اپلیکیشن Opensea منتشر شد + لینک دانلود

OpenSea، یکی از محبوب‌ترین بازارهای NFT، اولین برنامه خود را برای iOS و Android منتشر کرد. در ادامه به اپلیکیشن Opensea می‌پردازیم.

159
0
اپلیکیشن Opensea منتشر شد + لینک دانلود

OpenSea، یکی از محبوب‌ترین بازارهای NFT، اولین برنامه خود را برای iOS و Android منتشر کرد. این برنامه به کاربران OpenSea اجازه می‌دهد مجموعه اقلام دیجیتالی این پلت فرم را مشاهده کنند، اما به طور خاص اجازه نمی‌دهد که هر گونه پولی به صورت دیجیتالی یا غیره جا به جا شود. در ادامه به اپلیکیشن Opensea می‌پردازیم.

مقالات زیر را هم بخوانید:

دستورالعمل های ایجاد NFT آرت به صورت رایگان برای مبتدیان

معرفی بهترین برنامه های ساخت NFT در آیفون

تمام آنچه باید در مورد NFTها بدانید

اپلیکیشن Opensea

1 اپلیکیشن Opensea منتشر شد + لینک دانلود

برنامه OpenSea اساساً به عنوان نوعی گالری عمل می‌کند. شما می‌توانید آثار هنری را مرور کنید، لیست‌هایی را که پیدا کرده‌اید به اشتراک بگذارید و NFT‌های خود را با عشق جستجو کرده و مدیریت کنید. این برنامه بسیاری از مدل‌های آبی و سفید سایت OpenSea را به اشتراک می‌گذارد، فقط دکمه‌ای که می‌گوید “اکنون بخرید” در آن وجود ندارد! شما برای خرید NFT یا هر چیزی از OpenSea با از طریق سایت اقدام کنید.

چند دلیل وجود دارد که چرا خریدهای NFT در اپلیکیشن Opensea امکان پذیر نیست. در واضح‌ترین و بالاترین سطح، OpenSea احتمالاً نمی‌خواهد ۳۰ درصد از معاملات NFT را با افرادی مانند اپل و گوگل به اشتراک بگذارد. این به افرادی که کار را می‌فروشند کمک نمی‌کند و برای OpenSea خوب نیست. عامل پیچیده دیگر این است که پرداخت‌های OpenSea اغلب با اتریوم انجام می‌شود، که در حال حاضر به عنوان یک روش پرداخت درون برنامه‌ای در هیچ یک از پلتفرم‌ها پشتیبانی نمی‌شود. ولی در آینده احتمال اضافه شدن پرداخت درون برنامه‌ای با اتریوم زیاد است.

روی کاغذ، برنامه OpenSea هدف شرکت را “در دسترس قرار دادن NFT‌ها برای همه” دنبال می‌کند، اما بدون عنصر اصلی اقتصادی به آن شکل که هنرمندان می‌خواهند کار‌هایشان فروش رود و سرمایه گذاران به دنبال آن هستند پیش نمی‌رود. برای مشاهده JPEG‌های زیبا این برنامه همچنین در زمان نامناسبی برای شرکت راه اندازی می‌شود. رئیس محصول OpenSea، ناتی چستین، هفته گذشته به دنبال اتهامات معاملات داخلی NFT از شرکت خارج شد.

  • برای دانلود اپلیکیشن Opensea برای تلفن‌های اندروید بر روی لینک کلیک کنید.
  • برای دانلود اپلیکیشن Opensea برای تلفن‌های IOS بر روی لینک کلیک کنید.

حال که با اپلیکیشن Opensea آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

4.8/5 - (18 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس