برنامه آزمایش کنید.

برنامه گران است یک جایگزین این است که اپلیکیشن‌هایی را بخرید که نقاط ضعف گرامر شما را پوشش می‌دهند.

دانلود: Grammar Express Super Edition برای iOS [Broken URL Removed] (19.99 دلار)

English Grammar in Use .5

این برنامه برای زبان آموزان متوسط ​​بر اساس کتاب گرامر پرفروش ریموند مورفی با همین نام است. رابط کاربری ساده به نظر می رسد و گاهی اوقات ممکن است چرت و پرت (چرند) باشد. اما اجازه ندهید که چیزی از محتوا کم کند.

145 یونیت توضیحات گرامری و تمرین وجود دارد. نسخه رایگان موضوعات کمتری دارد، اما می‌توانید آن را با راهنمای زمان‌های گذشته و حال، تمرین‌های تعاملی، واژه‌نامه و راهنمای مطالعه امتحان کنید.

با پیشرفت در یونیت ها، قیمت گذاری افزایشی است. ممکن است گران به نظر برسد اما به دلیل شهرت نام پشت آن می تواند ارزشمند باشد.

دانلود: English Grammar in Use برای اندروید | iOS (خریدهای درون برنامه ای رایگان)

6. English with Lingualeo

برنامه Lingualeo یک پلت فرم یادگیری زبان برای افراد غیر بومی در روسیه، برزیل، اسپانیا و ترکیه است. سرویس گیمیفیکیشن (gamification) زبان آنلاین زندگی خود را در روسیه آغاز کرد اما اکنون بر کشورهای اسپانیایی زبان مانند پرتغال و برزیل نیز تمرکز دارد.

اگر زبان اسپانیایی شما قوی باشد، عناصر گیمیفیکیشن رنگارنگ می توانند درست باشند، اما می خواهید انگلیسی خود را بهبود ببخشید.

طرح های رایگان و اشتراکی وجود دارد. سطح رایگان به شما امکان دسترسی به 250000 متن، مقاله و گزیده کتاب در 25 موضوع گرامری را می دهد. گزینه های یادگیری بیشتر شامل تمرینات واژگان و 300 سخنرانی TED با زیرنویس های تعاملی است.

دانلود: Lingualeo برای اندروید | iOS (خریدهای درون برنامه ای رایگان)

7. Mad Libs

Mad Libs یک بازی محبوب کلمات و دستور زبان است. در قلب بازی کتاب ها و اپلیکیشن ها قرار دارند. یکی از بازیکنان از دیگری می خواهد لیستی از کلمات را برای جایگزینی جاهای خالی یک داستان ارائه کند. سرنخ های مختلف در بازی شما را به چالش می کشد تا بخش هایی از گفتار را در یک جمله وارد کنید.

خیلی ساده به نظر می رسد؟

هیچ چیز شما را از ایجاد قوانین خود و ایجاد جملات حواس پرت باز نمی دارد. این بازی آسان است و هر کسی در هر سنی می تواند آن را بازی کند. برای همه سرگرم کننده و یک تمرین آموزشی برای بچه ها است. اگر می خواهید آن را در کلاس درس بخوانید، راهنمای معلم نیز در سایت موجود است.

دانلود: Mad Libs برای اندروید | iOS

8. English Grammar Book کتاب گرامر انگلیسی

English Grammar Book یک برنامه ساده برای کسانی است که گیمیفیکیشن نمی خواهند. اما اجازه ندهید که چیزی از فایده آن کم کند. توضیحات آسانی در مورد موضوعاتی ارائه می دهد که می تواند شما را گیج کند.

همه حوزه های دستور زبان انگلیسی را پوشش می دهد از صدای فعال (active) یا غیرفعال (passive) گرفته تا هموفون ها (homophones)، اصطلاحات و افعال. هر توضیحی با چندین مثال پشتیبانی می شود.

به موضوعات بپردازید و تمرینات را انجام دهید. شما می توانید پیشرفت خود را پیگیری کنید و نتایج را در حین پیشرفت تجزیه و تحلیل کنید. این برنامه از تبلیغات پشتیبانی می کند که با یک خرید کوچک قابل حذف است.

برخی از آزمون‌های استعداد شغلی مهارت انگلیسی شما را بررسی می‌کنند، بنابراین این برنامه برای آماده‌سازی شما عالی است.

دانلود: English Grammar Book برای iOS (رایگان، 0.99 دلار)

گرامر انگلیسی را هر روز تمرین کنید

نصب برنامه مناسب یک چیز است. هر روز کار کردن روی آن چیز دیگری است. یکی از راه‌های انجام آن این است که چیز جدیدی یاد بگیرید و سپس از آن در مکالمه یا نوشتن خود در همان روز استفاده کنید. انگلیسی زبانی برای یادگیری آسان است، اما فقط تمرین به شما کمک می کند تا به آن مسلط شوید.

شاید متوجه شده باشید که ما به جینگر (Ginger) گرامر یا Grammarly اشاره نکرده ایم. می توانید این چک کننده های دستور زبان محبوب را برای تمیز کردن اسناد (داکیومنت) خود امتحان کنید. اما بعد از اینکه با برنامه های بالا پایه گذاری کردید، آنها را امتحان کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس