آشنایی با ویژگی‌های آنتی ویروس Norton 2021 ( نورتون )

در این مقاله، بسیاری از ویژگی‌های بسته آنتی ویروس Norton 2021 از جمله اینکه در چه دستگاه‌هایی قابل استفاده می‌باشد را بررسی خواهیم کرد.

134
0
0 آشنایی با ویژگی‌های آنتی ویروس Norton 2021 ( نورتون )

Norton (همانند آنتی ویروس TotalAV) به عنوان یکی از برترین برند‌های آنتی ویروس موجود، با طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات متناسب با نیازها و بودجه‌های مختلف شناخته شده است. در این مقاله، بسیاری از ویژگی‌های بسته آنتی ویروس Norton 2021 از جمله اینکه در چه دستگاه‌هایی قابل استفاده می‌باشد را بررسی خواهیم کرد.

ما همچنین به بررسی و مقایسه Norton AntiVirus Plus با سایر مجموعه‌های امنیت اینترنتی شرکت برای کمک به شما در تصمیم گیری و انتخاب محصول نهایی مورد نظر شما خواهیم پرداخت.

Norton AntiVirus Plus چیست؟

Norton AntiVirus Plus ابتدایی‌ترین نسخه آنتی ویروس Norton است. مجموعه Norton 360 دارای گزینه‌های بیشتری است، نظارت بر دارک وب و امکان مسدود کردن دسترسی وب کم غیر مجاز در رایانه شخصی است. Norton 360 Deluxe کاربران را قادر می‌سازد تا حداکثر ۵ دستگاه را محافظت کنند، در حالی که Norton 360 با LifeLock Select باعث افزایش محافظت در برابر سرقت اطلاعات می‌شود.

Norton AntiVirus Plus به عنوان ابتدایی‌ترین گزینه امنیتی Norton، مقرون به صرفه‌ترین است, تقریباً نیمی از هزینه Norton 360 Deluxe.

راهنمای اختصاصی ما در مورد برنامه‌های Norton به شما کمک می‌کند از بین این سه مورد  یکی را انتخاب کنید.

در چه دستگاه‌هایی می‌توانم از Norton AntiVirus Plus استفاده کنم؟

2 آشنایی با ویژگی‌های آنتی ویروس Norton 2021 ( نورتون )

Norton Antivirus Plus می‌تواند در Mac یا PC استفاده شود، اما فقط پشتیبانی از یک رایانه را فراهم می‌کند. اگر می‌خواهید از چندین رایانه در یک خانه محافظت کنید، باید مجوز Norton AntiVirus Plus را برای هر یک به صورت جداگانه خریداری کنید یا راه بسیار منطقی‌تر اینکه، آن را به Norton 360 Deluxe ارتقا دهید.

Norton AntiVirus Plus با تلفن‌های هوشمند یا رایانه‌های لوحی سازگار نیست.

آنتی ویروس Norton 2021: چه ویژگی‌هایی دارد؟

Norton AntiVirus Plus با ویژگی‌های استاندارد یک آنتی ویروس سطح پایین و همچنین موارد اضافی ارائه می‌شود:

اسکن آنتی ویروس

Norton AntiVirus Plus به شما امکان می‌دهد رایانه خود را از جهت بدافزار، جاسوس افزار، باج افزار و ویروس اسکن کنید. گزینه اسکن سریع یا اسکن کامل سیستم و همچنین قابلیت اسکن مکان‌های سفارشی برای یافتن و از بین بردن اینگونه خطرات را ارائه می‌دهد.

محافظت آنلاین

Norton AntiVirus Plus URL‌های مخرب را شناسایی و مسدود می‌کند و در هنگام مرور آنلاین امنیت شما را تامین می‌کند. در حالی که برنامه افزودنی مرورگر Safe Norton’s Safe Web به صورت رایگان در دسترس است، Norton AntiVirus Plus همچنین از شما در برابر پیوندهای مخرب در سراسر سیستم محافظت می‌کند.

Smart firewall

ویژگی هشدار فایروال هوشمند Norton AntiVirus Plus، هر زمان که برنامه مشکوکی قصد اتصال به اینترنت را دارد، به شما هشدار می‌دهد و از دسترسی ناخواسته به پرونده‌های شما جلوگیری می‌کند.

مدیریت پسوورد

استفاده مجدد از گذرواژه‌های قبلی و ضعیف می‌تواند یک خطر امنیتی بزرگ ایجاد کند. Norton AntiVirus Plus یک قابلیت مدیریت پسوورد ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به به خاطر سپردن آن‌ها، گذرواژه‌های منحصر به فرد و دشوار برای هر یک از حساب‌های خود ایجاد کنید.

Cloud backup

Norton AntiVirus Plus دارای ۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری برای تهیه نسخه پشتیبان از فایل‌های مهم در صورت حمله‌ی باج افزارها می‌باشد. می‌توانید تنظیم کنید که تهیه نسخه پشتیبان به صورت خودکار اجرا شود یا هر زمان که خواستید می‌توانید به صورت دستی نسخه پشتیبان تهیه کنید. همچنین می‌توانید فایل‌ها و پوشه‌های پشتیبان گیری شده را انتخاب کنید. شاید ۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی زیادی نباشد، اما این ویژگی همچنین به شما امکان می‌دهد از فایل‌ها در درایو نسخه پشتیبان تهیه کنید.

Virus protection promise

اگر دستگاه شما هنگام اجرای Norton AntiVirus Plus به ویروس آلوده شده باشد، میتوانید تقاضای بازپرداخت کنید.

آنتی ویروس Norton 2021 تا چه حد خوب است؟

4 آشنایی با ویژگی‌های آنتی ویروس Norton 2021 ( نورتون )

Norton AntiVirus Plus یک انتخاب مناسب برای افرادی است که به دنبال ایجاد و حفظ امنیت کامپیوتر خود هستند و به راحتی جایگاهی برای خود در میان برنامه‌های آنتی ویروس ویندوز ۱۰، در میان‌برترین‌ها کسب می‌کند.

حتی اگر Norton AntiVirus Plus کمترین پیشرفت Norton را داشته باشد، با بسیاری از ویژگی‌های اضافی مانند Firewall Smart و امکان پشتیبان گیری از فایل‌ها در کلود یا درایورهای محلی همراه است و به عنوان ارزان‌ترین نسخه Norton، ارزش خرید دارد.

با این توصیفات، همه این ویژگی‌ها باعث می‌شود رابط کاربری Norton AntiVirus Plus برای پیمایش کاربران کمی گیج کننده باشد. اینکه بتوانید  ویژگی‌های مورد نظر خود را پیدا کنید، ممکن است کمی زمانبر باشد.

در آزمایش‌های کیفیت سنجی Norton AntiVirus Plus، با موفقیت بسیاری از بدافزارهای شبیه سازی شده ما را زود و قبل از اینکه بتواند هارد دیسک ما را آلوده کند، مسدود کرد. اما در یک آزمایش باج افزار نتیجه متفاوت بود: تهدید با موفقیت پذیرفته شد، اما پیش از آن برخی از پرونده‌ها را رمزگذاری کرده بود.

با این حال هنوز هم، این عملکرد یک نشانه مثبت است که Norton AntiVirus Plus توانسته جلوی تهدید را بگیرد. به طور کلی، Norton AntiVirus Plus یک مجموعه امنیتی با کیفیت و با قیمت مناسب است.

حال که با ویژگی‌های آنتی ویروس Norton 2021 آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس