لیست مورد انتظار ترین بازی های اندروید در 2021

سال ۲۰۲۱ برای افرادی که با اندرویدی بازی می‌کنند، هیجان انگیز است در ادامه‌ی مورد انتظار ترین بازی های اندروید در 2021 با ما همراه باشید.

48
0
2 لیست مورد انتظار ترین بازی های اندروید در 2021

سال ۲۰۲۱ برای گیمر‌هایی که با گوشی‌های هوشمند اندرویدی خود بازی می‌کنند، بسیار هیجان انگیز است، با سود دهی بالای بازار موبایل در چند سال اخیر و رشد سریع آن شرکت‌های بازی سازی بزرگ تمرکز ویژه‌ای بر روی آن کرده‌اند، شرکت‌هایی مانند Square Enix و Activision برای تلفن‌های هوشمند اندرویدی در سال 2021 بازی عرضه می‌کنند، در ادامه‌ی مورد انتظار ترین بازی های اندروید در 2021 با ما همراه باشید.

لیست مورد انتظار ترین بازی های اندروید در 2021

توجه داشته باشید که این لیست دارای ترتیب خاصی نمی‌باشد.

Apex Legends Mobile

1 لیست مورد انتظار ترین بازی های اندروید در 2021

Apex Legends یکی از بهترین بازی‌های بتل رویال است که در جهان بازی تایتن فال جریان دارد، این بازی که در سال ۲۰۱۹ برای کنسول‌های خانگی و Pc منتشر شده بود قرار است در سال 2021 بر روی گوشی‌های موبایل و Nintendo Switch عرضه شود.

Diablo Immortal

0 لیست مورد انتظار ترین بازی های اندروید در 2021

Diablo Immortal شاید قربانی تبلیغات بد Activision Blizzard شد ولی هیچ چیز برای بودن در لیست مورد انتظار ترین بازی های اندروید در 2021 کم ندارد، Diablo یکی از خاص‌ترین و پر طرفدار‌ترین بازی‌هایی است که وجود دارد و بازی موبایل Diablo Immortal قرار است در سال ۲۰۲۱ برای گوشی‌های همراه منتشر شود.

NIER: REINCARNATION

3 لیست مورد انتظار ترین بازی های اندروید در 2021

بازی کارگردان افسانه‌ی Yoko Taro امسال قرار است به برای تلفن‌های هوشمند منتشر شود، این بازی اکنون در ژاپن منتشر شده و بازخورد‌های بسیار خوبی را دریافت کرده، قطعا این بازی یکی از بهترین بازی‌های اندروید در سال 2021 است.

WARHAMMER: ODYSSEY

4 لیست مورد انتظار ترین بازی های اندروید در 2021

World of Warcraft هنوز برای موبایل در دسترس نیست، بنابراین تعداد زیادی از توسعه دهندگان چالش ایجاد یک تجربه مشابه را برای صفحه نمایش کوچک به عهده گرفته‌اند. WARHAMMER: ODYSSEY یک بازی MMO RPG است که قرار است که امسال برای اندروید منتشر می‌شود.

Pocket City 2

5 لیست مورد انتظار ترین بازی های اندروید در 2021

برای کسانی که می‌دانند، Pocket City ۲۰۱۸ بازی برجسته شهر سازی در تلفن همراه است که تعادل کاملی بین عمق، قابلیت دسترسی و گرافیک‌های مناسب را بر روی تلفن‌های هوشمند برقرار می‌کند. دنباله‌ی این بازی احتمالاً خیلی از این فرمول برنده دور نخواهد بود و شما می‌توانید تجربه‌‌ای مشابه اما با تصاویر زیبا و سایر پیشرفت‌ها را انتظار داشته باشید. هنوز هیچ تاریخ انتشار وجود ندارد و بازی هنوز در مراحل اولیه است، اما به نظر می‌رسد در سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود

Contra Returns

6 لیست مورد انتظار ترین بازی های اندروید در 2021

Contra Returns، یک reboot برای موبایل از سری بازی‌های افسانه‌ای Contra است، که در سال ۲۰۱۸ برای شرق آسیا منتشر شده بود، می‌توان انتظار داشت نسخه‌ی غربی این بازی امسال برای اندروید منتشر شود.

حال که با مورد انتظار ترین بازی های اندروید در 2021 آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس