مایکروسافت وارد لیست 10 شرکت پر اعتبار 2021 شد

به گزارش RepTrak، مایکروسافت یکی از غول‌های برتر فناوری وارد لیست 10 شرکت پر اعتبار 2021 شده است. در ادامه به وضعیت مایکروسافت می‌پردازیم.

25
0
مایکروسافت وارد لیست 10 شرکت پر اعتبار 2021 شد

به گزارش RepTrak، مایکروسافت یکی از غول‌های برتر فناوری وارد لیست 10 شرکت پر اعتبار 2021 شده است. در رتبه بندی جهانی RepTrak، مایکروسافت با شکست دادن شرکت‌های رقیب فناوری مانند سونی (دهم)، گوگل (پانزدهم) و اپل (۴۶ ام)، در جایگاه نهم قرار دارد. بیش از ۲۰۰۰ شرکت برای ۲۰۲۱ Global RepTrak 100 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. مایکروسافت نمره ۷۷/۱ را کسب کرد که تنها چند امتیاز کمتر از لگو با رتبه برتر است که امتیاز ۸۰/۴ را کسب کرده است. در ادامه به وضعیت مایکروسافت در لیست 10 شرکت پر اعتبار ۲۰۲۱ می‌پردازیم.

سابقه مایکروسافت در لیست RepTrak

2 مایکروسافت وارد لیست 10 شرکت پر اعتبار 2021 شد

برای در نظر گرفتن RepTrak، یک شرکت باید درآمد جهانی بالاتر از ۲ میلیارد دلار داشته باشد، در سطح جهانی و در تعداد معینی از کشورها از آستانه آشنایی کافی برخوردار باشد و باید به امتیاز شهرت بالای ۶۷/۳ برسد.

طی یازده سال گذشته، مایکروسافت هشت بار در ۱۰ شرکت معتبر  قرار گرفته است. مایکروسافت در مورد چگونگی نگاه مردم در عملکرد مالی خود (که در آن نمره “عالی” دریافت می‌کند) و رهبری، در بین این شرکت‌ها بی‌رقیب است. مایکروسافت تنها شرکت نرم افزار و خدمات است که در بین 10 شرکت پر اعتبار 2021 قرار دارد، شاید بتوان دلیل اصلی قرار گرفتن مایکروسافت در این لیست را سرویس‌های فوق العاده آن دانست.

مایکروسافت تقریباً در مقایسه با سایر غول‌های فناوری بالاتر از همه همتایان خود قرار دارد. بسته به اینکه کدام شرکت‌ها رقابت مستقیمی با مایکروسافت دارند مانند: سونی، اپل و گوگل از تمام آن‌ها در زمینه‌ی اعتبار بهتر عمل کرده است.

لیست 10 شرکت پر اعتبار 2021

1 مایکروسافت وارد لیست 10 شرکت پر اعتبار 2021 شد

۱. LEGO

۲. Rolex

۳. Ferrari

۴. The Bosch Groupe

۵. Harley Davidson

۶. Canon

۷. Adidas

۸. The Walt Disney Company

۹. Microsoft

۱۰. Sony

از دیگر شرکت‌های مشهور که در لیست قرار دارند ولی بین ۱۰ شرکت برتر نیستند می‌توان گوگل (پانزدهم)، اپل (۴۶ ام)، Philips (سیزدهم)، Netflix (دوازدهم)، Samsung (۱۷ ام)، Nintendo (۲۱ ام)، Nike (۲۲ ام)، Visa (۲۶ ام)، Spotify (۲۹ ام)، PayPal (۳۴ ام)، IKEA (۳۶ ام)، Volvo (۴۱ ام) و SpaceX (۴۳ ام) نام برد، همچنین شما می‌توانید برای دیدن لیست کلیک کنید.

حال که با 10 شرکت پر اعتبار 2021 و جایگاه مایکروسافت در این لیست آشنا شدید می‌تونید از دیگر مقالت سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس