مجموع درآمد یوتیوبر ها تا کنون چه میزان بوده است؟

رشد شبکه یوتیوب در طی دوره پندمی کرونا به شدت افزایش داشته است و مجموع درآمد یوتیوبر ها رکوردی جدید بر جای گذاشته است.

22
0
میزان درآمد یوتیوبر ها

رشد شبکه یوتیوب در طی دوره پندمی کرونا به شدت افزایش داشته است و مجموع درآمد یوتیوبر ها رکوردی جدید بر جای گذاشته است.

جالب است بدانید که  تعداد کانال‌های جدیدی که به برنامه اشتراک یوتیوب پیوسته‌اند و توانستند درآمد تبلیغاتی کسب کنند، در سال ۲۰۲۰ بیش از دو برابر شده‌ است که بسیار قابل توجه می‌باشد.

یوتیوبر به چه کسانی گفته می‌شود؟

مجموع درآمد یوتیوبر ها
مجموع درآمد یوتیوبر ها

یوتیوب تبدیل به دومین وب سایت پربازدید جهان شده است. بنابراین هزاران کاربر در این پلتفرم فعالیت می‌کنند که در این بین، بخش بزرگی از آن‌ها ویدیو‌های جذاب در این پلتفرم قرار می‌دهند که به آنها یوتیوبر (Youtuber) می‌گویند.

یوتیوبر‌ها نقش کلیدی در زمینه افزایش استفاده از یوتیوب دارند؛ چرا که با قراردادن ویدیو و محتوای جذاب در این شبکه، گستره وسیعی از مخاطبین را جذب می‌کنند.

بسیاری از یوتیوبر‌ها به روش‌های مختلف تبلیغات سایر برند‌ها را انجام می‌دهند. برای مثال ویدیو‌های بررسی یک کالا از ابتدای خرید و جعبه گشایی آن محصول یا ارایه تجربیات استفاده از محصولات در ویدیو و … شامل می‌شود. سایت YouTube، بخشی از درآمد حاصل از تبلیغات را به یوتیوبر (Youtuber) می‌دهد. البته باید توجه داشت که چگونگی ارایه دستمزد بابت تبلیغات تحت پلتفرم خاصی صورت می‌گیرد

آمار درآمد یوتیوبر ها چقدر بوده است؟

شرایط درآمد یوتیوبر ها

سایت Youtube در سال ۲۰۱۹ به تنهایی ۱۶ میلیارد دلار به GDP (تولید ناخالص داخلی) آمریکا کمک کرده است و در همان سال و ۳۴۵ هزار شغل تمام وقت را به وجود آورده است.

یوتیوب اعلام کرده است که طی سه سال گذشته (سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹) بیش از ۳۰ میلیارد دلار به سازندگان، هنرمندان و سازمان‌های رسانه‌ای پرداخت کرده است.

یوتیوب قصد دارد در رابطه با تغییرات مربوط به قوانین خود سختگیرانه‌تر عمل کند تا از مشکلات احتمالی کانال‌ها جلوگیری شود. باید به این نکته توجه کرد که یک کانال پس از دریافت ۳ اخطاریه در بازه زمانی ۹۰ روزه، بسته خواهد شد.

حالا که با متوجه میزان درآمد یوتیوبر ها طی سال گذشته شدید، پیشنهاد می‌شود از دیگر مقالات سایت اول نیوز هم بازدید کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس