8 دلیل برای اینکه هنرمندان باید یک خبرنامه آنلاین راه اندازی کنند

55
0
هنرمندان باید یک خبرنامه آنلاین راه اندازی کنند

خبرنامه های ایمیل ممکن است کمی قدیمی به نظر برسند، اما هنوز هم یک راه مؤثر برای بازاریابی آثار هنرمندان به شمار می آیند. قرن بیست و یکم بدون شک بهترین زمان برای هنرمند شدن است. به لطف پیشرفت اینترنت، ایجاد مخاطب در سراسر جهان بیش از پیش امکان پذیر شده اما هرگز آسان نبوده است. هنرمندان باید یک خبرنامه آنلاین راه اندازی کنند!

اگرچه مردم می گویند که بازاریابی ایمیلی در حال انقراض است، اما این درست نیست. ایجاد یک خبرنامه آنلاین می تواند به شما کمک کند ارتباط نزدیک تری با مخاطبان خود ایجاد کنید. فراتر از آن، شما همچنین می توانید اطلاعات بیشتری را در مورد زمینه فعالیت خود به دست آورید و در شبکه های اجتماعی که حضور دارید، افراد بیشتری را به خود جذب کنید. این مقاله دلایلی را مشخص می کند که چرا باید به عنوان یک هنرمند یک خبرنامه آنلاین راه اندازی کنید.

مستقیماً با افراد علاقمند صحبت کنید

رسیدن به مخاطب هدف یکی از دلایلی است که رسانه های اجتماعی را به یک فضای خوب برای کسب و کار تبدیل کرده است. با این حال باید یک استراتژی خوب برای خود داشته باشید. در نظر بگیرید همه کسانی که پست های شما را می بینند درواقع طرفدار شما نیستند. به این ترتیب، ممکن است لازم باشد برای ایجاد فضایی مختص به مخاطبان خود، به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید. خبرنامه های آنلاین رویکرد نسبتا متفاوتی دارند. مطمئناً، برخی مشکلات در این زمینه وجود خواهد داشت، اما تفاوت در این است که مخاطبان برای شنیدن نظر شما ثبت نام کرده است.

از آنجایی که شما مستقیماً با افرادی صحبت می کنید که می خواهند محتوای شما را دریافت کنند، زمان بسیار لذت بخش تری برای ایجاد رابطه نزدیک با آن‌ها خواهید داشت. با گذشت زمان، می توانید اطمینان حاصل کنید که افراد بیشتری به صورت قوی تر وفاداری خود را به برند شما نشان می دهند.

به روز رسانی های مهم را به اشتراک بگذارید

همانطور که حرفه هنری شما پیشرفت می کند، قطعا در پروژه های هیجان انگیز تری شرکت خواهید کرد و هنگامی که این کار را انجام دهید، به اشتراک گذاری این اطلاعات با مخاطبان از اهمیت بیشتری برخوردار می شود. هنگامی که یک خبرنامه آنلاین ایجاد می کنید، می توانید این تغییرات را به روشی ساده اعمال کنید. شما می توانید انواع به روز رسانی های مهم را از طریق خبرنامه خود به اشتراک بگذارید. برای مثال، می توانید برای دوره جدیدی که روی آن کار می کنید، فعالیت و تبلیغات انجام دهید و اگر با مشتریان خود همکاری می‌ کنید، این امکان را دارید تا مکان فعالیت های خود را به آن‌ها اطلاع دهید. هنگام اشتراک ‌گذاری به ‌روزرسانی ‌های مهم، می‌ توانید انتخاب کنید که هر چند وقت یکبار می خواهید این کار را انجام دهید. شاید بهتر باشد این کار را یک بار در ماه یا سه ماهه به جای هفتگی انجام دهید.

تحت تأثیر تغییرات رسانه های اجتماعی قرار نمی گیرید

هنرمندان باید یک خبرنامه آنلاین راه اندازی کنند
هنرمندان باید یک خبرنامه آنلاین راه اندازی کنند

در حالی که رسانه‌ های اجتماعی می ‌توانند به شما کمک کنند تا مخاطبانی را افزایش دهید که به دنبال هنر شما هستند، اما فعالیت های شما نیز وابسته و تحت تأثیر این پلتفرم ها خواهد بود. همانطور که چندین بار در دهه های 2010 و 2020 دیده ایم، شبکه های رسانه های اجتماعی به سرعت در حال تغییر هستند.

اگر فقط به رسانه های اجتماعی متکی هستید، باید اعتماد داشته باشید که تغییرات الگوریتمی، تأثیر مخربی بر روی فعالیت های شما نمی گذارند. به طور مشابه، شما همچنین باید با این واقعیت کنار بیایید که بسیاری از کاربران دیگر فیدهای خود را به ترتیب زمانی نمی بینند و حتی اگر نمی ‌خواهید ویدیوهای کوتاهی تولید کنید، ممکن است لازم باشد برای به دست آوردن مخاطب، برخی از فعالیت های لازم را در سوشال مدیا به دست آورید.

زمانی که یک خبرنامه آنلاین ایجاد می کنید، در زمانبندی های مناسب به صندوق ورودی کاربر خواهید رسید و به این ترتیب شما شانس بیشتری برای دیده شدن توسط کاربر دارید، مگر اینکه پیام های شما در پوشه هرزنامه او قرار بگیرید.

کنترل بیشتری بر ظاهر همه موارد خواهید داشت

به عنوان یک هنرمند، احتمالاً می خواهید که نام تجاری شما منعکس کننده شخصیت شما باشد و به این ترتیب، شما نیاز دارید تا کنترل بیشتری بر ظاهر و احساسی که پلتفرم های ارتباطی شما القا می کنند، داشته باشید. اگرچه می ‌توانید شبکه‌ های رسانه‌ های اجتماعی خود را با استفاده از روش های مختلف سفارشی کنید، اما همچنان بر اساس محدودیت ‌هایی خواهید داشت. مگر اینکه یک وب سایت را از ابتدا خودتان بسازید.

هنگامی که به عنوان یک هنرمند یک خبرنامه آنلاین ایجاد می کنید، کنترل بیشتری بر نحوه ظاهر مکاتبات خود دارید. می ‌توانید رنگ ‌ها و طرح‌ ها و مواردی از این قبیل را سفارشی کنید تا اطمینان حاصل کنید که تا حد امکان با برند شما مطابقت دارد.

مخاطبان بیشتری را به سمت هدایت کنید

هنرمندان باید یک خبرنامه آنلاین راه اندازی کنند
هنرمندان باید یک خبرنامه آنلاین راه اندازی کنند

فرقی نمی‌ کند عکاسی باشید که تلاش می ‌کند فعالیت آنلاین خود را افزایش دهد یا در زمینه هنری دیگری در حال فعالیت باشید، شما قصد دارید تا هنگام به اشتراک ‌گذاری آثار هنری خود در اینترنت، در معرض توجه افراد مناسب قرار بگیرید. بنابراین، فکر کردن به منابع مختلف جذب مخاطب ایده خوبی خواهد بود.

خبرنامه ها راهی عالی برای جذب ترافیک به وب سایت شما هستند و اگر در رسانه های اجتماعی نیز حضور دارید، می توانید افراد را به آنجا هدایت کنید. همچنین می‌ توانید لینک های قسمت‌ های پادکست و ویدیوهای YouTube خود را به اشتراک بگذارید. اگر در حال انتشار یک دوره آنلاین هستید یا تصمیم به ایجاد یک گروه دارید، می توانید آن لینک ها را نیز به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، می توانید به آن‌ها امکان دسترسی انحصاری را به عنوان انگیزه ای برای ثبت نام دیگران در خبرنامه خود بدهید.

مکالمه را ادامه دهید

داشتن مکالمات معنادار با مخاطبان خود در رسانه های اجتماعی بخشی از ایجاد ارتباط با آن‌ها است. وقتی به عنوان یک هنرمند بزرگ می ‌شوید، به راحتی می‌ توانید احساس کنید از کسانی که شما را دنبال می ‌کنند جدا شده‌ اید و مسئولیت تغییر این موضوع بر عهده شماست. اگرچه می توانید مکالمات را در رسانه های اجتماعی شروع کنید، اما خبرنامه ها یک راه مستقیم برای برقرار تماس با افراد است، همچنین می‌ توانید مستقیماً به ایمیل آن‌ها پاسخ دهید، که اغلب راهی شخصی‌ تر نسبت به پاسخ دادن به یک توییت یا نظر است.

پتانسیل کسب درآمد اضافی

تنوع بخشیدن به جریان های درآمدی، خود ایده خوبی برای موفقیت به عنوان یک هنرمند یا هر نوع تولید کننده محتوای آنلاین است. ممکن است به خبرنامه ها به عنوان فرصتی برای کسب درآمد نگاه نکنید. با این حال، احتمال این که در آینده به یکی از جریان های کسب درآمد تبدیل شوند بسیار زیاد است.

با افزایش تعداد مشترکین شما، این فرصت را دارید تا از خبرنامه ها به عنوان فرصتی برای تبلیغات نیز استفاده کنید. به یاد دارید زمانی که Business Insider در سال 2020 کمپانی Morning Brew را به مبلغ قابل توجهی خریداری کرد؟ بنابراین پیشرفت در این صنعت برای تبلیغات یک امر واقعی است. البته، شما باید عمدتاً روی ارائه ارزش به مخاطبان خود تمرکز کنید. اگر از خبرنامه خود پول نقد اضافی به دست آورید، یک امتیاز برای شما خواهد بود.

سبک جدیدی از نوشتن را بیاموزید

هنرمندان باید یک خبرنامه آنلاین راه اندازی کنند
هنرمندان باید یک خبرنامه آنلاین راه اندازی کنند

نوشتن، یکی از مفیدترین مهارت هایی است که می توانید از آن استفاده کنید. دانستن نحوه نوشتن می تواند به شما کمک کند تا آثار و محصولات خودتان را راحت تر بفروشید و همچنین یک راه قدرتمند برای گفتن داستان برند خود به مشتریان است. نوشتن یک خبرنامه به سبکی متفاوت و تأثیر گذار نیاز دارد تا بتواند جذاب باشد. همانطور که خبرنامه های بیشتری می نویسید، مهارت های کپی رایتینگ شما بهبود می یابد و احتمالاً در سایر زمینه‌ های زندگی خود، مانند تبدیل شدن به یک سخنران بهتر، تأثیر مثبتی خواهید دید. این مهارت ها برای هنرمندی که سعی در بازاریابی خود دارد بسیار ارزشمند است.

از مزایای راه اندازی یک خبرنامه ایمیلی بهره مند شوید

خبرنامه ها ممکن است روشی قدیمی از ارتباط به نظر برسند، اما یکی از بهترین راه ها برای ارتباط آنلاین با مخاطبان شما هستند. خبرنامه های ایمیلی به شما این امکان را می دهند که با مخاطبان خود گفتگو کنید و مستقیماً با افرادی که به شما اجازه صحبت با آن‌ها را داده اند صحبت کنید. هنگامی که یک خبرنامه آنلاین راه اندازی می کنید، می توانید محصولات را مستقیماً به کاربرانی که علاقه بیشتری به خرید آن‌ها دارند بفروشید. به طور مشابه، می ‌توانید با مشتریان بالقوه به علاوه مشتریانی که قبلاً با آن‌ها کار کرده ‌اید، در تماس باشید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس